Bekijk originele versie : Overstromingen in Mekka
hicham2004
14-11-2003, 12:12
Doden door overstromingen in Mekka
RIYAD - Overstromingen als gevolg van hevige regenval hebben maandag in de heilige islamitische stad Mekka het leven gekost aan zeven mensen. Zeker 48 mensen raakten gewond en nog een persoon wordt vermist, aldus het Saudische dagblad al-Jazeera dinsdag.
Hoewel Saudi-Arabië een van de droogste landen van de wereld is, zijn zware regenbuien heel gewoon in de bergachtige regio langs de westkust.
HaagseMoCro
14-11-2003, 12:26
Dit is toch mooi om te horen, dat er in de droogte van Soedie-arabie gewoon regen valt, dit is gewoon een zegen van Allah swt, En als dat gepaard is met een aantal doden. Dat maakt het nog mooier, er is niets mooier dan dat je in mekka dood gaat
En abracadarva, als je denkt dat dit een straf is van Allah swt, dan zal ik het niet hebben over de natuurrampen en straffen die jullie allemaal wel niet krijgen, het enigste verschil is dat deze mensen nu in goede hande zijn
Ina illahi wa inahoe razihoen, Allah ou akbar
Origineel gepost door HaagseMoCro
Dit is toch mooi om te horen, dat er in de droogte van Soedie-arabie gewoon regen valt, dit is gewoon een zegen van Allah swt, En als dat gepaard is met een aantal doden. Dat maakt het nog mooier, er is niets mooier dan dat je in mekka dood gaat
En abracadarva, als je denkt dat dit een straf is van Allah swt, dan zal ik het niet hebben over de natuurrampen en straffen die jullie allemaal wel niet krijgen, het enigste verschil is dat deze mensen nu in goede hande zijn
Ina illahi wa inahoe razihoen, Allah ou akbar
Nou, vind je het niet een beetje idioot wat je zegt? Hoe ken jij de wil van Allah. Als Allah echt het goede voorhad dan had Hij die mensen leren zwemmen. Heb jij je hoofd wel eens 10 minuten onder water gehouden? Dat zou je toch eens moeten doen, misschien dat je hart weer terugschiet op de goede plek.
Makkelijk om te zeggen dat het mooi is als zij sterven. Het is dit soort blind geloofsfanatisme dat mensen zo irriteert aan dat geloof.
Mekka is trouwens met een hoofdletter, wel een beetje respect, ja?!
Scottie, als een vis.
babyvanbelisma
14-11-2003, 13:00
Origineel gepost door Abracadaver
Allah ?? Ik had het over god, niet over die copycat die 6 eeuwen na dato het verhaal nog eens dunnetjes over deed en, dat is wel weer knap, 1,2 miljard mensen tot op de dag van vandaag in die grap doet geloven.
Hee Abracadaver,
Misschien een stomme vraag, maar het is te proberen.
Ik vind je nieuwe avatar een beetje griezelig, k krijg er de kriebels van. Kan je niet een iets minder duivels kijkend gezicht zoeken?
Groetjes
hicham2004
14-11-2003, 13:04
ik dacht dat dit een topic ging worden over regen, woestijnen en klimaatveranderingen. Nee hoor, godsdienst moet er weer meteen bijgehaald worden.
babyvanbelisma
14-11-2003, 13:11
Geen idee wie of wat aphex twins is........
babyvanbelisma
14-11-2003, 13:34
mmmmmm....ja dat zal wel dan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.