Bekijk originele versie : ik ben getrouwd maar heb al 10 jaar al een relatie met een andere vrouw
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
rabdraouf
14-11-2003, 15:50
hallo mensen.
ik ben nu ongeveer 3,5 jaar getrouwd met een marokkaanse vrouw.
maar daarvoor had ik 10 jaar iets met een nedelandse meid. op zich een hele leuke meid alleen was het zo dat ik de keuze had gemaakt .om toch met een marokkaanse meid te gaan trouwen .achteraf dom dom want ik geef nog steeds heel erg veel om de nederlandse meid. ze was zelf bereid om moslim te worden. ik dacht nee pak toch een marokkaanse wegens het cultuur e.d. maar ik had niet in de gaten dat mijn liefde voor de nedelandse zo diep zat . ik zie haar nog steeds regelmatig wat moet ik doen iemand advies anders ga ik gewoon zo door . HELP HELP HELP :Iluvu: :confused:
missie_19
14-11-2003, 15:53
ZE WOU TOG MOSLIM WORDEN EN HEB JE HAAR NOG STEEDS LATEN ZITTEN STOM MAAR JA JE KAN HET NIET MEER TERUGDRAAIEN IK VIND HET WEL ONEERLIJK VOOR JE VROUW WANT ZIJ IS GETROUWD MET EEN JONGEN DIE AL 10 JAAR VAN EEN ANDER MEISJE HOUDT IK ZOU NIET DURVEN ZEGGEN WAT JE MOET DOEN
rabdraouf
14-11-2003, 15:58
nee het is moeilijk.inderdaad het is niet eerlijk tegenover beide maar wat moet je als je gevoel een rol meespeelt. liefde maakt blind en dat klopt echt je weet gewoon niet wat je moet doen
missie_19
14-11-2003, 16:00
JE MOET TOG ECHT EEN KEUZE MAKEN WANT HOE HET NU IS DAT KAN HELEMAAL NIET JE MOET VOOR EENTJE KIEZEN HOE PIJNLIJK HET OOK IS.
C_warrior
14-11-2003, 16:03
Sla je hoofd zo hard tegen de muur dat je sterretjes ziet. dat je nog die nederlandse meisje ziet klaar afgelopen is afgelopen.
En ga gewoon door waar je me begonnen bent JE HUWELIJK!
je moet echt een keuze gaan maken denk er goed over na en volg je hart en dan komt het inshalla goed
missie_19
14-11-2003, 16:04
JE KAN JE VROUW NIET LATEN ZITTEN ALS JE JE NOU OP HAAR FOCUST MISSCHIEN KUN JE DAT NEDERLANDSE MEISJE DAN VERGETEN
een vraagje hebben jullie kinderen??? als jullie kinderen hebben kunnen jullie beter niet uit elkaar gaan dat is mijn mening hier over en het is wel lullig voor je vrouw hoe kun je zo iets doen jongen :confused:
NADORLOPEZ
14-11-2003, 16:12
sorry maar dat kan echt niet.wanneer een vrouw dat zou doen dan is ze gelijk een schande voor de familie en als menneertje dat doet dan geeft het niet want dan is het een man en een man mag zehmaaaaaaaaaaaaaa alles onziin
rabdraouf
14-11-2003, 16:15
nee het is moeilijk.inderdaad het is niet eerlijk tegenover beide maar wat moet je als je gevoel een rol meespeelt. liefde maakt blind en dat klopt echt je weet gewoon niet wat je moet doen
ja oke dat is zo maar jongen je moet je hart volgen dan komt alles goed
missie_19
14-11-2003, 16:16
ja maar wie is belangrijker voor je en met wie heb je een betere toekomst daar moet je ook over nadenken
LaiLaaTJuH
14-11-2003, 16:20
Dit moet wel een grote grap zijn..
rabdraouf
14-11-2003, 16:22
nee heb geen kinderen maar het is wel makkelijk om iemand aan te vallen wat ie vroeger heeft gedaan mar het is het gevoel wat er mee speelt snappen jullie het of niet
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.