Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan degene die roken, drinken, drugs gebruiken!!!

AdamX
15-11-2003, 07:22

http://saaid.net/flash/qastii.swf

HeyoanQT
15-11-2003, 07:25
http://jongeren.volendam.nl/ubb6/graemlins/bier.gif Biertje? :D Ik krijg zo zin in een jointje als ik die flash bekijk :)

HeyoanQT
15-11-2003, 07:27
Trouwens ik kreeg meer hoofdpijn van al die stemmen in die flash, dan dat je van een kater krijgt, dus als ik mag kiezen grijp ik gelijk naar een krat bier :confused:, ik bedoel dat doet minder pijn :)

AdamX
15-11-2003, 07:37
doe wat je wilt ter info want ik weet dat jij en veel mensne het niet verstaan wat er wordt gezegd dat flash filmpje , de stem dus die je hoort is van een persoon die al soorten drugs heeft gebruikt, z'n gezin kapot gemaakt, z'n hele leven is kapot gemaakt door dt drugs, vaak vast gezetn, z'n kind heeft ie pas na 7 jaar gezien, de dag dat z'n kind werd geboren moest hij de gevangenis in. ................. Alhamdoulillah is hij nu genezen nadat ie geholpen werd door ene broeder die hem in het ziekenhuis bezocht, later is deze ex-verslaafde naar amerika gegaan om over het afkicken van drugs te leren, wat hem gelukt is en nu zelf mensen helt en veel lezingen geeft wat je hoort is maar een kleine stukje van z'n levens verhaal

HeyoanQT
15-11-2003, 07:51

bleh, kijk naar Jim Morrison , die gast spoot dronk,snoof en liet zichzelf blowen door de mooiste vrouwen. Hij was steenrijk, had een geweldige tijd , stond boven de maatschappij en heel erg beroemd zeg maar gerust aanbeden, Ging dood aan de drugs, maar heeft een mooier leven gehad dan menig hardwerkende Nederlander die tot z'n 67 blijft doorgaan, en op z'n 68 in een bejaarde kippenhokken huisje mag doodgaan. John Lennon, ook een vervent drugsgebruiker, aanbeden ,geniaal, was rijk en nu nog steeds beroemd, een grotere voorvechter voor de wereldvrede zul je niet vinden. Gebruikte ook drank, maar ja in jou ogen een verliezend persoon. Toch als ik jou vergelijk met John Lennon , geniet laatste bij mij de voorkeur, qua levensprestaties. Dus zo errug is een shotje niet, in ieder geval niet zoals die flash je wilt doen geloven. :rolleyes:

AdamX
15-11-2003, 08:05
Origineel gepost door HeyoanQT bleh, kijk naar Jim Morrison , die gast spoot dronk,snoof en liet zichzelf blowen door de mooiste vrouwen. Hij was steenrijk, had een geweldige tijd , stond boven de maatschappij en heel erg beroemd zeg maar gerust aanbeden, Ging dood aan de drugs, maar heeft een mooier leven gehad dan menig hardwerkende Nederlander die tot z'n 67 blijft doorgaan, en op z'n 68 in een bejaarde kippenhokken huisje mag doodgaan. John Lennon, ook een vervent drugsgebruiker, aanbeden ,geniaal, was rijk en nu nog steeds beroemd, een grotere voorvechter voor de wereldvrede zul je niet vinden. Gebruikte ook drank, maar ja in jou ogen een verliezend persoon. Toch als ik jou vergelijk met John Lennon , geniet laatste bij mij de voorkeur, qua levensprestaties. Dus zo errug is een shotje niet, in ieder geval niet zoals die flash je wilt doen geloven. :rolleyes: wat ene leven zeg, moet ik daar trots om zijn :D ze hebben geluk dat ze rijk waren en ervan konden genieten maar het geldt niet voor iedereen, kijk maar naar de drugs verslaagden wat voro leven ze hebben :( en zelfs voor die rijke gasten die gebruiken, hoe rijk ze ook mogen zijn, gelukkig zullen ze nooit worden !! jongen of man geniet ervan en gebruik maar tot dat je er bij dood valt en dan is het te laat drugs/alcohol zijn de moeder van het kwaad, kijk maar hoeveel ongelukken daar door geburen, kijken maar hoeveel vrouwen er daar door wordne gelsagen, vechtpartijen na bezoeken van een bar/disco........... plekken waar er wordt gebruikt watzou het leven mooi zijn zonder drugs en alcohol

AdamX
15-11-2003, 08:18
van die één glas komt die andere en morgen worden het 3 overmorgen 4 tot dat je verslaafd aanraakt en je leven ervan afhangt........

AdamX
15-11-2003, 08:58
Origineel gepost door Pistach Simpele gedachtengang hoor...ik drink al aardig wat jaartjes bier en wijn...en ik ben nog niet verslaafd. Verklaar me dat eens even. ;) dat ben je al, al heb je het nog niet door :D fijne dag nog verder :zwaai:

Peej
15-11-2003, 09:32
Ik heb een hekel aan mensen die mij vertellen wat ik wel en niet moet of mag doen, eten of drinken. Ben een fervent liefhebber van goede wijn en op zijn tijd een goed glas whisky of cognac. Daarbij rook ik in het weekend regelmatig een goede sigaar. Ik voel me er uitstekend bij, dus waarom zou ik het laten. Artsen bevelen zelfs van harte aan om dagelijks één of twee glazen rode wijn te drinken omdat dat vol zit met gezonde stoffen en anti-oxidanten die goed zijn voor onder andere het hart en de bloedsomloop.

Vreemdeling
15-11-2003, 11:40
Origineel gepost door Pistach Simpele gedachtengang hoor...ik drink al aardig wat jaartjes bier en wijn...en ik ben nog niet verslaafd. Verklaar me dat eens even. ;) Je drinkt het al jaartjes en niet verslaafd :confused: ik niet begrijpen :eek:

Vreemdeling
15-11-2003, 11:44
Origineel gepost door Peej Ik heb een hekel aan mensen die mij vertellen wat ik wel en niet moet of mag doen, eten of drinken. Ben een fervent liefhebber van goede wijn en op zijn tijd een goed glas whisky of cognac. Daarbij rook ik in het weekend regelmatig een goede sigaar. Ik voel me er uitstekend bij, dus waarom zou ik het laten. Artsen bevelen zelfs van harte aan om dagelijks één of twee glazen rode wijn te drinken omdat dat vol zit met gezonde stoffen en anti-oxidanten die goed zijn voor onder andere het hart en de bloedsomloop. Doe vooral wat jij niet laten kunt:) Ps, je hoeft je niet aangesproken te voelen zolang je er vrede mee hebt jezelf voor de gek te houden :eek:

an3sdej
15-11-2003, 12:01
de stem dus die je hoort is van een persoon die al soorten drugs heeft gebruikt, z'n gezin kapot gemaakt, z'n hele leven is kapot gemaakt door dt drugs, vaak vast gezetn, z'n kind heeft ie pas na 7 jaar gezien, de dag dat z'n kind werd geboren moest hij de gevangenis in. Het op een normale wijze genieten van alcohol is ook een manier. Gelukkig zijn de meeste mensen normale gebruikers.

Vreemdeling
15-11-2003, 12:34
Origineel gepost door Pistach Dat kan ik best verstaan..... :D Zoek dan eens effe iets op over verslaving.. Google...verslaving..met wat moeite zal je het misschien wel verstaan.. ;) Kan je 3 maanden lang doorbrengen zonder 1 druppel alchol????

an3sdej
15-11-2003, 12:42
de stem dus die je hoort is van een persoon die al soorten drugs heeft gebruikt, z'n gezin kapot gemaakt, z'n hele leven is kapot gemaakt door dt drugs, vaak vast gezetn, z'n kind heeft ie pas na 7 jaar gezien, de dag dat z'n kind werd geboren moest hij de gevangenis in. Het op een normale wijze genieten van alcohol is ook een manier. Gelukkig zijn de meeste mensen normale gebruikers.