Bekijk originele versie : Geef mij maar de winter.........
Guadaloupe
29-08-2002, 23:25
dan sta je tenminste niet uren voor de spiegel om te kijken wat je aan gaat doen, hup een trui en broek jas eroverheen en ga naar school, maar nee hoor in de zomer pfffff,
ik mag geen korte kleding dragen, geen mouwloze shirts, je moet er natuurlijk wel mastora uitzien!!!! maar goed,
hoe zit het met jullie????
saidaaatje
29-08-2002, 23:27
ja mang vrselijk zoals vandaag keek naar buiten en zag mist dus ik denk doe maar een trui aan stond buiten jeetje benauwd snel naar binnen gegaan en een truitje aangetrokken das zo raar hier smorgens koud maar smiddags is t pokkewarm das typisch nl
Geef mij maar de zomer!!! Maar dan niet in Nederland he....
BENTGHATAR
29-08-2002, 23:30
Origineel gepost door Guadaloupe
dan sta je tenminste niet uren voor de spiegel om te kijken wat je aan gaat doen, hup een trui en broek jas eroverheen en ga naar school, maar nee hoor in de zomer pfffff,
ik mag geen korte kleding dragen, geen mouwloze shirts, je moet er natuurlijk wel mastora uitzien!!!! maar goed,
hoe zit het met jullie????
helemaal mee eens
in de winter kijkt niemand om naar je kleding maar in de zomer wel.
geeeeeef mij maar ook de winter
Willen jullie alleen de winter om de KLEDING???
Waar blijven dan de bevroren handen, rode neuzen, koude oren??? Brrrrrr.....
BENTGHATAR
29-08-2002, 23:41
Origineel gepost door Cina
Willen jullie alleen de winter om de KLEDING???
Waar blijven dan de bevroren handen, rode neuzen, koude oren??? Brrrrrr.....
nou HANDSCHOENEN,SJAAL,MUTS.
ook opgelost
GoudenGids
29-08-2002, 23:44
jaaaaaaaaaaaa de winter heerlijk, leuke sjaals, handschoenen etc. k vind de winter geweldig!!! de zomer is alleen leuk als ik op vakantie ga, anders hoeft t van mij ook niet :D
Guadaloupe
29-08-2002, 23:45
Origineel gepost door GoudenGids
jaaaaaaaaaaaa de winter heerlijk, leuke sjaals, handschoenen etc. k vind de winter geweldig!!! de zomer is alleen leuk als ik op vakantie ga, anders hoeft t van mij ook niet :D
precies
LENTE
niet te warm nie te koud
is net die yoghurt en ijs te gelijk van hertog
hoe heet ie nou ???
Guadaloupe
29-08-2002, 23:47
Origineel gepost door chemie
LENTE
niet te warm nie te koud
is net die yoghurt en ijs te gelijk van hertog
hoe heet ie nou ???
das ook een optie,
SweetCheeks
30-08-2002, 00:23
Hmm me love the winter, don't u?:)
Hanaetje
30-08-2002, 00:36
WATTTTTTTTT!!!!!!!!
Zijn jullie nu niet zottt!!!!
Jullie preferen liever de WINTER??? Dan zijn jullie echt wel getikt hoor...
De Zomer heerlijkste maanden ooittt..:.
zwoele avonden , lekker bronskleurtje, overal zie je mensen met kleurige kleurtjes , late avonden, op vakantie enz...
TERWIJL met WINTER :
koude nachten, korte nachten, donkere zwarte triestige kleurtjes, bevriezendddddd koudd brrrr....enz..(echt verschrikkelijk)
Ik ken dat wel hoor, wanneer het zomer is snakken ze allemaal naar de WINTER maar als het winter ECHT is , zijn ze de KOUDE beu , koude handen , koude voeten gewoonweg beuuuuuuuuu en willen ze weer dat het zomer is.....
Jullie moeten toch ook wel weten wat jullie willen hé :)
Thalla,
Hanaetje
Obiwan_kenobi
30-08-2002, 00:47
Zomer zomer zomer... winter dat is vreselijk voor mannen. :D
Oujdaboy
14-09-2002, 12:31
De winter is leuk als je in Nederland blijft en de Zomer als je op Vakantie gaat want wat wou je in dit land doen als het zomer is?
Nounousa
14-09-2002, 12:34
ZOMER ZOMER ZOMER, maar dan cker wel in MAROKKO!!
lekker gezellig...
M3ha salama
Hind:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.