Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Gezocht negaffa in Rotterdam

Pagina's : 1 [2] 3

Classymarocgirl
30-12-2007, 20:06

uit zwijndrecht je kan haar bereiken op 078-6197740 Shoekraam meid. Heeft ze toevallig ook een site met fotos. Wat zijn de prijzen ongeveer. Beslema

toekomstige07
30-12-2007, 20:29
Mooi bedankt voor de moeite. Heb jij haar dan niet gesproken. Als ik haar bel en we komen er uit dan laat ik het je weten. Nogmaals shoekraan meisie hoi, ik heb haar een tijdje geleden gesproken en ze doet niet moeilijk over de prijzen,ik heb mijn bruiloft uitgesteld wegens familie omstandigheden mar ben verder wel getrouwd op papieren alleen de grote dag nog waar iede vrouw van droomt. ik ga inscha allah wel binnenkort trouwen ben me aan t voor bereiden.maar ik heb haar werk wel gezien bij me nicht en vond t goed. groetjes

Classymarocgirl
30-12-2007, 20:35
hoi, ik heb haar een tijdje geleden gesproken en ze doet niet moeilijk over de prijzen,ik heb mijn bruiloft uitgesteld wegens familie omstandigheden mar ben verder wel getrouwd op papieren alleen de grote dag nog waar iede vrouw van droomt. ik ga inscha allah wel binnenkort trouwen ben me aan t voor bereiden.maar ik heb haar werk wel gezien bij me nicht en vond t goed. groetjes Ooh wat vervelend voor je. Allah y kemel by gair. bedankt

Classymarocgirl
30-12-2007, 20:49
kijk op www.trouw-winkel.nl voor foto's Mooi tbarkallah. Maar wat zijn de prijzen voor het hele pakket waar ik naar vraag. Maximaal 1000.

doudia
30-12-2007, 23:46

Salaam, bedankt voor je reactie. Ik heb gelezen dat ze niet epileert, geen nepnagels en nepwimpers gebruikt. Is dat echt zo. Niet dat ik daar dagelijks aan doe, maar op zo'n grote dag wil ik wel inscha allah er flitsend uit zien, en een beetje overdrijven hihih. wat een eisen allemaal. voor zover ik weet dat geen enkele negaffa dat meid. Nagels doe je in een nagelstudio met je wimpers en epileren doe je bij de kapper. Denk je dat ze een uur over je nagels en nog een uur bij je wimpers gaat doen hahahahhahah grappe maker

doudia
30-12-2007, 23:50
Ik heb NIET gezegd het zijn oude jurken. Ik zei de jurken waren niet mijn smaak, vond de kleuren te vel een ander zou ze prachtig vinden. Ik hou niet van die grote hoepels en van die velle oranje en grasgroen kleuren. En dan van die neppe pijpen krullen iewwwwwww moet er niet aan denken. Mooie/nieuwe jurken ( mooi is natuurlijk een vaag begrip niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar daar bedoel ik mee dat ze jurken moet hebben van deze tijd dus de nieuwe mode. Ik zie nagaffas die bijvoorbeeld 6 jaar lang dezelfde jurken nog steeds gebruiken terwijl ze er niet meer uit zien je ziet overal draadjes loshangen etc.) 2 of 3 jaar oud maximaal, niet ouder volgens mij was dit echt jouw tekst hoor.

Classymarocgirl
30-12-2007, 23:52
wat een eisen allemaal. voor zover ik weet dat geen enkele negaffa dat meid. Nagels doe je in een nagelstudio met je wimpers en epileren doe je bij de kapper. Denk je dat ze een uur over je nagels en nog een uur bij je wimpers gaat doen hahahahhahah grappe maker Ten eerste geeft zij zelf aan dat ze dat niet doet lees maar in haar topics en site. En ten tweede zijn er ook wel degelijk negaffat die dat wel doen tegen extra betaling tijdens de henna worden je nagels ook nog eens gedaan. En wimpers etc ik praat hier met ervaring over dingen die ik heb gezien en gehoord. Ik weet niet waar jij je theorie vandaan haal met je grappemaker.

didi_ino
30-12-2007, 23:56
Waarom moet ze specifiek uit Rotterdam komen? Ik vind het altijd vreemd dat een bruid altijd een negafa wil uit haar eigen woonplaats. Je hebt zat goede negafa maar ze wonen allemaal in andere steden! Wat ik hier lees is negafa Amel die komt uit Den Haag, zet nagels, nep wimpers ook, prijs is redelijk vraagt geloof ik 130 euro per jurk, wie weet kom je goedkoper uit bij haar dan die 1000 euro. En wat ik hier lees negafa Fatima uit Den Haag ook heel goedkoop, maar bij mij vallen in ieder geval niet in de smaak, maar goed weet natuurlijk ook niet wat jouw smaak is.

lakia
30-12-2007, 23:56
salaam oe aleikoem dames de neggafa die aangeeft die neppe dingen neit te doen is een een aya vanuit de koran allah a3lem wat haar reden is maar ik denk wel dat het dat is . het is haram om te epileren, nephaar te gebruiekn en dus ook ook niet bij een ander aan te brengen. er zijn wel degelijk neggafa''s die nepwimpers aanbrengen . maar goed voor ieder is er wat wils en nu ook voor de meiden die niet op hun dag vervloekt willen worden (geen aanval op de meiden die wel alle erop en eraan willen ) Online iPhone *********** - be the first to win! my***********s.info/media/iphone*****

Classymarocgirl
30-12-2007, 23:57
Sorry meid maar ik ken genoeg meiden die het voor zo een prijs hebben gedaan. Alleen waren die jurken niet echt mijn smaak. Ik vindt 1000 een redelijke prijs voor drie jurken stoelen en 3maria en henna. En de rest uit mijn rijtje lijkt me vanzelfsprekend op dat van op tijd komen etc. Ja tuurlijk zijn er nageffat die meer vragen maar die zoek ik niet. Ik blijf bij mijn eigen budget. Bedankt Jij reageerde de 2e keer op mijn 2e reactie zie boven. En daar is nergens het woord oud te vinden schatje. Daar heb ik het over dat de jurken niet mijn smaak waren. Het woord oud gebruikte ik bij mijn inleidende verhaal. Kan je die onderscheid maken of is dat te ingewikkeld voor je. Moet ik het nog een keertje uitleggen.

Classymarocgirl
31-12-2007, 00:00
Waarom moet ze specifiek uit Rotterdam komen? Ik vind het altijd vreemd dat een bruid altijd een negafa wil uit haar eigen woonplaats. Je hebt zat goede negafa maar ze wonen allemaal in andere steden! Wat ik hier lees is negafa Amel die komt uit Den Haag, zet nagels, nep wimpers ook, prijs is redelijk vraagt geloof ik 130 euro per jurk, wie weet kom je goedkoper uit bij haar dan die 1000 euro. En wat ik hier lees negafa Fatima uit Den Haag ook heel goedkoop, maar bij mij vallen in ieder geval niet in de smaak, maar goed weet natuurlijk ook niet wat jouw smaak is. Lees je het daoudia er staat dat ze ook nepnagels, wimpers enz zet.

didi_ino
31-12-2007, 00:01
Lees je het daoudia er staat dat ze ook nepnagels, wimpers enz zet. Nepwimpers zet een negafa altijd!! Of ze nu slecht of goed is. Maar nagels doet niet elke negafa, meestal moet je dat zelf doen bij een nagelstudio, Maar van negafa Amel weet ik het.

doudia
31-12-2007, 00:08

Jij reageerde de 2e keer op mijn 2e reactie zie boven. En daar is nergens het woord oud te vinden schatje. Daar heb ik het over dat de jurken niet mijn smaak waren. Het woord oud gebruikte ik bij mijn inleidende verhaal. Kan je die onderscheid maken of is dat te ingewikkeld voor je. Moet ik het nog een keertje uitleggen. Die bijdehand heid van je mag je voor je houden meid. Je schreef zelf dat geen jurken ouder dan drie jaar wou hebben. en bla bla bla Dus kom niet doen of ik de gene ben die hetniet begrijp. Ga jij maar eerst een negaffa vinden die het allemaal zo goedkoop doet. Als je iets goed en nieuws wil dan betaal je der meer voor. Ik kan zo je reactie te vorschijn halen waarin staat dat je geen pijpkrullen en oude jurken wil maar zveel moeite ga ik niet voor je doen VEEL SUCCES MEID HEB ME WEL DOODGELACHEN OM JE. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BIJ DEZE DISCUSSIE GESLOTEN. eN ALS JE JE EIGEN VERHAAL ZELF NIET MEER SNAPT. GA DE ANDERE DAN NIET VOOR DOM UITMAKEN. Met moet ik het nog een keer uitleggen. ik leg jouw nu wat uit. Wat jij eist ga je niet vinden geen enkele negaffa is zo goedkoop successsssssssssssssss

Classymarocgirl
31-12-2007, 00:09
Waarom moet ze specifiek uit Rotterdam komen? Ik vind het altijd vreemd dat een bruid altijd een negafa wil uit haar eigen woonplaats. Je hebt zat goede negafa maar ze wonen allemaal in andere steden! Wat ik hier lees is negafa Amel die komt uit Den Haag, zet nagels, nep wimpers ook, prijs is redelijk vraagt geloof ik 130 euro per jurk, wie weet kom je goedkoper uit bij haar dan die 1000 euro. En wat ik hier lees negafa Fatima uit Den Haag ook heel goedkoop, maar bij mij vallen in ieder geval niet in de smaak, maar goed weet natuurlijk ook niet wat jouw smaak is. Waarom ik een negaffa zoek uit mijn woonplaats is omdat de meeste nagaffat geen website hebben en willen ook meestal geen fotos mailen of hebben geen fotos. Die negaffas willen dan dat je gewoon langs komt. Dus dat betekent dat je totaal geen beeld hebt van wat je moet verwachten dan maak je een reis van een uur of meer en wat blijkt je vindt de jurken niet mooi. Sorry daar sta ik niet op te wachten ik ga alleen een reis maken als ik weet waar ik het voor doe. Ik heb geen tijd om elke keer hele afstanden af te leggen zonder vooraf iets gezien te hebben. En ten tweede heb ik ook geen tijd, als ik een nagaffa in rotterdam vindt dan is het lekker in de buurt en kan ik snel na werktijd nog even langs of zo. En een bruiloft kost heel veel tijd en energie je moet zoveel andere zaken regelen niet alleen de nagaffa, er komt nog zo veel meer bij kijken. Ik heb niet gezegd dat de andere negaffat niet goed genoeg zijn. Ik probeer het makkelijker voor mezelf te maken dat is alles. En iedreen is vrij om te zoeken waar zij wil.

Classymarocgirl
31-12-2007, 00:24
Die bijdehand heid van je mag je voor je houden meid. Je schreef zelf dat geen jurken ouder dan drie jaar wou hebben. en bla bla bla Dus kom niet doen of ik de gene ben die hetniet begrijp. Ga jij maar eerst een negaffa vinden die het allemaal zo goedkoop doet. Als je iets goed en nieuws wil dan betaal je der meer voor. Ik kan zo je reactie te vorschijn halen waarin staat dat je geen pijpkrullen en oude jurken wil maar zveel moeite ga ik niet voor je doen VEEL SUCCES MEID HEB ME WEL DOODGELACHEN OM JE. DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BIJ DEZE DISCUSSIE GESLOTEN. eN ALS JE JE EIGEN VERHAAL ZELF NIET MEER SNAPT. GA DE ANDERE DAN NIET VOOR DOM UITMAKEN. Met moet ik het nog een keer uitleggen. ik leg jouw nu wat uit. Wat jij eist ga je niet vinden geen enkele negaffa is zo goedkoop successsssssssssssssss Wie doet hier bijdehand door elke keer proberen het tegendeel te bewijzen van wat ik zeg. Dit doen negafat niet en zo goedkoop is het niet. Ken jij alle negaffat van nederland, heb je ze gesproken, hebben ze jou dat verteld, NEE. Tuurlijk heb ik gezegd dat ik geen pijpenkrullen wil en oude jurken. Maar in mijn inleidende verhaal en niet in mijn 2e reactie en jij reageerde daarop in mijn 2e reactie. Hoe dan ook ik bepaal wat ik wil en hoe ik het wil en wat ik wil betalen. Ik heb het recht om mijn eisen te stellen ik heb de regie in handen. En inscha allah zal ik vinden wat ik wil. En krijg al zoveel prive mails met goedkope negaffat en het hele pakket en mooie jurken. Dus dat gaat zeker lukken schatje.

Pagina's : 1 [2] 3