Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Do you believe in God?

Pagina's : [1] 2

Byna
14-11-2003, 21:45

ken je die gesprekken ook? ow je gelooft in God.. nou ik niet hoor, hoe kan je geloven in een God die deze wereld zo laat en die je nooit hebt gezien? Het zijn meestal 'intelligente' mensen dus vraag je Jij gelooft dat je van de apen afstamt, volgens het Darwinisme? Het antwoord is een volmondig ja... De evolutietheorie is een theorie - de naam zeg het al, niet meer dan een theorie opgesteld door een amateurbioloog - die al bij de eerste stap mislukt. De reden daarvoor is, dat evolutionisten niet in staat zijn om zelfs maar de vorming van een enkele protoine te verklaren. Noch de wetten van de waarschijnlijkheid noch die van de natuurkunde en de scheikunde bieden enige kans om met succes leven te vormen. klinkt het logisch of redelijk dat er dan wel miljoenen van dit soort proteinen samenkomen om een cel van een levend wezen te vormen; en dat biljoenen cellen in staat zijn om door TOEVAL bij elkaar te komen en levende wezens te vormen, dit allemaal in een tijdsbestek van miljoenen jaren in een zeer agressief milieu van de aardsoep. De vorming van de bouwstenen van een enkele cel - aminozuren - is tot op heden zelfs niet mogelijk te creeren in de ver ontwikkelde laboratoria. Deze biljoenen cellen vormen dan vissen en dat deze naar het land toe komen en in reptielen en vogels veranderen en dat dit de manier is waarop miljoenen verschillende soorten op aarde zich hebben gevormd? Zelfs als het jou onlogisch klinkt, is het toch zo dat evolutionisten in deze fabel geloven. Het vervelende voor hen is echter dat de toekomst de gevallen theorie nog verder ontwricht zal worden door de wetenschap... dit stukje is een kort stukje van het werk van Harun Yahya's 'Het bedrog van de evolutieleer' te bestellen of (gratis) downloaden van http://www.harunyahya.com/m_books.php dus vraag ik jou: geloof jij in God of ben je een van die simpele tieps die denken dat ze vroeger in de bomen leefden?

Laetitia
14-11-2003, 23:29
van mij mag je opdonderen met je nonsens topic...tou opgesjodemietert... HALLO WAAR IS IEDEREEN?IK KOM EEN HALFJAARTJE NIET EN IEDEREEN IS GONE.

Perez
14-11-2003, 23:47
Dat was geen antwoord op de vraag Laetitia. Het lijkt alsof hij jou iets misdaan heeft. Je kunt er toch ook voor kiezen om het niet te lezen??????En als je dan wilt reageren kun je daar toch ook normale woorden voor gebruiken. Dit begrijp ik niet: dat er gescholden moet worden zonder reden. Als je agressie er uit moet neem dan een boksbal en ram erop los. Of gooi je spullen door de kamer (zo doe ik dat altijd) Tip: let er dan wel op dat het geen spullen zijn die kapot kunnen en dat je niet richting het raam gooit, want dat kan ook kapot. Nu zal ik antwoorden op de vraag: Ja, ik geloof in God. Juist wanneer alles heel moeilijk is kun je daar gelukkig de grootste troost en hulp vinden. Wat is het dan leeg als je al je geluk moet zoeken in mooie kleren, feesten, uiterlijk, enz.

Byna
14-11-2003, 23:59
je doet je naam eer aan.. as3ini3 minjogin tawatta..oe3em issegsaan? maw reageer op bovenstaand topic of stay the **** away syuppid monkey ;)

Byna
15-11-2003, 00:00

ach je weet t moet zijn stuppid.. (to make sure for the ignorant)

an3sdej
15-11-2003, 00:35
De evolutietheorie is een theorie - de naam zeg het al, niet meer dan een theorie opgesteld door een amateurbioloog - die al bij de eerste stap mislukt. En jij denkt dat je de koran kunt bewijzen? Dat Allh/God zou bestaan is even onbewezen als de evolutietheorie. Met dat verschil dat de wetenschap steeds dichter bij een goed begrijpen van de oerknal komt middels ruimteonderzoek, en de oude verhaaltjes steeds verder van de waarheid afdrijven door de toenemende bewijzen van de evolutie.

appie666
15-11-2003, 01:21
Origineel gepost door an3sdej En jij denkt dat je de koran kunt bewijzen? Dat Allh/God zou bestaan is even onbewezen als de evolutietheorie. Met dat verschil dat de wetenschap steeds dichter bij een goed begrijpen van de oerknal komt middels ruimteonderzoek, en de oude verhaaltjes steeds verder van de waarheid afdrijven door de toenemende bewijzen van de evolutie. Er zijn wel degelijk bewijzen voor de islam en de koran! Hoe komt dat onze profeet Mohamed (vzmh) 1400 jaar geleden diepgaande verklaringen en beweringen aflegde, die verbazingwekkend nauwkeurig van wetenschappelijke aard zijn? Toeval? Dat denk ik niet! Ik denk gewoon dat Mohamed (vzmh) door goddelijke inspiratie of openbaring aan deze beweringen en verklaringen is gekomen

HeyoanQT
15-11-2003, 06:36
ehm stupid:confused: :D

HeyoanQT
15-11-2003, 06:40
“Holland is een misdeeld moeras, een land van mest en mist en vieze regen!” Everhardus Johannes Potgieter In het jaar 1808 wellicht, maar dit is ondertussen wel ff verandert , de moerassen zijn gedregd en droog komen te liggen, mest mag niet meer gesproeid worden op het land en probeer maar eens in de Sahara te zeggen dat regen vies is. :rolleyes:

Byna
15-11-2003, 12:39
Origineel gepost door an3sdej En jij denkt dat je de koran kunt bewijzen? Dat Allh/God zou bestaan is even onbewezen als de evolutietheorie. Met dat verschil dat de wetenschap steeds dichter bij een goed begrijpen van de oerknal komt middels ruimteonderzoek, en de oude verhaaltjes steeds verder van de waarheid afdrijven door de toenemende bewijzen van de evolutie. de evolutieteleer is niet bewezen en zal nimmer bewezen worden.. diezelfde wetenschap zal daar zorg voor dragen.. en juist die ondergang van de theorie is het bewijs dat we een Schepper hebben

Byna
15-11-2003, 12:40
Origineel gepost door HeyoanQT In het jaar 1808 wellicht, maar dit is ondertussen wel ff verandert , de moerassen zijn gedregd en droog komen te liggen, mest mag niet meer gesproeid worden op het land en probeer maar eens in de Sahara te zeggen dat regen vies is. :rolleyes: thnz voor de info :o

Byna
15-11-2003, 12:46
Origineel gepost door Pistach De zin waar je mee eindigt maakt dat ik blij ben geen gelovige te zijn. dus vraag ik jou: geloof jij in God of ben je een van die simpele tieps die denken dat ze vroeger in de bomen leefden? Jou conclusie is reeds getrokken...niet gelovig....dan ben je een simpele tiep....is jou simpele conclusie. Tot daar de respectvolle en pretentieuze gelovige..Ach, laat mij maar lekker ongelovig en een simpele tiep zijn, liever dan tot zulke gelovigen te behoren.....kots...kots... Ben je dan ook nog moslim :confused: Dan kan je misschien beginnen leren wat respect is..ook ten overstaan van anders en niet gelovigen.... of je daar blij mee moet zijn weet ik niet dat is niet aan mij te bepalen.. maar je hebt gelijk: ik start de discussie en geef direct mijn mening.. misschien een beetje provocerend gebracht maar laat dat nou net de bedoeling zijn.. alleen jammer dat jij het WEER niet kan bevatten of gewoon verkeerd opvat.. respect ? ...kots..kots..? erg overtuigend van je.. toch maar een stapje terug doen? Wrong..it must be stupid...ignorance is your part. heel scherp van je.. goed zo, als je nou de rest van je postings ook zo scherp afhandelt...

Byna
15-11-2003, 13:10
Origineel gepost door Pistach Heb jij wat met stapjes terug doen... :D En jou mening red in elk geval van een totaal gebrek aan respect ten overstaan van mensen die niet gelovig zijn ..daarom is een normale discussie met jou onmogelijk..wil en kan je me tonen waar je dat vandaan hebt.. Jij hebt jezelf als zgz gelovige al direkt een trede hoger geplaatst.. idem Van dat soort gelovigen loopt de wereld over....ze weten niet eens wat hun religie inhoudt... kijk dit is niet van toepassing En mijn postings zijn in het algemeen nogal scherp, in meerdere opzichten.. over bescheidenheid gesproken zeker tegenover mensen die neerkijken op anderen. en waar haal je dit vandaan? Respect en bescheidenheid zijn twee facetten van de Islaam.... deze ken je nu de rest nog Bgein ze maar stilaan aan te leren... :zwaai: Met vriendelijke groeten Pista.. Ik heb een aantal argumenten gebracht waarom de theorie niet zou kunnen bestaan.. het enige dat jij doet is je mening verbloemen onder het bekende verhaal dat mensen op je neer kyken, dat mensen je niet respecteren.. als jij je aangesproken voelt door de relatie die ik leg met tieps uit de bomen (dat zijn nou eenmaal apen), dan moet je bij jezelf te raden gaan waarom dat zo is ipv ongefundeerde opmerkingen naar de persoon toe te brengen.. het is wel grappig maar niet van toepassing dus voor de zoveelste keer heb je een mening hierover en kan je argumenten brengen zonder hier en daar over te geven doe dat gewoon. Lukt je dat niet ga dan een andere discussie aan die je wel begrypt mvr grt. Byna

an3sdej
15-11-2003, 13:15
Er zijn wel degelijk bewijzen voor de islam en de koran! Hoe komt dat onze profeet Mohamed (vzmh) 1400 jaar geleden diepgaande verklaringen en beweringen aflegde, die verbazingwekkend nauwkeurig van wetenschappelijke aard zijn? hihi volgens welke wetenschap? Islamitische wetenschap zeker. Kom toch grow up, er valt geen enkel geloof te bewijzen. En geen enkel woord van Mohammed valt wetenschappelijk te bewijzen. Alleen dat je dood gaat en geboren wordt. Verder niets. De mens uit modder gemaakt hihih

Byna
15-11-2003, 13:42

[QUOTE]Origineel gepost door Pistach Zover ik weet heb jij zelf aangegeven neer te kijken op die simpele tiepen die niet gelovig zijn... Maar ik krijg stevig de indruk dat JIJ rond de hete brij draait... ;) Dag nepmoslim :zwaai: (zeg ik altijd tegen nepmoslims. :D ) Is niet persoonlijk bedoeld hoor..zo..en nu doe ik effe een stapje opzij voor zijne exellentie.... Tijd voor ontspanning tussen de apen... ;) [/QUOT toe maar.. echt n antwoord van iemand die weet waar het over gaat... je hebt in ieder geval de smiles ontdekt.. bravo geuzeman

Pagina's : [1] 2