Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Muis en toetsenbord werken niet!

smietjo
27-12-2007, 15:17

Salaam Wa3leqoem, Wie kan mij helpen met het volgende: Op mijn pc heb ik 8 usb aansluitingen (6 aan de achterzijde en 2 aan de voorzijde). Sinds enkele dagen doet mijn muis en toetsenbord het niet meer. Ik krijg echter wel een melding (rechts onderin) dat er nieuwe hardware (toetsenbord of muis) is gevonden, maar vervolgens werkt de muis en toetsenbord niet met als gevolg dat ik eigenlijk niks meer kan. Als ik een herstelcd in plaats, dan krijg ik een melding en aangezien de muis en de toetsenbord niet werken kan ik weinig doen. wie kent dit probleem en kan mij hierbij helpen? beslama

cotedor
27-12-2007, 22:20
de drivers voor je computer opnieuw installeren. ik had het ooit toen ik mijn computer gekocht had.. hij reageerde niet op sommige apparaten.

smietjo
28-12-2007, 12:00
de drivers voor je computer opnieuw installeren. ik had het ooit toen ik mijn computer gekocht had.. hij reageerde niet op sommige apparaten. Dat is het nou juist. Als ik de cd van drivers plaats, dan krijg ik opgegeven moment een melding of ik door moet gaan of de instalatie moet afbreken. Maar aangezien de muis en toetsenbord het niet doen, kan ik ook weinig doen, snap je?

cotedor
29-12-2007, 00:06
Dat is het nou juist. Als ik de cd van drivers plaats, dan krijg ik opgegeven moment een melding of ik door moet gaan of de instalatie moet afbreken. Maar aangezien de muis en toetsenbord het niet doen, kan ik ook weinig doen, snap je? probeer je toetsenbord en muis aan te sluiten op een andere pc (om te zien of die daar wel werken) zodat je weet of het aan je pc of je apparatuur ligt)

smietjo
29-12-2007, 11:28

probeer je toetsenbord en muis aan te sluiten op een andere pc (om te zien of die daar wel werken) zodat je weet of het aan je pc of je apparatuur ligt) Ik heb toetsenbord en muis aangesloten op een andere pc en werkt gewon prima. dus het ligt niet aan de muis of aan het toetsenbord

cotedor
29-12-2007, 19:20
Ik heb toetsenbord en muis aangesloten op een andere pc en werkt gewon prima. dus het ligt niet aan de muis of aan het toetsenbord heb je nog een andere toestenbord of muis die wel goed willen werken op je pc waar je problemen mee hebt. zo ja, sluit die aan. en voer een systeemherstel uit. Start, Alle Program, Bureau-Acces.., Systeemwerkset, Systeemherstel. een eerder status van computer herstellen..zet je pc naar een vetgedrukte datum, toen het nog goed werkte met je toetsenbord en muis.. en kijk of ze daarna weer prima werken. Als het niet werkt, zul je toch een manier moeten vinden om in je pc te kunnen bewegen en selecteren... mocht alleen toetsenbord werken, dan kun je met TAB toets, kun je bewegen door heel je computer..en met Enter bevestig je een keus of button waar je op staat.

rj45
31-12-2007, 19:01
ik denk dat het aan de USB drivers ligt. Installeer gewoon de USB drivers opnieuw, en het moet dan gewoon werken. USB drivers staat in de cd dat je hebt gekregen bij je computer, Heel vaak is het de cd's van de Moederbord. succes