Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heel snel een vraag?

Subrosa263
27-12-2007, 09:26

Weet iemand of Zimba (Javastraat Oost) vandaag tot 2100 uur open is?? En wie heeft haar nummer, zodat ik even kan bellen... Alvast Bedankt...

Oplicht3r
27-12-2007, 09:29
wat is dat:confused:

JaKweenie
27-12-2007, 09:32
wat is dat:confused: Doet mij denken aan Lion King.

Subrosa263
27-12-2007, 09:33
wat is dat:confused: DAT is een mens:D Ik denk dat ik verkeerd zit, maar ben niet zo bekend met marokko.nl Zij verkoopt marokkaanse jurken... En het is nog al een spoed opdracht. Heb zaterdag een bruiloft, maar ben jurk-loos!! DUS HELP!!

Oplicht3r
27-12-2007, 09:36

DAT is een mens:D Ik denk dat ik verkeerd zit, maar ben niet zo bekend met marokko.nl Zij verkoopt marokkaanse jurken... En het is nog al een spoed opdracht. Heb zaterdag een bruiloft, maar ben jurk-loos!! DUS HELP!! ow ik weet al wat je bedoelt en welk winkel ook alleen weet ik de sluitingstijden niet:D

Subrosa263
27-12-2007, 09:54
ow ik weet al wat je bedoelt en welk winkel ook alleen weet ik de sluitingstijden niet:D Kan je er niet even langs wippen voor mij:D :D Ben aan het werk dus kan pas om half zes weg... Als jij in de buurt bent kan je even snel voor mij gaan kijken en vragen tot hoe laat ze open is en of het uberhaupt wel nodig is om daar naar toe te gaan, want als haar collectie magertjes is hoef ik er die hele reis niet voor te maken, snappiee.. Nou ik zou het heel lief van je vinden als je voor mij even langs gaat:D :D

Oplicht3r
27-12-2007, 09:59
Kan je er niet even langs wippen voor mij:D :D Ben aan het werk dus kan pas om half zes weg... Als jij in de buurt bent kan je even snel voor mij gaan kijken en vragen tot hoe laat ze open is en of het uberhaupt wel nodig is om daar naar toe te gaan, want als haar collectie magertjes is hoef ik er die hele reis niet voor te maken, snappiee.. Nou ik zou het heel lief van je vinden als je voor mij even langs gaat:D :D ik begrijp niets van die takshitta's of kaftan of wat dan dan ook:D ik zou het ook heel lief vinden alleen kan ik je hierbij niet helpen:jammer:

Subrosa263
27-12-2007, 10:03
ik begrijp niets van die takshitta's of kaftan of wat dan dan ook:D ik zou het ook heel lief vinden alleen kan ik je hierbij niet helpen:jammer: Ik ook niet... Heb er gewoon nul verstand van... maar je kan wel voor me vragen tot hoe laat ze open is???? Stel je voor dat ik na mn werk mij ontzettend ga haasten richting oost.. Kom ik daar uitgeput aan blijkt ze dicht te zijn!! Dan breek ik in, want ik ga dan echt niet met lege handen weg:D

Oplicht3r
27-12-2007, 10:10
Ik ook niet... Heb er gewoon nul verstand van... maar je kan wel voor me vragen tot hoe laat ze open is???? Stel je voor dat ik na mn werk mij ontzettend ga haasten richting oost.. Kom ik daar uitgeput aan blijkt ze dicht te zijn!! Dan breek ik in, want ik ga dan echt niet met lege handen weg:D haha dat is dan vervelend:( maar ik kan pas mocht ik er langs gaan pas ook rond 5 uur kunnen en dan moet ik me weer haasten naar huis en dan moet ik in je topic reageren en dan heb je er toch ook niets aan:D vraag een vriend(in) die niets te doen heeft:o

Subrosa263
27-12-2007, 10:35
haha dat is dan vervelend:( maar ik kan pas mocht ik er langs gaan pas ook rond 5 uur kunnen en dan moet ik me weer haasten naar huis en dan moet ik in je topic reageren en dan heb je er toch ook niets aan:D vraag een vriend(in) die niets te doen heeft:o Mijn mensen hebben allemaal wat te doen, jammer genoeg... Maar komt wel goed joh, ga nog even rond snuffelen en anders ga ik pas zaterdag!! Of ik ga gewoon niet naar die bruiloft, heb het toch al niet zo met bruiloften.... maar ik meende het niet hoor, je hoefde echt niet voor mij helemaal naar oost om te vragen tot hoe laat ze open is, zo cruel ben ik niet... THANKS

Oplicht3r
27-12-2007, 10:42
Mijn mensen hebben allemaal wat te doen, jammer genoeg... Maar komt wel goed joh, ga nog even rond snuffelen en anders ga ik pas zaterdag!! Of ik ga gewoon niet naar die bruiloft, heb het toch al niet zo met bruiloften.... maar ik meende het niet hoor, je hoefde echt niet voor mij helemaal naar oost om te vragen tot hoe laat ze open is, zo cruel ben ik niet... THANKS ja ga gewoon niet:o hoe cruel ben je wel dan:D

Subrosa263
27-12-2007, 10:59
ja ga gewoon niet:o hoe cruel ben je wel dan:D Ik kan heel cruel zijn... Maar dat is meer gericht tegen onrechtvaardigheid.. Als ik weleens wat verhaaltjes lees hier op marokk.nl, zoooo!!!! Dan mogen die mensen blij zijn dat ze niet met mij in 1 kamer zitten!!! Af en toe denk ik echt wat een dom volk hebben wij zeg!!! Waar of niet?

Subrosa263
27-12-2007, 15:17
zimba is niet echt de moeite waard momenteel...uuh nooit geweest in mijn ogen eigenlijk! Ze heeft niets supermoois hangen, op 1 jurk na, en daar vraagt ze 350 voor, terwijl die in belgie nog geen 200 euro is! Ja ik vind haar ook niet geweldig, alleen is het spoed. Ik weet niet waar ik ergens anders een leuke jurk kan scoren, want ik heb alleen zaterdag de tijd en die bruiloft is die avond nog. Ze is ook ontzettend duur, maar als jij misschien nog een andere adres voor mij hebt zou ik he dankbaar zijn. Wel in Amsterdam, want heb geen tijd om verder dan amsterdam te reizen. Bij mij zijn marokkaanse jurken meestal wel een probleem, aangezien mijn lengte (1.76)

Oplicht3r
27-12-2007, 17:11
Ik kan heel cruel zijn... Maar dat is meer gericht tegen onrechtvaardigheid.. Als ik weleens wat verhaaltjes lees hier op marokk.nl, zoooo!!!! Dan mogen die mensen blij zijn dat ze niet met mij in 1 kamer zitten!!! Af en toe denk ik echt wat een dom volk hebben wij zeg!!! Waar of niet? is het alleen tegen onrechtvaardigheid:D wat voor verhaaltjes:maf2: ben je zo erg dan:hihi: onwetendheid is in alle kleuren en maten terug te vinden:D