Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kon het niet laten dit artikel te plaatsen

LZN
14-11-2003, 21:26

Neem dit bericht met een glimlach... Tis als gein bedoeld, is wel een serieus artikel trouwens.... Ik moest gelijk denken aan de vele discussie's over homosexualiteit en over wat discussie's over waarom varkens haram zouden zijn, waarin toen door iemand(geen idee wie zo uit mijn hoofd) gezegd werd dat ze oa haram zijn omdat de beren zeugen door andere beren laten dekken, dat wat je eet je bent, en dus als je varken eet dat niet ok is. Oh oh dus, wat nu met schapen ;) Ook schapen kunnen homo zijn. Niet alleen mensen kunnen homoseksueel zijn. Internetpersbureau Ananova meldt dat ook schapen soms een voorkeur hebben voor de eigen sekse. Het onderzoeksinstituut Oregon Health and Sciences rekende uit dat tussen de zes en tien procent van de mannelijke schapen zich aangetrokken voelen tot rammen. Zij kwamen aan dit resultaat door de hersenen van 27 schapen te analyseren. Deze schapen bestonden uit negen homo-rammen, acht hetero's en elf ooien (vrouwtjes-schapen). Verschillen in het weefsel van het centrale zenuwstelsel zouden bepalen of een schaap hetero was of niet. Bij mannen is een deel van de hersenen, waarin de seksuele voorkeur wordt bepaald, groter dan bij vrouwen. De Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat bij homo-schapen dit deel van de hersenkern kleiner is dan bij de heteromannetjes. Het onderzoek werd vorige week in Florida gepresenteerd. Op het jaarlijkse congres voor Amerikaanse neurochirurgen werd vermeldt dat een speciaal deel in de hersenen de seksuele voorkeur bij zoogdieren kan bepalen. Dit zou mogelijk ook bij mensen het geval zijn..

sahira
14-11-2003, 22:48
Origineel gepost door Corrie Neem dit bericht met een glimlach... Tis als gein bedoeld, is wel een serieus artikel trouwens.... Ik moest gelijk denken aan de vele discussie's over homosexualiteit en over wat discussie's over waarom varkens haram zouden zijn, waarin toen door iemand(geen idee wie zo uit mijn hoofd) gezegd werd dat ze oa haram zijn omdat de beren zeugen door andere beren laten dekken, dat wat je eet je bent, en dus als je varken eet dat niet ok is. Oh oh dus, wat nu met schapen ;) Ook schapen kunnen homo zijn. Niet alleen mensen kunnen homoseksueel zijn. Internetpersbureau Ananova meldt dat ook schapen soms een voorkeur hebben voor de eigen sekse. Het onderzoeksinstituut Oregon Health and Sciences rekende uit dat tussen de zes en tien procent van de mannelijke schapen zich aangetrokken voelen tot rammen. Zij kwamen aan dit resultaat door de hersenen van 27 schapen te analyseren. Deze schapen bestonden uit negen homo-rammen, acht hetero's en elf ooien (vrouwtjes-schapen). Verschillen in het weefsel van het centrale zenuwstelsel zouden bepalen of een schaap hetero was of niet. Bij mannen is een deel van de hersenen, waarin de seksuele voorkeur wordt bepaald, groter dan bij vrouwen. De Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat bij homo-schapen dit deel van de hersenkern kleiner is dan bij de heteromannetjes. Het onderzoek werd vorige week in Florida gepresenteerd. Op het jaarlijkse congres voor Amerikaanse neurochirurgen werd vermeldt dat een speciaal deel in de hersenen de seksuele voorkeur bij zoogdieren kan bepalen. Dit zou mogelijk ook bij mensen het geval zijn. Nou...wat moet ik hier nou weer mee? Ik moest er een beetje om lachen...27 schapen geanalyseerd en men denkt het antwoord op de vele homo-vragen te hebben gevonden... :rolleyes: hebben ze daar in Amerika niets beters te doen?

tetouani79
14-11-2003, 23:47
Origineel gepost door sahira Nou...wat moet ik hier nou weer mee? Ik moest er een beetje om lachen...27 schapen geanalyseerd en men denkt het antwoord op de vele homo-vragen te hebben gevonden... :rolleyes: hebben ze daar in Amerika niets beters te doen? dit bewijst dat alle amerokanen schapen zijn :D

HeyoanQT
15-11-2003, 08:31
Beren botje vree met schapen tezamen met z'n nicht uit slagharen, een hetrobot een homofiel .eet bse koeien dan wordt je debiel. 1,2,3,4,5,6,7 waar is dat pestvarken gebleven? Hij is niet in de moskee, hij is niet op de plee. Hij is neergestort op het WTC. Amerika , Amerika, Amerika, Homo's trouwen ,en zeggen op "wil je" ja. Dat is allemaal mogelijk in Lolland en Amerika. *dat kwam gelijk in mijn hoofd op* :D

Erwin
15-11-2003, 13:43

Origineel gepost door Pistach Amerikanen....jij kippekop... :D En jullie maar schaap eten...blijken het vermomde Amerikanen te zijn.. :lol: Je bent wat je eet?!

sahira
15-11-2003, 14:26
Origineel gepost door Pistach Dit zou mogelijk ook bij mensen het geval zijn. Onderzoeken ook zoals deze zijn steeds belangrijk. Zonder al de onderzoeken gedaan door wetenschappers leefden we nu nog in hutjes en stierven we nog van de tuberculose.... Kennis is macht sahira. Oké, het heeft z'n nuttige kanten die onderzoeken die jij bedoelt, gelukkig maar anders zouden er veel sterven...maar boven genoemde onderzoek vind ik een beetje vreemd. Kennis is macht, zeg jij...soms ook overbodig of nutteloos, dit is mijn idee, Pistach.

IFRIQUIA
15-11-2003, 23:46
hebben die schapen zeker teveel voedsel gehad met varkens vlees doorheen of misschien een spuitje met dna van een varken ...... wetenschap?... kloonen..? ik weet het niet wij slachten schapen en eten ze op en volgen allahs woord want hij is alwetend al denken sommige mensen overal een antwoord op te hebben ....

IFRIQUIA
15-11-2003, 23:47
Nog even en er loopt geen normaal dier meer rond allemaal platgespoten net als de planten

Byna
16-11-2003, 00:06
nope een varkensbek..

sahira
16-11-2003, 00:52
Origineel gepost door Pistach Met jou idee kan de wereld waar alles om macht draait geen rekening houden Sahira... Macht...daar gaat het in deze wereld om..meer niet. ;) of dat nou overbodig of nutteloos is....macht..dat telt. Inderdaad, de wereld draait alleen maar om macht, en dat is jammer...bovendien maakt alles weten niet gelukkig.

Erwin
16-11-2003, 15:03
Voeren varkens ook oorlog? edit: ps. Retorische vraag, antwoord niet nodig.

HeyoanQT
16-11-2003, 15:27
Nee daarom varken goed dier :)