Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Luister ss....Ik HoU Van Je...., Hou met HeeL mijN HaRt van je..

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2003, 23:46

Sommige mensen zien en vinden het zeggen van Ik hou van je....not important die zeggen het tegen bijna iedereen :confused: Ik vond die 3 woorden altijd heilige woorden......... je zou die alleen mogen zeggen als dat zo was........... Hoeveel waarde hechtten jullie aan Ik hou van je?.

Miss_Honey
13-11-2003, 23:51
Origineel gepost door NadYaa_Y Sommige mensen zien en vinden het zeggen van Ik hou van je....not important die zeggen het tegen bijna iedereen :confused: Ik vond die 3 woorden altijd heilige woorden......... je zou die alleen mogen zeggen als dat zo was........... Hoeveel waarde hechtten jullie aan Ik hou van je? Ik hecht daar wel veel waarde aan...ik zeg het alleen als ik het meen. Het is zo mooi om van iemand te houden...maar nog mooier als iemand ook van jou houdt! Maar ik vindt het wel veel belangrijker dat iemand zijn liefde in daden uitdrukt in plaats van alleen woorden... Maar zoals je zei...veel mensen zeggen het zet zo vaak als dat ze gedag zeggen! Het heeft geen betekenis meer...en dat is jammer :jammer:

Frikouja
13-11-2003, 23:56
eerst was het voor mij zo`n standaard woord wat je tegen iedereen zei... maar ik ben er nu wel achter gekomen dat houden van meer betekent dan ik mag je graaag of ik vind je leuk etc er zijn maar twee personen waar ik echt van houd en mn hele leven zal houden en dat zijn mn sistah en big cousin!!! voor de rest ga ik nu al 4 maanden met mn vriend en ik kijk wel uit met te zeggen dat ik van m houd, want houden van heb je meer tijd voor nodig hoe leuk je m ook vind of gehecht ook aan m bent...houden van kost tijd!!;)

Arabier_X
14-11-2003, 03:58
Houden van: dat zijn woorden die mensen vaak onderschatten.... Arabiertje

Sweet_Esma
14-11-2003, 09:23

Ik gebruik het vaak.....

XmaghrabiaX
14-11-2003, 09:32
ik gebruik het juist niet zo vaak en mensen in mn omgeving ook niet. Kijk wel met vriendinnen in de mail...love ya of ziets. Maar 1e keer dat ik zei ik houd van je was tegen mijn vriend die nu mijn man is...en dat vind ik ook belangrijk. en verder houd ik ontiegelijk veel van mijn ouders en broers en zussen

Classic_One
14-11-2003, 09:49
Ik zeg het waneer ik het meen, anders komen die woorden er toch niet uit bij mij dan.... De schepper van de hemelen en de aarde, de gene die mij dit gegeven heeft...hamdoelah...Ya ALLAH, van u hou ik nou het meest...Onze grote voorbeeld Ya Rasoelallah...ik ben zo blij met u leiding...Zoals de soena manier leven is de beste manier...Moge allah u belonen voor al de moeite die u voor ons heb gedaan...Van u Hou ik nou..... Mij parents, baba INSHALLAH RUST JE IN VREDE...en als allah het wil, tot in het hiernamaals inshallah......MAMA I LOVE YOU EN NEED YOU... (rest van me sista's and mij big brothers...hamdoelah dat ik julie heb) Mij matie voor life, me soulmate, me overleden aanstaande ook al hebben we je moeten begraven en ben je niet meer op deze doenya...MOUATACIM MOGE ALLAH GENADE MET JE HEBBEN...i will never forget you....en als ALLAH HET WIL...see you in agira..inshallah... en van JULLIE mij BROEDERS&ZUSTERS hou ik OMWILLE VAN ALLAH... big hug and a kisssss The ClaSSiC oNe

sahab
14-11-2003, 12:08
ik zeg het alleen maar aan mijn man en verder komt dat woord nooit uit mijn mond. Ik houd van mijn man en voor hem kan ik alles doen, mijn familie ook natuurlijk.

Lady_moi
14-11-2003, 20:48
die 3 woorden ik vind ze prachtigggggggg :Iluvu: :Iluvu: ik zeg ze bijna nooit :) (ja zoveel hou ik van jullie :hihi: ) nee ik heb het maar 1 keer gezegd :o :zwaai:

praatjes
14-11-2003, 20:59
Ik hou van alle mensen, ook van jou Nadyaa

Lady_moi
14-11-2003, 21:06
behalve van vrouwen zekers :rolleyes:

missie_19
14-11-2003, 21:07
ik zeg het ook best vaak tegen vriendinnen enzo of als iemand iest heel aardigs voor me heeft gedaan luv ya all ahah

praatjes
14-11-2003, 21:11
Origineel gepost door NadYaa_Y IK ben ook van te houden praatjes dan niet meer dan logisch humm oke, hou je dan ook niet zelf een beetje van mijn of niet. Ben ik zo erg denk je :)

praatjes
14-11-2003, 21:13
Origineel gepost door Lady_moi behalve van vrouwen zekers :rolleyes: Ik ben geen homo oke, maar ik bezit boordevol haat :)

praatjes
14-11-2003, 21:36

Origineel gepost door NadYaa_Y Je weet ik koester alleen liefde voor je........ hschoema als ik dat niet zou hebben! Oke :D met alleen liefde ben ik ook tevreden. Ik niet, ik voel meer voor jou. :)

Pagina's : [1] 2