Bekijk originele versie : Haaruitval
Fadoua80
30-12-2007, 16:54
weet iemand wat je tegen haaruitval kunt doen? Hoe kun je het haar voller doen lijken? (behalve knippen). Alvast bedankt
Moca_chocolata
30-12-2007, 17:09
OlijfOlie en niet te ruw kamen doe het beetje voor beetje haaruitval is heel normaal je veliest per dag wel honderden haren maar je moet er gewoon goed mee omgaan;)
Fadoua80
30-12-2007, 17:13
OlijfOlie en niet te ruw kamen doe het beetje voor beetje haaruitval is heel normaal je veliest per dag wel honderden haren maar je moet er gewoon goed mee omgaan;)
Bedankt voor je reactie. Haaruitval is heel normaal. Ik vind het alleen geen gezicht als je haar zo doorzichtig wordt, dat het hoofdhuid zichtbaar begint te worden (bij donkerbruin/zwart haar).
Maar olijfolie klinkt het proberen waard. bedankt!
Dina_lady
30-12-2007, 17:27
weet iemand wat je tegen haaruitval kunt doen? Hoe kun je het haar voller doen lijken? (behalve knippen). Alvast bedankt
henna is altijd goed voor je haar
Fadoua80
30-12-2007, 19:14
henna is altijd goed voor je haar
Ik hoor van mensen dat henna vaak het haar breekt. Aangezien ik droog haar heb, weet ik niet wat voor effect het kan hebben op mijn haar.
Misschien moet ik de henna met olijfolie mengen, en bij het wassen van mijn haar een eigeel gebruiken.
Moca_chocolata
30-12-2007, 19:21
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1731821
misschien heb je hier wat aan wel doorscrollen tot de haartips;)
mocro_ikiej
30-12-2007, 19:54
Anti Haarbreuk van andrelon helpt echt meid, ik had ook last van hele erge haaruitval en door die shampoo is het echt zichtbaar minder geworden.
X Ikráám.
Fadoua80
30-12-2007, 20:02
Bedankt voor de tip. Ik zag de reclames van andrelon haarbreuk, maar had er weinig vertrouwen in. Ik dacht dat het gewoon reclame is. Ik zal het morgen aanschaffen.
zinalady80
30-12-2007, 20:54
Ik Had Ook Haaruitval Heb Henna Gezet Met Olijfe Olie Arganolie En Amandel Olie En Een Beetje Knoflook En Je Hoofd Met Plastic En Huishoud Folie Wikkelen En Dan Een Hoofdoek Op En Zeker Een Paar Uur Laten Het Beste Is Als Je Het Wast Met Elgasoel Daar Wordje Haar Echt Mooi Van Had Het Een Paar Keer Gedaan Je Zietzeker Verschil Maar Is Nu Op Helaas
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.