Bekijk originele versie : Geflascht door een meid
Welke meiden zijn ooit geflascht door een meid marokkaanse meiden zijn daar precies goed in niet iedereen maar je hebt van die meiden er tussen. :( Ik zou terug flaschen ik ben zo interesseert me niet of dat het een jongen of een meid is ik pak diegene terug Hard aan :melig2: maar mijn vriendin zei dat ik het met rust moest laten en vergeten en dat zij de zielige is en niet ik!!!
Sammy333
13-11-2003, 20:36
Ik zie geen1 reactie staan dus plaats ik maar wat...
Nou..Mijn antwoord is NEE:D
kiss:blauwkus:
NeelieferNiet
13-11-2003, 21:07
ik geef je groot gelijk meid gewoon kei kard terug flaschen dat zou k in ieder geval wel doen nou als je het doet nog veel suc6.
de groetjes moi
Origineel gepost door NeelieferNiet
ik geef je groot gelijk meid gewoon kei kard terug flaschen dat zou k in ieder geval wel doen nou als je het doet nog veel suc6.
de groetjes moi
Ja ik denk dat ik het maar laat rusten zij is de zielige niet ik en sindien hoor ik niets meer van haar geen berichten of niets ze denkt dat ik contact met haar ga zoeken yeah right zo dom ben ik niet!!!
NeelieferNiet
13-11-2003, 21:34
Origineel gepost door Najiha
Ja ik denk dat ik het maar laat rusten zij is de zielige niet ik en sindien hoor ik niets meer van haar geen berichten of niets ze denkt dat ik contact met haar ga zoeken yeah right zo dom ben ik niet!!!
geen contact met der opzoeken ze moet na jou toekomen als ze der excuses wil aanbieden of je weer wil flaschen dan moet je haar gewoon hard terug pakken
xx
geen contact met der opzoeken ze moet na jou toekomen als ze der excuses wil aanbieden of je weer wil flaschen dan moet je haar gewoon hard terug pakken
xx
Dat heeft mijn vriendin ook gezegt ze moet teminste sorry zeggen maar dat heeft ze tot nu toe niet gedaan vorige keer kwam ik haar tegen in de stad zat in de auto en moest parkeren en ben niet naar haar toe gegaan en heb een hele omweg gemaakt zodat ik haar niet tegenkom
NeelieferNiet
13-11-2003, 21:51
Origineel gepost door Najiha
Dat heeft mijn vriendin ook gezegt ze moet teminste sorry zeggen maar dat heeft ze tot nu toe niet gedaan vorige keer kwam ik haar tegen in de stad zat in de auto en moest parkeren en ben niet naar haar toe gegaan en heb een hele omweg gemaakt zodat ik haar niet tegenkom
je had gewoon langs er moeten gaan en laten zien dat zij jou geen ene f*** kan schelen anders denkt ze oh die iz bang voor mij dan hoef k lkkr geen excuses aan te bieden
je had gewoon langs er moeten gaan en laten zien dat zij jou geen ene f*** kan schelen anders denkt ze oh die iz bang voor mij dan hoef k lkkr geen excuses aan te bieden
Ja dat kan ook maar het was ook goed dat ik haar volledig negeerde en niet langs haar ga want dan weet ze dat ik niets met haar te maken wil hebben !!!
RitaMaria
13-11-2003, 22:06
Ik ben ook in het verleden meerdere malen door met name
marokkaane meiden geflasht, hoe ik daar mee ben omgegaan?? :D
:auw:
Nee..voor zulke mensen heb ik maar 1 antwoord:
Jullie krijgen het op een dag op jullie bordje terug ;)
Ik ben ook zovaak geflasht door marokkaanse meiden,ik vertrouw
ze ook niet meer,ze doen net of ze je beste vriendinen zijn:jammer:
daarom ga ik nou met bijna niemand om
XmaghrabiaX
14-11-2003, 09:16
ik heb zelfde meegemaakt en ik heb een advies...: niet terugpakken!!
Dan steek weer energie in hun...dat zijn ze toch niet waard. Je kan ze het beste pakken door ze blindelings te negeren als ze lucht zijn.
Vergeet niet: Allah(SWT) straft vanzelf....
probeer gewoon een leuk leven te leiden...daar gaan ze al dood van.
HalimElBerkani
14-11-2003, 09:26
ik ben wel nieuwsgierig hoe je geflascht bent dan?
HalimElBerkani
14-11-2003, 09:27
of shit is dit een girl thing en zit ik hier verkkeerd?
noortje2003
14-11-2003, 12:00
de groetjes moi
wij verwachten wel van ALLAh swt om ons te vergeven voor dingen die we fout hebben gedaan, en zodra een broeder of een zuster iets fout doen hard aanpakken. WIl je voor jou zonde vergeven worden moet je mensen ook kunnen vergeven.
noortje2003
14-11-2003, 12:04
Origineel gepost door falima
Hoi meiden en heren ik kon het even niet laten om niet te reageren. Bij het lezen van deze tropic komen haatgevoelens naarboven.
Ik heb verschillende vriendinen gehad en dan heb ik het niet over iemand die ik een jaar kan of zo nee hoor, ze hebben me zo gekwetst dat ik er nu geen 1 meer vertrouw niet dat er meiden zijn die niet te vertrouwen zijn.
Ik had een hartsvriendin die ik zo`n 10 jaar kan, ik had een vriend en als beste vriendin vertel je haar dat wel, ze kon hem zelf ook.
We hadden wat fotos gemaakt op schoolreisjes enz. die had ik toevallig bij haar verstopt, nou wat deed mevrouw die gaf het aan mijn broer.
Ik loop er dagelijks mee rond ben haar een paar keer tegen gekomen kijk haar aan en loop door ik wil me niet tot die niveau verlagen maar die haatgevoelens gaan maar niet weg het liefst wil ik haar een paar knallen verkopen. Ik wist wel dat ze jaloers op me was maar niet zo erg ik bedoel het ergste is tussen te komen tussen familie leden. Ik heb dan sindsdien geen contact met mijn broer ook al wonen we onder 1 dak. Maar hoop incha allah dat god hij goed zal straffen.
maar lieverd hoe wil je dat zou jou recpecteert en bang voor je zal zijn om je broer die foto's te laten zien terwijl je zelf geen recpect toont aan ALLAh swt want als je wel recpect had voor ALLAh swt had je geen vriendje genomen.
dus ik denk dat dit meer is eigenschuld dikke bult.
je verwacht van een mens dat ze zoiets niet doet maar jij vlikt het ALLAH swt.
Moge Allah swt je vergeven en dat meisje ook.
bedenk dat het leven kort is hoe lang het ook lijkt.
wa salaam
ik hou van jullie allemaal om wille van ALLAH swt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.