Bekijk originele versie : Doen alsof je neus bloed
Tfoe ik was net naar de supermarkt gegaan voor me moedertje om een kleine boodschappie te doen.
Marokkaanse gozer kijkt toe hoe z'n zus wordt versierd door een Antiliaan. ik ken hun al vanaf m'n 13e ik kan het niet geloven ik zou die gozer boven op z'n bek slaan. ik sla niet zomaar als ze praten maar dit ging verder dan met praten ze handen deden ook mee
a3ibadalah waar gaat deze wereld naartoe :kwaad: :kwaad:
Jemal2002
29-08-2002, 19:33
Origineel gepost door jay
Tfoe ik was net naar de supermarkt gegaan voor me moedertje om een kleine boodschappie te doen.
Marokkaanse gozer kijkt toe hoe z'n zus wordt versierd door een Antiliaan. ik ken hun al vanaf m'n 13e ik kan het niet geloven ik zou die gozer boven op z'n bek slaan. ik sla niet zomaar als ze praten maar dit ging verder dan met praten ze handen deden ook mee
Jay maakt het nou uit als zij versiert word door een antilliaan of een marokkaan, nederlander, turk etc....???
Als iemand je zusje versierd en daar bij ook zijn handen gebruikt dan moet je er zeker iets over zeggen. Maar omdat het een antilliaan is moet het dan erger zijn?????
Origineel gepost door Jemal2002
Jay maakt het nou uit als zij versiert word door een antilliaan of een marokkaan, nederlander, turk etc....???
Als iemand je zusje versierd en daar bij ook zijn handen gebruikt dan moet je er zeker iets over zeggen. Maar omdat het een antilliaan is moet het dan erger zijn?????
nee het gaat niet om die antiliaan. maar die broer van haar toekijkt dat is het probleem
Misschien hoopt die broer wel zo zijn "zussie" aan een man te krijgen.....
al_hamka
29-08-2002, 19:46
en die broer deed nix... 3la domme bro van haar
mijn bro zou helemaal gaan flippen vooral als zijn hand in mijn buurt kwam ;)
** SouSou **
Jemal2002
29-08-2002, 19:54
nee het gaat niet om die antiliaan. maar die broer van haar toekijkt dat is het probleem
Misschien denk die broer van het is haar probleem......
Ik bemoei er niet mee het is mijn zaak niet.
Ik ken genoeg marokkaanse jongens/mannen die zo denken.
Het is het leven van hun zusje. Zij kunnen en moeten het ook later alleen doen zonder hun broer, dus waarom moeten die broers als oppas dienen voor hun volwassen zusje.
Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat ze zo denken.
Als je iemand iets verteld en ze luisteren niet.........de enige oplossing is dat ze voelen en zo denk ik er ook over.
iedereen komt zijn zelf een keer tegen sommige harder dan andere maar het gebeurt wel.
Origineel gepost door Timoucha
Die broer is niet aan het toekijken.................... hij is zelf de winkelmedewerkster aan het versieren................. neem mijn broers als we ergens heen gaan, lijkt het niet op vnv bewaking bij mij heb.
En dan geregeld vallen er wat klappen!
Die gozer stond er z3ma stoer bij en glimlachen van noo m'n zus is lekker en kan krijgen wat ze wil. Strax krijgt ze ook dingen die ze mischien niet wil. want een ding is zkr haar vader laat haar alle hoeken van de kamer zien:stomp: . ewa la stir
Jemal2002
29-08-2002, 20:09
Wat je niet aangaat
Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah (vzmh) zei:
"Het is een onderdeel van de perfectie van de Islaam van iemand dat hij datgene schuwt, wat hem niet aangaat.
De Profeet (vzmh) zei:
"En als iemand naar de gesprekken van anderen luistert, die niet voor zijn oren bestemd zijn, dan zal er op de Dag des Oordeels gesmolten lood in zijn oren gegoten worden; en wie een albeelding maakt zal op de Dag des Oordeels gestraft worden en zal bevolen worden om een ziel in die afbeelding te maken, en hij zal daartoe niet in staat zijn."
aan de ene kant is het ze zaak van zijn zusje niet van hem.
maar zijn de veiligheid van zijn zusje echter zijn zaak.
Je moet daar tussen een midden weg vinden..........
Iedereen pakt het anders aan. Dus het hoef niet te zijn dat die broer dom is.
Stel v.b. je zus staat te praten met een jongen ze komen elkaar tegen in de stad,op straat,... jij kent die jongen ook en het is een goede jongen.Wat ga je doen je zus commanderen dat ze niet met hem moet praten?
Wat is dat voor een broer zijn zus word versierd en hij staat toe te kijken.Waar zijn je grenzen vraag ik me af hij vond het zeker leuk en stond toe te kijken.Bah zo'n broers als je dat een broer komt noemen.
Jemal2002
29-08-2002, 20:15
Origineel gepost door Stille
Stel v.b. je zus staat te praten met een jongen ze komen elkaar tegen in de stad,op straat,... jij kent die jongen ook en het is een goede jongen.Wat ga je doen je zus commanderen dat ze niet met hem moet praten?
Nee maar ik zou haar wel vragen wat haar intensies zijn met die jongen.
Origineel gepost door Jemal2002
Nee maar ik zou haar wel vragen wat haar intensies zijn met die jongen.
Dus als je zus met een jongen praat die jij ook kent.Je zus kent die jongen al van kleins af aan en ze komt hem tegen op straat.Is het dan niet meer dan normaal dat ze een goededag tegen hem zegt of een praatje met hem doet.
En nog iets ik praat soms met de vrienden van mijn broer en mijn broer zegt er niets over.Hij zoekt er nooit iets achter.
Ik bedoel ik woon in een dorp en iedereen kent elkaar.Ik ken al die jongens die hier wonen en van kleins af aan.We zijn als broers en zusters.
Jemal2002
29-08-2002, 20:26
Origineel gepost door Stille
Dus als je zus met een jongen praat die jij ook kent.Je zus kent die jongen al van kleins af aan en ze komt hem tegen op straat.Is het dan niet meer dan normaal dat ze een goededag tegen hem zegt of een praatje met hem doet.
En nog iets ik praat soms met de vrienden van mijn broer en mijn broer zegt er niets over.Hij zoekt er nooit iets achter.
Ik bedoel ik woon in een dorp en iedereen kent elkaar.Ik ken al die jongens die hier wonen en van kleins af aan.We zijn als broers en zusters.
Als ze elkaar tegen komen opstraat dat is een andere verhaal, en zeker als ze elkaar al jaren kennen.
Ik heb zo en zo een goede band met mijn zus als ze bijv. deze jongen leuk zou vinden wil ik dat ze het me ook verteld dan dat ik er achter moet komen.
En zo hoort het mensen moet met elkaar kunnen praten om weten wat er gaande is, en niet speculeren. Dat kan erger zijn dan de waarheid.
Ben meteen doorgegaan naar plaats bericht. Antillianen deugen niet!!
Dat is geen racisme maar gewoon nuchter nadenken. Op Curacao
wonen 40000 mensen, en ze zijn allemaal familie van elkaar. Meyer, Martina en Croez. Het is gewoon een eiland waar mensen op een of andere manier met elkaar verbonden zijn. Ik heb nog nooit een Antiliaan meegemaakt die spoort. Ze hebben wel het vermogen om zich normaal voor te doen maar uiteindelijk....
I
Jemal2002
29-08-2002, 20:29
Origineel gepost door JunkieXL
Ben meteen doorgegaan naar plaats bericht. Antillianen deugen niet!!
Dat is geen racisme maar gewoon nuchter nadenken. Op Curacao
wonen 40000 mensen, en ze zijn allemaal familie van elkaar. Meyer, Martina en Croez. Het is gewoon een eiland waar mensen op een of andere manier met elkaar verbonden zijn. Ik heb nog nooit een Antiliaan meegemaakt die spoort. Ze hebben wel het vermogen om zich normaal voor te doen maar uiteindelijk....
I
deze discussie gaat toch niet om het gedrag van antillianen of hoe zit het?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.