Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlands meisje met Marokkaanse jongen?

Pagina's : [1] 2 3 4

OnlyYou
14-11-2003, 16:18

Halloww allemaal! Ik wilde wat vragen. Houden relaties tussen een Marokkaanse jongen en een Nedelands meisje vaak stand? Is het mogelijk om als niet moslim-meisje met een Marokkaanse jongen te trouwen? Kuzzies van mij :zwaai:

MOKROSTRANGER
14-11-2003, 16:20
Ik denk dat je op de verkeerde site zit kijk anders op cbs of lees de telegraaf

missie_19
14-11-2003, 16:24
doe niet zo lullig joh

OnlyYou
14-11-2003, 16:28
jezusss wat zijn we weer vriendelijk ik dacht misschien weten jullie het laat ook maar

missie_19
14-11-2003, 16:32

niet zo snel opgeven misschien heeft iemand nuttig advies voor je

Janina
14-11-2003, 16:32
Volgens mij lukt het wel enkel alleen wanneer je respect voor elkaar hebt en rekening houdt wanneer je man met de ramadan meedoet, want ik neem aan dat hij dat doet.

OnlyYou
14-11-2003, 16:48
Thanks missie_19 & Janina Gelukkig nog mensen die me adviezen willen geven :) Hij doet mee aan de ramadan, waar ik geen bezwaar tegen heb. Ik respecteer zijn geloof en ik heb er zelf ook al heel wat van geleerd. Maar ik denk dat het grootste probleem zijn ouders zijn. Zijn ouders zijn volgens mij nogal ouderwets...

missie_19
14-11-2003, 16:51
dat probleem hebben heel vele meiden dat de ouders in de weg zitten maar wat vindt hij hiervan ik ken een ml vrouw ze is getrouwd met een marokaanse man ze hebben twee pracjtige kinderen en ze zijn heel gelukkig zijn mijn buren dus waarom kan dat bij jou niet

OnlyYou
14-11-2003, 17:15
Aan de ene kant snap ik de ouders wel. Maar aan de andere kant het is toch zijn leven het gaat erom dat hij gelukkig word. Maar bij jou buren, is die nederlandse vrouw moslim geworden? Dat hoor je ook heel vaak tegenwoordig. Maar dat vind ik een beetje nep. Je moet geen moslim worden voor een jongen maar omdat je echt in Allah gelooft. Ik geloof in Allah maar ik weet dat al zou ik moslim gaan worden mijn vader flipt dan.

appelsap
14-11-2003, 17:23
of het stand houd hhmmzzz het kan wel..kweet niet of ie serieus is met jou

rabdraouf
14-11-2003, 17:23
als die jongen echt van je houd en jij van hem maak niet de zelfde fout als ik ik heb er groot spijt van de ouders van die jongen moeten het maar accepteren anders is alles verloren ik hoop dat je verder met hem kunt anders is het weer zo'n hoploze geval want wat krijg je te horen van nederlanders ze pakken ons wiijven eerts en dan trouwen ze met een marokkaanse ik heb dat ook gedaan maar heb er gruwlijk spijt van ben veel te jong getrouwd

missie_19
14-11-2003, 17:29
Origineel gepost door OnlyYou Aan de ene kant snap ik de ouders wel. Maar aan de andere kant het is toch zijn leven het gaat erom dat hij gelukkig word. Maar bij jou buren, is die nederlandse vrouw moslim geworden? Dat hoor je ook heel vaak tegenwoordig. Maar dat vind ik een beetje nep. Je moet geen moslim worden voor een jongen maar omdat je echt in Allah gelooft. Ik geloof in Allah maar ik weet dat al zou ik moslim gaan worden mijn vader flipt dan. die nederlandse vrouw is wel moslima geworden ze vast en zo en ze heeft het in eerste instantie voor hem gedaan maar nu werkt ze er hard aan om nog meer over de islam te leren en dit doet ze wel voor zichzelf

-xxx-Rachida
14-11-2003, 18:08
Origineel gepost door OnlyYou Halloww allemaal! Ik wilde wat vragen. Houden relaties tussen een Marokkaanse jongen en een Nedelands meisje vaak stand? Is het mogelijk om als niet moslim-meisje met een Marokkaanse jongen te trouwen? Kuzzies van mij :zwaai: Het is wel degelijk mogelijk....

temsemni
14-11-2003, 18:16
het houdt geen stand... vooral met die hollandse media van tegenwoordig...

Lady_moi
14-11-2003, 18:45

als je voor iets echt gaat..:goedzo: dan lukt het wel..:)

Pagina's : [1] 2 3 4