Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een jonge Marokkaanse jongen 19 gescheiden !!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

HaKiM_HaKeeM
14-11-2003, 23:47

Sallaam alaikoem warahmatoelahi wabarakatoehoe Maar een jongen van 19 is getrouwd geweest , op zijn 18de , een jaar later gescheiden , wegens dat zijn vrouwtje met iemand anders ging !!!! De marokkaanse gast was 5 maanden ouder dan het meisje !! ze waren 7 maanden getrouwt geweest , vlak voor de ramadan zijn ze uit elkaar ! Wat vinden jullie van dit?? Graag wat reacties , en graag serieuze !!! C ya ... HakimPTje :zwaai:

Lampjuh
14-11-2003, 23:52
TJA wat moet ik zeggen ......:wow:

MocrowGirlBella
14-11-2003, 23:53
Ewaaa in deze tijden is dat de normaalste zaak geworden:jammer: :zwaai:

HaKiM_HaKeeM
14-11-2003, 23:54
Origineel gepost door NothingToLose Ze zijn niet voor elkaar bestemd. jah inderdaad , vind ik ook ! deze jongen wilde graag een kindje ... dus als ze zwanger is zal die wel van hem zijn denk je???? :jammer: C ya ... hakimPTje :zwaai:

ChOcOtOfFfF
14-11-2003, 23:55

Triest voor die jongen hoor...Insha Allah vindt hij een betere vrouw in de toekomst die hem verdient.

HaKiM_HaKeeM
14-11-2003, 23:56
Origineel gepost door MocrowGirlBella Ewaaa in deze tijden is dat de normaalste zaak geworden:jammer: :zwaai: jahh Bella echt erg he ! :jammer: C ya ... HakimPTje :zwaai:

HaKiM_HaKeeM
14-11-2003, 23:57
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Triest voor die jongen hoor...Insha Allah vindt hij een betere vrouw in de toekomst die hem verdient. inshallah amien maar denk je dat die nog een stap gaat zetten later ??? C yaa ... HakimPTje :zwaai:

Arabier_X
15-11-2003, 00:00
Sinds wanneer trouwen kinderen????? 19 jaar is ze3ma volwassen dat geldt voor meisje en jongen..... WAKE UP eh ness... We leven niet meer in de vroegere tijdperk waar mensen rond die leeftijd al volwassen waren...dit is een andere tijd..... Arabiertje

ChOcOtOfFfF
15-11-2003, 00:08
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM inshallah amien maar denk je dat die nog een stap gaat zetten later ??? C yaa ... HakimPTje :zwaai: Zijn hoofd staat er nu natuurlijk niet na, omdat hij zo`n klap in zijn gezicht heeft gehad. Maar als het mekteb is krijgt hij Insha Allah wel weer iets op zijn pad.

HaKiM_HaKeeM
15-11-2003, 00:08
Origineel gepost door Arabier_X Sinds wanneer trouwen kinderen????? 19 jaar is ze3ma volwassen dat geldt voor meisje en jongen..... WAKE UP eh ness... We leven niet meer in de vroegere tijdperk waar mensen rond die leeftijd al volwassen waren...dit is een andere tijd..... Arabiertje Jah arabiertje je hebt gelijk :goedzo: , ze zijn jong getrouwt ! die jongen is pas in de echte wereld en die trouwt al meskien . Maar volgens mij ,was het omdat ze met elkaar omgingen , en het meisje wilde trouwen zodat ze niet over haar gingen spreken ... zogezegt zio gedaan dus , maar ze heeft het geschonden vind ik ! :jammer: C ya ... HakimPTje :zwaai:

Arabier_X
15-11-2003, 00:11
Ja niet over haar praten en NU dan???? Nu wordt er zeker gepraat met toeters en bellen... Trouwen is 123 gepiept maar wat daarna komt dat is pas the hard work... Ik vind dat je gewoon moet weten wat je wil klaar... Arabiertje

ChOcOtOfFfF
15-11-2003, 00:11
Origineel gepost door Arabier_X Sinds wanneer trouwen kinderen????? 19 jaar is ze3ma volwassen dat geldt voor meisje en jongen..... WAKE UP eh ness... We leven niet meer in de vroegere tijdperk waar mensen rond die leeftijd al volwassen waren...dit is een andere tijd..... Arabiertje De Islam moedigt het aan om vroeg te trouwen, om illigaal se.x tegen te gaan. Dus het kan....

HaKiM_HaKeeM
15-11-2003, 00:15
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF De Islam moedigt het aan om vroeg te trouwen, om illigaal se.x tegen te gaan. Dus het kan.... liever vroeg trouwen , dan roddels tot en met van stiekem relaties maar als je dit weer dan ziet of hoort dan zet je die stap weer terug maar wat kan nog nu tegenwoordig :confused: :( C ya ... HakimPTje :zwaai:

Arabier_X
15-11-2003, 00:20
CHOCOTOF dat weet ik...dat het verstandig is.. Maar weet jij hoeveel scheidingen er lopen. 1 ding is zeker meer dan trouwerijen.. Mensen die nemen trouwen niet meer serieus..na een paar weken, maanden, half jaar is het daggggggggggg twas leuk...NEXT! Dat komt steeds meer voor, ik ontmoedig het niet, maar ik vind dat mensen er goed over na moeten denken voordat ze die stap zetten... tegenwoordig zijn mensen rond de 18 19 niet volwassen....en omdat in onze marokkaanse cultuur tegen een gescheiden vrouw scheef wordt gekeken moet je extra op je hoede zijn... Arabiertje

ChOcOtOfFfF
15-11-2003, 00:29

Origineel gepost door Arabier_X CHOCOTOF dat weet ik...dat het verstandig is.. Maar weet jij hoeveel scheidingen er lopen. 1 ding is zeker meer dan trouwerijen.. Mensen die nemen trouwen niet meer serieus..na een paar weken, maanden, half jaar is het daggggggggggg twas leuk...NEXT! Dat komt steeds meer voor, ik ontmoedig het niet, maar ik vind dat mensen er goed over na moeten denken voordat ze die stap zetten... tegenwoordig zijn mensen rond de 18 19 niet volwassen....en omdat in onze marokkaanse cultuur tegen een gescheiden vrouw scheef wordt gekeken moet je extra op je hoede zijn... Arabiertje Het klopt allemaal wat je zegt, maar de oorzaak is dat het huwlijk niet meer als heilig wordt gezien. Alles kan maar, die doet het met die, die met die. Alles is normaal tegenwoordig. En dan krijg je inderdaad scheidingen etc. Mensen hebben al 5 jaar een relatie met elkaar, alvorens ze gaan trouwen en alles is al bekend, alles is al gedeeld, dan heb je gauwer kans dat het niet goed eindigd. Maar met de Islam als uitgangspunt en onderdeel in het huwlijk denk ik dat de kans van slagen met 90% stijgt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7