Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Creditcard????

niksgunner
29-12-2007, 15:35

Ik wil er eentje aanvragen...maar ik weet nog niet hoe het allemaal te werk gaat enso.. bv met de rente!!! Wie kan me hiermee helpen

yara_xx
29-12-2007, 15:40
Weet je al waar je de creditcard wilt aanvragen? Het is simpel, je vraagt er één aan. Met een creditcard kun je dus wereldwijd betalen. Bij het aanvragen geef je ook op van welk rekeningnummer je de bedragen wilt laten afschrijven. Dit gebeurt meestal één maand later. Als je ervoor kiest dat je gespreid de bedragen van je rekening laat afschrijven, dan betaal je hier rente over. Als je besluit de bedragen in één keer van je rekening af te schrijven, betaal je hier geen rente over. Het enige wat je dan betaalt zijn de jaarlijkse kosten voor de creditcard zelf. Bij sommige banken en pakketten, is de creditcard gratis. Succes :goedzo:

niksgunner
29-12-2007, 15:47
Weet je al waar je de creditcard wilt aanvragen? Het is simpel, je vraagt er één aan. Met een creditcard kun je dus wereldwijd betalen. Bij het aanvragen geef je ook op van welk rekeningnummer je de bedragen wilt laten afschrijven. Dit gebeurt meestal één maand later. Als je ervoor kiest dat je gespreid de bedragen van je rekening laat afschrijven, dan betaal je hier rente over. Als je besluit de bedragen in één keer van je rekening af te schrijven, betaal je hier geen rente over. Het enige wat je dan betaalt zijn de jaarlijkse kosten voor de creditcard zelf. Bij sommige banken en pakketten, is de creditcard gratis. Succes :goedzo: oke bedankt voor de informatie maar ik heb nog een vraagje...wat bedoel je precies met de bedragen gespreid van je rekening al laten schrijven?? Want als je iets besteld dan geef je toch je gegevens van je creditcard en later krijg je een acceptgirokaart en die moet je dan betalen via je eigen rekening toch En ik wil de ing card easy aanvragen(alleen voor onlineshoppen hoor):o

yara_xx
29-12-2007, 15:54
oke bedankt voor de informatie maar ik heb nog een vraagje...wat bedoel je precies met de bedragen gespreid van je rekening al laten schrijven?? Want als je iets besteld dan geef je toch je gegevens van je creditcard en later krijg je een acceptgirokaart en die moet je dan betalen via je eigen rekening toch En ik wil de ing card easy aanvragen(alleen voor onlineshoppen hoor):o Nee, dit klopt niet. Als je het met een creditcard betaalt, dan is het voor de winkel betaald. De bank schiet het je als het ware voor. Een periode erna (meestal een maand) wordt het bedrag dan van je privérekening afgeschrevenm dit gebeurt door de bank. Trouwens, voor het aancragen van een creditcard moet je wel inkomen, maar dit lijkt mij vrij logisch. Met gespreid betalen bedoel ik, Stel, je koopt een tv van € 1000,-. Je betaalt deze met je creditcard. Dan kun je ervoor kiezen dat de bank die €1000,- verdeelt over 12 maanden. Elke maand wordt er dus iets afgeschreven. Hier betaal je wel rente op. Dus eigenlijk is dit niet voordelig. Als ik jou was, zou ik niet kiezen voor de laatste optie. Dit maakt het alleen maar aantrekkelijker om te kopen, zonder dat je het geld hebt of ervoor gespaard hebt. Succes, Yara

niksgunner
29-12-2007, 16:01

Nee, dit klopt niet. Als je het met een creditcard betaalt, dan is het voor de winkel betaald. De bank schiet het je als het ware voor. Een periode erna (meestal een maand) wordt het bedrag dan van je privérekening afgeschrevenm dit gebeurt door de bank. Trouwens, voor het aancragen van een creditcard moet je wel inkomen, maar dit lijkt mij vrij logisch. Met gespreid betalen bedoel ik, Stel, je koopt een tv van € 1000,-. Je betaalt deze met je creditcard. Dan kun je ervoor kiezen dat de bank die €1000,- verdeelt over 12 maanden. Elke maand wordt er dus iets afgeschreven. Hier betaal je wel rente op. Dus eigenlijk is dit niet voordelig. Als ik jou was, zou ik niet kiezen voor de laatste optie. Dit maakt het alleen maar aantrekkelijker om te kopen, zonder dat je het geld hebt of ervoor gespaard hebt. Succes, Yara Oke het is me nu allemaal wel een beetje duidelijk dus dat laatste moet ik zeker weten niet doen....dankje voor alles :goedzo: ps. als ik nog vragen heb kan ik gewoon bij jou terecht he :hihi:

Al3ayla_
29-12-2007, 20:48
Er moet sowieso je gegevens worden gecheckt bij het BKR. Kijken of je negatief staat enzo, dan krijg je geen creditcard. Dus als je ergens rood staat of je hebt schulden. Doe het niet.

scania
29-12-2007, 20:54
je kan ook even langs anwb krijg je m, ook visa card

niksgunner
29-12-2007, 21:00
je kan ook even langs anwb krijg je m, ook visa card Kun je met de anwb kaart ook online shoppen?? (dan kan ik gewoon die van me vader gebruiken en hoef ik er zelf niet eentje aan te vragen):o ps. http://www.youtube.com/watch?v=PknZps9AamU much better :hihi:

Fleischbaum
29-12-2007, 21:24
Kun je met de anwb kaart ook online shoppen?? (dan kan ik gewoon die van me vader gebruiken en hoef ik er zelf niet eentje aan te vragen):o ps. http://www.youtube.com/watch?v=PknZps9AamU much better :hihi: Ben je echt dom of doe je als of Dit verklaart een hele boel hoe dom en lomp de gemiddelde Marokkaan is

niksgunner
29-12-2007, 21:29
Ben je echt dom of doe je als of Dit verklaart een hele boel hoe dom en lomp de gemiddelde Marokkaan is :haha: :haha: :haha: jaaa halloo weet ik et

youssratetouan
30-12-2007, 12:12
Nee, dit klopt niet. Als je het met een creditcard betaalt, dan is het voor de winkel betaald. De bank schiet het je als het ware voor. Een periode erna (meestal een maand) wordt het bedrag dan van je privérekening afgeschrevenm dit gebeurt door de bank. Trouwens, voor het aancragen van een creditcard moet je wel inkomen, maar dit lijkt mij vrij logisch. Met gespreid betalen bedoel ik, Stel, je koopt een tv van € 1000,-. Je betaalt deze met je creditcard. Dan kun je ervoor kiezen dat de bank die €1000,- verdeelt over 12 maanden. Elke maand wordt er dus iets afgeschreven. Hier betaal je wel rente op. Dus eigenlijk is dit niet voordelig. Als ik jou was, zou ik niet kiezen voor de laatste optie. Dit maakt het alleen maar aantrekkelijker om te kopen, zonder dat je het geld hebt of ervoor gespaard hebt. Succes, Yara Dit klopt niet hoor, ik heb visa card en als ik iets heb gekocht, dan krijg iklater een acceptgiro en dan betaal ik bedrag. Het wordt niet automatisch van de rekening afgeschreven.