Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : You Are The Top

Pagina's : [1] 2 3 4

camjo
29-08-2002, 21:26

Salaam mensen.. Ja..iedereen is uniek..en iedereen heeft bepaalde kwaliteiten die hem of haar onderscheiden van anderen.. Wees niet verlegen om ze hier op te noemen.. Wat zijn jou kwaliteiten als mens en als burger in deze maatschappij.. Hier mag je je eigen in de kijker zitten..ook bescheiden mensen hebben kwaliteiten, al doen ze heel bescheiden over..hier mag je ze noemen. Persoonlijk heb ik één belangrijk kwaliteit..ik heb weinig tijd nodig om met éénder welk mens te converseren.. En jullie..

nl-girl
29-08-2002, 21:29
Een topic naar mijn hart, ik ga spuien....... Als ik ergens aan begin, dan ga ik er echt voor! Ik praat graag met mensen, ben erg geïnteresseerd. Heb over het algemeen weinig verwachtingen en ook vooroordelen. Dat waren de belangrijkste...... denk ik

mihan
29-08-2002, 21:30
Ik ben werkelijk overal goed in en zelfs succesvol behalve in de liefde ben ik werkelijk een mislukkeling.

Chaimae
29-08-2002, 21:30
bij mensen die ik goed ken en waar mee ik het goed kan vinden kan ik bijna altijd een glimlach op het gezicht laten verschijnen als ze een beetje depri zijjn om 1 of andere reden enne voor de rest weet ik nix want da moeten andere mensen over mij zeggen ik kan bijna nix over mezelf zeggen:D

Dida
29-08-2002, 21:39

moeilijke vraag :rolleyes: Ciao Baby ;)

camjo
29-08-2002, 21:46
Origineel gepost door mihan Ik ben werkelijk overal goed in en zelfs succesvol behalve in de liefde ben ik werkelijk een mislukkeling. Ay ay...het belangrijkste mihan..Love Mislukkeling ???dat zeg jij :D Alles...euhh, bijna alles is te leren..en zeker het houden van..ik denk dat je omgang met een meisje bedoelt..en niet dat je ontrouw bent of zoiets..

camjo
29-08-2002, 21:47
Origineel gepost door Crazy_Baby moeilijke vraag :rolleyes: Ciao Baby ;) Ben je bescheiden Baby..kom nou..vertel het uit je eigen mond..waar ben je goed in..wat is werkelijk jou kwaliteit..ik ben positief benieuwd.. :D

tetouania_zina
29-08-2002, 21:50
Origineel gepost door Crazy_Baby moeilijke vraag :rolleyes: Ciao Baby ;) ben het met je eens :D

camjo
29-08-2002, 21:52
Origineel gepost door tetouania_zina ben het met je eens :D Moeilijk gaat ook..probeer maar zina..jij hebt er veel :D

mihan
29-08-2002, 21:53
Origineel gepost door Mohammed Justice Ay ay...het belangrijkste mihan..Love Mislukkeling ???dat zeg jij :D Alles...euhh, bijna alles is te leren..en zeker het houden van..ik denk dat je omgang met een meisje bedoelt..en niet dat je ontrouw bent of zoiets.. nou vooral dus met liefde, zodra ik verliefd ben dan ben ik werkelijk een watje, echt slecht in alles, dan kan ik me niet meer concenteren, werk, school alles gaat verkeerd. ruina gewoon

Moi_Oujdia
29-08-2002, 21:54
Salaam, Ik denk dat mijn belangrijkste eigenschap het feit is dat ik altijd klaar sta voor andere. Ook probeer ik altijd alles vanuit een zonnige kant te bekijken, al is dat soms heel moeilijk. wa salaam, =eloujdia=

tetouania_zina
29-08-2002, 21:58
Origineel gepost door Mohammed Justice Moeilijk gaat ook..probeer maar zina..jij hebt er veel :D meen je dat nou? :D heb ik echt heel veel? :D nou ik zal erover nadenken ;)

camjo
29-08-2002, 22:02
Origineel gepost door mihan nou vooral dus met liefde, zodra ik verliefd ben dan ben ik werkelijk een watje, echt slecht in alles, dan kan ik me niet meer concenteren, werk, school alles gaat verkeerd. ruina gewoon Je bent een gevoelig mens..dat is goed..maar bij liefde ben je waarschijnlijk te gevoelig.. ik zou zeggen..doe het rustig aan..en incha'allah zul je daar ook top in zijn.. en ieder geval..ik duim voor jou..veel succes

Chaimae
29-08-2002, 22:04
Origineel gepost door mihan nou vooral dus met liefde, zodra ik verliefd ben dan ben ik werkelijk een watje, echt slecht in alles, dan kan ik me niet meer concenteren, werk, school alles gaat verkeerd. ruina gewoon damn ik ga nooit verliefd worden !!!!

camjo
29-08-2002, 22:05

Origineel gepost door Moi_Oujdia Salaam, Ik denk dat mijn belangrijkste eigenschap het feit is dat ik altijd klaar sta voor andere. Ook probeer ik altijd alles vanuit een zonnige kant te bekijken, al is dat soms heel moeilijk. wa salaam, =eloujdia= Dit is één van de beste eigenschappen die een mens kan hebben :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4