Bekijk originele versie : HELP ik ben al 2 weken overtijd!
Saartjehh
28-12-2007, 17:06
[Hallo, ik ben al 2 weken over tijd, maar ik heb nu een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar ik word het maar niet!!
En ik ben ook vorige week misselijk geworden. En ik eet harstikke veel dan normaal :confused: Kan iemand mij misschien helpen :jammer: ]
Chaiimaa_b
28-12-2007, 17:16
klinkt zwanger :)
Chaiimaa_b
28-12-2007, 17:23
je mag bij onder duiken, ik heb een kamer vrij voor kan je je zonder stress je kindje in de wereld brengen
:hihi:
hahhaahaha geloven jjullie haar whahahahahahah
waneer eten vrouwen veel dat is pas na maand 3 en 4 ehahahahahah en zihj beweert na 30 dagen veel te eten kom op zeg wat zijn de dames toch levenloos , je kan aandacht op een andere manier vragen meid , als je zwanger was eerste wat je zuo doen is gelijk die test halen en niet een topic plaatsen , hahahaha
wajawwwwww je bent ontmaagd..
ga snel naar de dokter hij snijdt je clit eraf en naait alles verder dicht..
wajawww erg mannn...
+
wahaha zieeeeeeeek whahahaha:banana: maar liever jou reactie dan die stomem topic van haar
Saartjehh
28-12-2007, 17:38
:moe: Waarom zou ik hierover liegen... Dan deed ik dat wel op het onzinhoekje
Saartjehh
28-12-2007, 17:39
je mag bij onder duiken, ik heb een kamer vrij voor kan je je zonder stress je kindje in de wereld brengen
:jammer:
makkelijk : je wou het niet in de onzinhoekje plaatsen omdat ze het als onzin gaan beschuowen whahahah
simpel toch
Meid, niet meteen in stress raken, het zal zeker niet iets erg zijn.
Saartjehh
28-12-2007, 17:58
Oke, wordt ik ook nog eens serieus genomen :o?!
wat serieus jij lult vanuit je nek dame whhahhah , als je overtijd was had ej als eerset een test gedaan en geen topic geopend en dan pas als je het dan niet weet kon ej om hulp vragen BULLSHIT
Saartjehh
29-12-2007, 04:39
Boys? I need girls homie :moe:
zinaatjuhh
29-12-2007, 06:01
Misschien ben je zwanger kneus die je bent
koop test
Anoniempje25
29-12-2007, 12:15
De kans bestaat wel dat je zwanger bent, koop een test dan heb je tenminste zekerheid..
Anoniempje25
29-12-2007, 12:15
:haha: Mensen zijn dom ! Er staat toch dat ze getrouwd is onder haar naam,en het stond ook in haar ondertekening :rolleyes: !
OMG,.. Typisch :haha:
Haha woelahilla, meteen vooroordelen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.