Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen een meisje is volledig betrouwbaar

Pagina's : [1] 2 3 4 5

praatjes
14-11-2003, 22:23

Niet lang geleden probeerde een verloofde meisje mijn te versieren, maar helaas voor haar zionder succes. Ook een vriendin van een vriend van mijn die contstant met mijn zit te flirten wanneer hij even weg is. Daarom zijn al jullie meiden onbetrouwbaar, ik denk niet dat er ander soort meisjes bestaan en die speciaal zijn. :)

rachidabella
14-11-2003, 22:26
ben je echt zo onweerstaanbaar??

ibtiessem18
14-11-2003, 22:29
nee schat dat is hij nie. maar hij wilt zo over komen... Check zijn naam:rolleyes: Ciao :zwaai:

rachidabella
14-11-2003, 22:30
Praatjes vullen geen gaatjes toch??? eerst zien dan pas geloven toch??

ibtiessem18
14-11-2003, 22:33

ithrane ben jij dat meisje op jou avatar???:D

rachidabella
14-11-2003, 22:35
Origineel gepost door ITHRANE :eek: OEEEHHH JE HEBT MIJN HARTJE GEBROKEN :huil: DAT IS MAMOUN :( :Iluvu: dus ---> een jongen :D ken je 'm niet :D hij is zo leuk net als praatjes MAMOUN IS MIJN NIEUWE SLACHTOFFER :stout: uit de film polleke...die film was grappig!

LellaBerkane
14-11-2003, 22:36
Origineel gepost door praatjes Niet lang geleden probeerde een verloofde meisje mijn te versieren, maar helaas voor haar zionder succes. Ook een vriendin van een vriend van mijn die contstant met mijn zit te flirten wanneer hij even weg is. Daarom zijn al jullie meiden onbetrouwbaar, ik denk niet dat er ander soort meisjes bestaan en die speciaal zijn. :) Heb ik nou voor niks mijn verloving verbroken :confused: Flaschert :ego: :hihi:

ibtiessem18
14-11-2003, 22:36
o hahahahahhahahahaha :lol: wollah ik d8 dat het een meid was, want er steekt een soort van een staartje boven zijn hoofd uit... EN er staat zo van free Palestina dus d8 ik dat jij een palestijnse was en dat dat jou foto was... hahah sorry:D

rachidabella
14-11-2003, 22:40
Origineel gepost door ITHRANE jah heb vandaag gezien die film en was meteen verliefd op m geworden :D ibtiessem18 :giechel: ma3lisch hahah hij zat toen voor bij een brommer of fiets (weet niet zeker ff) dus zijn haren waaiden met de wind mee :Iluvu: :hihi: maar die film is echt aanradertje ALLEEN NIET VERLIEFD OP HEM WORDEN WANT HIJ IS VAN MIJ :D geef mij maar zijn broer... :D

ibtiessem18
14-11-2003, 22:40
haha ielg ik vind hem dus echt niet aantrekkelijk... En op een of ander manier... Mag ik die marokkaanse acteurs niet.. die ik ken... :rolleyes:

rachidabella
14-11-2003, 22:45
Origineel gepost door ITHRANE DES TE BETER maar dat jongetjes is 13 neem mijn antwoorden niet al te serieus MAAR IK VIND HEM ZEKER WEL SCHATTIG EN LIEF en *ZUCHT* :hihi: is een poepie

praatjes
14-11-2003, 22:46
Origineel gepost door ibtiessem18 nee schat dat is hij nie. maar hij wilt zo over komen... Check zijn naam:rolleyes: Ciao :zwaai: Misschien kom ik niet zo over, maar ben het juist. En mijn nick daar is toch niets mee. :)

ibtiessem18
14-11-2003, 22:53
Origineel gepost door praatjes Misschien kom ik niet zo over, maar ben het juist. En mijn nick daar is toch niets mee. :) nee geloof me schat je komt echt over als een jongen die gewoon zo veel praatjes heeft.. echt waar en je naam maakt het helemaal compleet.. En ik weet 100% zeker dat jij niet zo bent, maar gewoon dat je Eeen grote Mond hebt die heel veel onzinnige woordjs produceert, wat toevallig praatjes wordt genoemd... PRAATJESMAKER beslema:zwaai:

Arabier_X
14-11-2003, 23:57
Geen MENS is betrouwbaar... Ik neem aan dat het een typfoutje was... Zo niet BIG DEAL!! Arabiertje

Dounia81
15-11-2003, 01:31

wat een praatjemaker

Pagina's : [1] 2 3 4 5