Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haren lichter verven..

mocros85
27-12-2007, 23:43

salaam alaikoem dames ik heb een vraagje aan jullie.. mijn haar is nu middenbruin kleur.. en wil het beetje lichter hebben.. maar toen ik naar de winkel was gegaan.. toen zeiden ze tegen mij.. je meot je haren ontkleuren.. want anders pakt die kleurtje niet.. nu wil ik zeg maar een pakje donkerblond kopen en in mijn haren doen.. dan word mijn haren toch gwoon lichter.. wie heeft er verstand van. beslaam

sun_sarah_shine
28-12-2007, 00:27
als je heeel donker haar hebt, pakt het idd niet mar als je haar niet zo donker is pakt het wel.. het wordt alleen niet zo blond als op de verpakking.. succes

Ms_Lalla_Jdidia
28-12-2007, 00:29
gebruik guhl verlichter als ik me niet vergis. me tante gebruitk het ook. Als zij haar haar te donker verft, en ze wilt het wat lichter hebben, gebruikt ze guhl verlichter. Is een klein potje van ong 3 euro, je kan em bij de kruidvat kopen, etos en verder weet ik het niet. Je stopt het in je haar en spoelt het niet uit. Het begint dan in te werken en wordt je haar lichter

Impress
28-12-2007, 14:59
Ik had ook heel donkerbruin haar bijna zwart zelfs Ik heb eerst blondspray gebruikt waardoor mn haar wat lichter werd en vervolgens gewoon donkerblond geverfd En het is gewoon gelukt!

Blondje_23
28-12-2007, 21:08

je moet echt niet ontkleuren dat is zo slecht en niet eens nodig. Ik zou die Guhl oplichtend ook niet gebruiken want je haar droogt er ontzettend van uit. Wat je kan doen is zo'n verfpak kopen waarmee je het 1 tot 3 of 3 tot 6 (volgens mij) tinten kan oplichten.

Pure_Beauty
28-12-2007, 21:14
GEEN guhl oplichtend gebruiken droogt je haar zeer uit en breekt t af spreek uit ervaring

Blondje_23
28-12-2007, 21:21
ja en die blondspray ook

Pure_Beauty
01-01-2008, 15:24
ja en die blondspray ook blondspray is ook heel schadelijk idd gelukkig had ik daar niet een slechte ervaring mee, maar tis wel schadelijk

krulleb0l01
01-01-2008, 16:36
je hoeft het helemaal niet te bleken, als je het verft licht het indd vanzelf op!

Rihaam
01-01-2008, 16:39
Nou ik vind die blondspray erger; dat had toen mijn haar helemaal verpest; het werd echt stro; Guhl wat minder want ik had ooit 6 van die flesjes in mijn haar gegooid en droog gefohnd en ben daarmee gaan slapen; pas volgende dag uitgewassen en een kleur in gegooid; en ja je zult al denken; ook allemaal chemische troep; maar ik had wel de kleur die ik wilde :hihi: Je kan gewoon slim even naar een kapper gaan en je haar laten doen; maar ik heb nooit vertrouwen in kappers; ze doen gewoon nooit wat je doet, laatste x dat ik op een kappersstoel zat, had ik na afloop 3 kleuren in mijn haar; die wijf had mijn haar gewoonweg leuk verpest :ego: Ik doe ook mijn haar zelf en om een lichtere kleur te krijgen pak je gewoon een kleur dat 2 tinten lichter is dan je huidige haarkleur. Bij mij pakt het altijd. Je moet oppassen met zwart haar; want die moet je écht laten ontkleuren; als je bruin hebt pakt het nog wel ;) Suc6 meiisssie :kus:

_Tura
01-01-2008, 16:56
Ontkleuren dan krijg je spierwit haar, niet doen heb je de rest van je leven stro op je hoofd. Zo ugly!