Bekijk originele versie : Durf jij je ouders het te vertellen
Zou jij je ouders durven te vertellen dat jij hem/haar leuk vindt terwijl je nog best jong bent!!!
nou ik heb het wel gedaan. Ik ben 19 jaar en moet nog lang studeren :( en heb het me moeder verteld en ze heeft het heel positieve opgevat. ik was eerst bang van niet want ik heb nog 2 broers en een zus die nog eens verloofd zijn. ze zei tegen me als je het echt wilt willen ik en je vader wel naar dat meisje gaan. Ik wist niet wat me over kwam. :confused:
mijn vraag is: zouden jullie dat ook durven en wat denken jullie voor soort reactie te krijgen van jullie ouders
P.s niet denken dat ik nu al wil gaan trouwen het ging me om de reactie die ik kreeg waar ik zo verbaasd om was
greetz jay
LELIJKERD
29-08-2002, 14:06
WATATATAT ????
IK BEN 22 EN ECHT NIET DAT IK ME NU AL GA VERLOVEN
GENIET NOG VAN JE LEVEN , MANGG
CHILLLENNNN
Schorpioentje
29-08-2002, 14:07
Ben je niet te jong om nu al te verloven, trouwen enz.?
Angel_fatima
29-08-2002, 14:10
Denk jij dat je op je 19de al toe bent aan trouwen?
Neem me niet niet kwalijk voor wat ik nu ga zeggen maar als ik een jongen van 19 een zak knikkers geef weet ik bijna zeker dat hij gaat knikkeren?
Maar vind het wel hartstikke leuk voor je
liefs fatima
SweetRose
29-08-2002, 14:14
Origineel gepost door jay
Zou jij je ouders durven te vertellen dat jij hem/haar leuk vindt terwijl je nog best jong bent!!!
nou ik heb het wel gedaan. Ik ben 19 jaar en moet nog lang studeren :( en heb het me moeder verteld en ze heeft het heel positieve opgevat. ik was eerst bang van niet want ik heb nog 2 broers en een zus die nog eens verloofd zijn. ze zei tegen me als je het echt wilt willen ik en je vader wel naar dat meisje gaan. Ik wist niet wat me over kwam. :confused:
mijn vraag is: zouden jullie dat ook durven en wat denken jullie voor soort reactie te krijgen van jullie ouders
greetz jay
Als meisje is het niet zo easy om zoiets aan je ouders te zegggen hé... :D maar toch good luck... :D
xxx
LELIJKERD
29-08-2002, 14:16
iewa safie, mijn moeder is mijn beste vriendin haar vertel ik alles
alleen die dag in beverwijk vergeet ik nooit meer :hihi:
hahahah nu al VERLOVEN nee het ging mij er alleen maar om de reactie ik denk nu zkr lang niet aan verloven het ging me om de reactie die ik heb gekregen en zouden jongens of meisjes dat ook durven te vertellen en geloof me ze zullen nu zkr nog niet gaan. nee ik wil nog eerst van eht leven genieten ik moet eerlijk zeggen het is een leuke meid ik ken haar al een tijdje maar dat ik me nu al ga binden nee :D :D :D :D
Origineel gepost door LELIJKERD
iewa safie, mijn moeder is mijn beste vriendin haar vertel ik alles
alleen die dag in beverwijk vergeet ik nooit meer :hihi:
hahahah ja dat heb ik ook gelezen me buikspieren deden pijn van het lachen :D
Souhaila85
29-08-2002, 14:22
greetz jay
Hey ik ben heel blij voor je dat je het hebt kunnen zeggen tegen je ouders, en ik vind dat je helemaal niet te jong bent opm te trouwen, als jij vind dat jij er klaar voor bent, en dat je een J O B hebt en je houdt van die meid, wat doet de leeftijd er dan toe, ik vindt dat daar geen leeftijd op staat.
Groetjes
MissBlaBla
29-08-2002, 14:28
Mijn buurjongen is getrouwd op zijn 18e met een meisje van 16!!!
Geloof het of niet, ze zijn nu 4 jaar samen en zijn nog steeds dolgelukkig. Weten jullie hoe schattig zoiets eruit ziet? Bovendien heeft Mohammed (vzmh) gezegd dat wanneer je toe bent aan trouwen, beter kunt gaan trouwen (zo vroeg mogelijk). Hierdoor zul je veel gezeik, zonden en fouten voorkomen.
Maarreh... Lelijkerd... Effe een vraagje...
Ik hoor van verschillende mensen dat ze nog willen genieten van het leven...
Bla bla bla... Wat versta jij onder genieten? Uitgaan? meiden? sex?
Ik bedoel, als ik aan genieten denk, denk ik dat de meeste mensen hieraan zullen denken...
Alsof daar geen einde aan komt, alsof je dat niet zat zult worden, alsof dat je leven completer zal maken... I don't know, maar naar mijn idee zal dat je juist meer van het rechte pad afhouden.
Vat 't niet verkeerd op, want mijn bedoelingen zijn goed.
BlaBla
LELIJKERD
29-08-2002, 14:48
Origineel gepost door MissBlaBla
Maarreh... Lelijkerd... Effe een vraagje...
Ik hoor van verschillende mensen dat ze nog willen genieten van het leven...
Bla bla bla... Wat versta jij onder genieten? Uitgaan? meiden? sex?
Ik bedoel, als ik aan genieten denk, denk ik dat de meeste mensen hieraan zullen denken...
Alsof daar geen einde aan komt, alsof je dat niet zat zult worden, alsof dat je leven completer zal maken... I don't know, maar naar mijn idee zal dat je juist meer van het rechte pad afhouden.
Vat 't niet verkeerd op, want mijn bedoelingen zijn goed.
BlaBla
oke miss batata heeft een vraagje die ik nu zal beantwoorden
onder genieten versta ik
-bowlen met mijn homeboys
-boodschappen doen met mijn ouders
-me zusje naar zwemlessen brengen
-boswandeling maken met mijn oma
-barbecuen met de buren
-bingo-avonden organiseren voor de bejaardenhuis bij mij om der hoek
ja enz enz
dus hoe kom jij op uitgaan, meiden en sex ??? :confused:
Angel_fatima
29-08-2002, 14:54
Origineel gepost door LELIJKERD
oke miss batata heeft een vraagje die ik nu zal beantwoorden
onder genieten versta ik
-bowlen met mijn homeboys
-boodschappen doen met mijn ouders
-me zusje naar zwemlessen brengen
-boswandeling maken met mijn oma
-barbecuen met de buren
-bingo-avonden organiseren voor de bejaardenhuis bij mij om der hoek
ja enz enz
dus hoe kom jij op uitgaan, meiden en sex ??? :confused:
dat kan toch ook allemaal als je getrouwd bent?
Schorpioentje
29-08-2002, 14:56
Hahahaaaaaaa.......lelijkerd....da3ektini
P.s niet denken dat ik nu al wil gaan trouwen het ging me om de reactie die ik kreeg waar ik zo verbaasd om was
greetz jay
jahhhhhh maar natuurlijk
ik zeg altijd tegen mijn moeder
gohhh ik vindt die en die leuk
toch heel normaal !!!!!
=emsoem=
MissBlaBla
29-08-2002, 15:11
Ok Lelijkerd, ik zie 't al... Wil je me effe komen kietelen? Dan hou ik mijn oksel omhoog voor je...
Dat wat jij net allemaal opsomde, kun je ook doen wanneer je getrouwd bent... Bovendien kun je rekenen op de hulp van je vrouw tijdens het organiseren van een bingo avond in de buurthuis om de hoek voor bejaarden.
Wandelen kun je met je oma doen in het bos met je vrouw erbij en haar oma misschien ook??? Hahaha...
Boodschappen kun je gewoon met je ouders blijven doen, je vrouw zal je dat heus niet verbieden...
Maar nu effe serieus... Ik neem aan dat je het gedeeltelijk met me eens bent, anders had je wel anders gereageerd....
Toedeloe,
BlaBla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.