Bekijk originele versie : Waarom toch dat gedoe steeds bij de bioscoop?
sneakynawal
14-11-2003, 21:39
Binnenkort is het weer suikerfeest. Voor de bioscoop waar mijn vriendin werkt helaas weer tijd om een beveiligingsdienst in te schakelen. Elk jaar is het namelijk weer hetzelfde liedje. Marokkaanse jongens die het suikerfeest aangrijpen om eens flink de boel op stelten te zetten. Heel graag wil ik van een islamitische Metro-lezer weten, wat hier de achterliggende gedachte van is. H. Dijkstra, Utrecht (Metro 14 nov. 03)
Dit stuk was mij dus opgevallen toen ik vandaag de Metro las bij ingezonden stukken. En die persoon heeft wel een beetje gelijk. Vorig jaar was ik met suikerfeest 's avonds naar de bios gegaan (Pathe in Eindhoven - Ghostship) en ... het was een chaos... die de Marokkaanse jongeren hadden veroorzaakt... Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte..!!! Ik had nog nooit zoiets meegemaakt....
Maar je kan dus een reactie geven op H. Dijkstra door te mailen naar brieven@metronieuws.nl ... want ik weet het antwoord niet.. waarom ze dat doen!!
MocrowGirlBella
14-11-2003, 22:01
Noue meid het is niet alleen zow dat ze de boel op stelten zetten als het suikerfeest is!!
Het is altijd zow:jammer:
:zwaai:
Pipo_De_Clown
14-11-2003, 22:10
Wollah ik begrijp die marokkanen niet?
Wat gaat er door hun hoofd?.. worden ze High van al dat eten op die dag ofzo?..
MocrowGirlBella
14-11-2003, 22:13
Origineel gepost door Pipo_De_Clown
Wollah ik begrijp die marokkanen niet?
Wat gaat er door hun hoofd?.. worden ze High van al dat eten op die dag ofzo?..
:hihi:
T komt door die lekkere :verliefd: Koekjess:D
Jij bigrijpe???
Pipo_De_Clown
14-11-2003, 22:23
Wollah dat zal het wel zijn!...
Ze worden die dag op de een of andere manier toch Veel Sterker qua smaak, waardoor de hersencellen bij de bioscoopterroristen op hol kunnen slaan
:rolleyes:
LATERSSSSS :zwaai:
MocrowGirlBella
14-11-2003, 22:26
Ze worden die dag op de een of andere manier toch Veel Sterker qua smaak, waardoor de hersencellen bij de bioscoopterroristen op hol kunnen slaan
Sjooow gaat dat in zn werk jah...:maf:
Je spreekt zkr uit ervaring he:DGeintjuh :D
sneakynawal
14-11-2003, 22:29
Maar hebben jullie het ook weleens meegemaakt dan?
Pipo_De_Clown
14-11-2003, 22:31
JAJAJA...
Ik heb erVaring wil jij niet weten! :)
ibtiessem18
14-11-2003, 22:31
:hihi:
Ja erg he.. maar ja het zijn altijd nog de kleintjes die dat doen...:rolleyes:
Pipo_De_Clown
14-11-2003, 22:36
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Maar hebben jullie het ook weleens meegemaakt dan?
Ik heb het eerlijk gezegd nooit meegemaakt...
Maar Volgens mij is het ECHT ZWAAR BULLSHIT.., Zal wel weer een klein iets gebeurd zijn afgelopen jaar in die bioscoop in Adam.. dat ze er weer een Verhaal van maken voor het nieuws..
sneakynawal
14-11-2003, 22:36
JAJAJA...
Ik heb erVaring wil jij niet weten! :)
Volgens mij ben jij degene die het hardst schreeuwt en met eten gooit!!!
:D
Pipo_De_Clown
14-11-2003, 22:38
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Volgens mij ben jij degene die het hardst schreeuwt en met eten gooit!!!
:D
Je weet toch anders ben ik geen Marokkaan :rolleyes:
ChOcOtOfFfF
14-11-2003, 22:47
Triest hoor, deze gastjes mogen ze van mij afschieten. Wat een voorbeeld zeg, de hele maand vasten, en dan ff rotzooi komen trappen met het suikerfeest......:jammer: Deze groep heeft totaal geen besef, wat de Islam inhoudt(en het suikerfeest), en wat respect is en normen en waarden.
En dan maar janken als de Nederlanders dit gek vinden? Pff ik vind het ook gek.
ibtiessem18
14-11-2003, 22:48
Hey er is een onderzoek gehouden...
Ik weet wel waarom ze naar de bios gaan, omdat een kaartje VET duur is, en met el3aid krijgen ze van iedereen geld... Zo bouwen ze aan het einde van de dag genoeg geld op om 1 kaartje te kopen en gaan ze lekker naar een film kijken.. En als de film is afgelopen voelen ze zich zo stoer...... En raken ze erg opgewonden en gaan ze gek doen... in plaats van eten op eten gaan ze er mee gooien, omdat ze ze3ma stoer over willen komen en aan de Nederlanders willen laten zien, dat ze ook na de ramadan met minder eten kunnen leven en dat het geen ramp is.. tenminsten dat blijkt uit een onderzoek die er is gehouden
www.marokkaansejongerengooienmetetennafloopvaneenf ilm.nl
wel vreemd hoor af en toe kan deze site niet worden geopend en moet je het gewoon 10 keer proberen
ChOcOtOfFfF
14-11-2003, 23:23
SnEakyNaWaL opent een topic en is vervolgens met de noorderzon vertrokken:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.