Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Steunt Arafat terroristische groeperingen?

Pagina's : [1] 2

FBtje
14-11-2003, 20:36

nu op nederland 1 de bbc reportage die de BBC een aantal dagen geleden uitzond.. http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=65181

Scottie
14-11-2003, 20:48
Nou, die vraag "Steunt Arafat terroristische groeperingen?"kun je ook andersom stellen. Die man heeft geen geld. En van z'n WAO kan hij al die bommen niet betalen. Nou, die Arafat zal Saddam wel missen, want voor ieder opblaaskind bleef er voor hem en z'n beweging wel iets aan de strijkstok hangen. Nu moet hij al de terreuracties uit eigen zak betalen. En of mevrouw Arafat dat nou zo fijn vindt .... Scottie.

FBtje
14-11-2003, 21:06
nou, ik vond het allemaal vrij objectief... zoals het zou moeten zijn.. en dat Israel Arafat nodig heeft om vrede te bereiken is maar al te waar.. helaas..

FBtje
14-11-2003, 21:44
ach, jouw definitie van terrorisme is die van een ander niet he, zullen we het daar maar op houden dan?

FBtje
14-11-2003, 22:07

is dat alles wat je kan laten zien? er zijn nog veeeeeel bloederige plaatjes hoor, valt me van je tegen

ABD
15-11-2003, 06:22
nou, ik vond het allemaal vrij objectief. alleen jammer dat ik 2 shots met israelische lijk kisten heb gezien (gelukkig toch) maar geen enkele palestijnse doodskist. Nu zult u allicht denken; kleinigheidje is niets waard, nou toch wel. Deze beelden spelen mede in het collectief onbewuste dus helaas maar waar, blijven die beelden van joodse "slachtoffers" ergens hangen...............................maja, slachtoffers zijn ze natuurlijk al generaties lang he.............................en terecht ook

FBtje
15-11-2003, 12:42
Origineel gepost door ABD alleen jammer dat ik 2 shots met israelische lijk kisten heb gezien (gelukkig toch) maar geen enkele palestijnse doodskist. Nu zult u allicht denken; kleinigheidje is niets waard, nou toch wel. Deze beelden spelen mede in het collectief onbewuste dus helaas maar waar, blijven die beelden van joodse "slachtoffers" ergens hangen...............................maja, slachtoffers zijn ze natuurlijk al generaties lang he.............................en terecht ook Right, net als vanochtend in Turkije zeker, hebben ze ook verdiend he? Net of die mensen daar daar maar ook iets mee te maken hebben met dat hele zooitje daar :kwaad:

Talismanneke
15-11-2003, 14:20
Origineel gepost door FBtje is dat alles wat je kan laten zien? er zijn nog veeeeeel bloederige plaatjes hoor, valt me van je tegen Zegt dat dan niet al genoeg? Er zijn genoeg bloederige foto's.....maar daar zou je alleen maar van overstuur raken...ik behoed je daar liever voor :rolleyes:

ABD
15-11-2003, 14:28
Origineel gepost door FBtje Right, net als vanochtend in Turkije zeker, hebben ze ook verdiend he? Net of die mensen daar daar maar ook iets mee te maken hebben met dat hele zooitje daar :kwaad: wat heeft dat er nu weer mee te maken? :confused:

FBtje
15-11-2003, 16:52
alles blijven die beelden van joodse "slachtoffers" ergens hangen...............................maja, slachtoffers zijn ze natuurlijk al generaties lang he.............................en terecht ook joodse "slachtoffers" -> geen echte slachtoffers en terrechte slachtoffers..

Scottie
15-11-2003, 20:24
Nou, wel een knappe soldaat. Hopelijk dat hij dat kereltje geen pijn. Mijn God, wat een wereld. Ik keek gisterenavond naar een repo over Arafat en de Palestijnen. Heel erg, heel erg. Hij schijnt een onderdeel van zowel het probleem als de oplossing te zijn. Kunnen hij en die Sharon, wiens naam bijna lijkt op de mythologische veerman, die de doden voer over de Hades, Charon, niet gewoon in Zwitserland gaan wonen? De een voor zijn jicht, de ander voor overgewicht? Vreselijk. Scottie.

ithran
16-11-2003, 02:28
Assalaam ou 3alaikoum Arafat steuntterroristische organisaties, wel geeft hij steun aan vrijheidsstrijders zoals djihaad, hamas, hezbollah.

FBtje
16-11-2003, 02:38
www.vandale.nl

ithran
16-11-2003, 02:56
U hebt gezocht op vrijheidsstrijder: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) vrij·heids·strij·der (de ~ (m.)) 1 iem. die illegaal voor de bevrijding van zijn zich onder vreemde heerschappij bevindend land strijdt => verzetsstrijder Dank je, klopt als een bus.

FBtje
16-11-2003, 11:48

en nu terrorisme

Pagina's : [1] 2