Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LCD/Plasma tv

amaleke
30-12-2007, 15:33

Heey, Ik ben opzoek naar een goeie lcd of plasma tv vanaf 106 cm. Wie van jullie heeft er een en voor hoeveel hebben jullie het gekocht? Weten julie welke winkels er het goedkoopst hebben hier in Nederland? Greeetz

amaleke
30-12-2007, 15:36
Niemand?

zinalady80
30-12-2007, 16:52
Mediamarkt Daar Hebben Ze Best Goedkopen Dingen Je Moet Alleen Goedkijken En Ze Bezorgen Ook Tegenwoordig

xxSAMIRxx
30-12-2007, 17:16
kijk op www.kieskeurig.nl of www.vergelijk.nl. Meestal krijg je naast de beoordelingen van de lcd/plasma tv's ook winkels waar ze het verkopen.

amaleke
31-12-2007, 10:29

thx ik zal daar even kijken

wondermiddel
31-12-2007, 10:32
Heey, Ik ben opzoek naar een goeie lcd of plasma tv vanaf 106 cm. Wie van jullie heeft er een en voor hoeveel hebben jullie het gekocht? Weten julie welke winkels er het goedkoopst hebben hier in Nederland? Greeetz Hoi!! Ik heb een aantal weken geleden een LCD bij de mediamarkt gekocht.. 117 cm zwart lak met een zilver randje beneden.. Prijs; 1249!! hij was 1849 geloof ik.. maar je moet goed op de krantjes letten, vooral nu want er is overal uitverkoop! PS; Je kunt het beste een lcd kopen; die is veeeel zuiniger met energie en heeft ook een langere levensloop.

Kaboutertje
31-12-2007, 10:59
hoi meid, mijn man heeft pas een plasma tv gekocht 1.27 cm van panasonic deze was via www.kieskeurig.nl winkel heet robocoon ofzo...deze heeft via de site 2158 euro gekocht en dezelfde bij mediamarkt kom je uit op 2300 euro uit!! via internet heb je ook twee jaar garantie aan huis als er iets mis is dan komen ze langs of ophalen we hebben gisteren ondekt dat er een hele lange streep op de beeld zit die komen ze dus nu omruilen, best een goeie service. alleen jammer geen gratis cups erbij....hihi.. succes!!!