Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : me neefje in marokko is van de stag gevallen hij ligt nu in de komma ................

marocgirl18
13-11-2003, 18:06

gebeurd in marokko de zoon van de broer van mij man is van de stag gevallen (5 hoog) en al zijn botten zijn gebroken meskien hij was 6 jaar en ze hoofd is helemaal beschadigd de broer van mij man had me gister gebeld ze wouden net eten (magreb) en toen hoorde ze hem schreeuwen ze rende allemaal naar buiten en zagen hem op de grond liggen met allemaal bloed op de grond en hij was helemaal stil iedereen was helemaal over stuur en ging me man hem op pakken toen zij hij tegen hem dewar ne kautar koela hendi didi (kautar ben ik ) ik ging helemaal stuk ik heb nog nooit zo veel gehuild als gister we waren altijd gek op elkaar ik hield echt van hem maar dat hij mij moest bellen doet echt pijn in je hart het deed me echt pijn en was gek op mij hij vraagt altijd waneer ik naar hem toe kom meskien als ik hier aan denk begin ik weer te huilen het is gewoon triest maar meskien ik bid voor hem dat hij het haalt anders gaat hij insa alah

Bidawi_Mazlot
13-11-2003, 18:15
Moge Allah(swt) hem beterschap schenken en zijn ouders incl. familie geduld en troost geven. Het is mektab Allah zuster dus heb geduld, Allah(swt) zal jouw neefje insha Allah beter maken.....dit is ook een les: kinderen zijn onvoorspelbaar dus houdt ze nauw in de gaten.....de daken van traditionele Marokkaanse huizen zijn uitermate gevaarlijk aangezien deze vaak lage balkonnen hebben, kinderen willen maar al te graag de wereld verkennen vanuit zo'n gevaarlijke plek.

Najlai86
14-11-2003, 15:14
Ik wens jou en de familie veeel sterkt , allah i safih insha allah!!!!

miss_adidas
14-11-2003, 23:03
moge allah hem terug weer beter maken inshallah!

mangogirl
15-11-2003, 00:29

meskien insaalah haalt hij het amin

BnibouayachGirl
17-11-2003, 13:27
Inshallah komt alles weer goed!!!! Veel sterkte, voor jou en je famile..............:)

loeki
17-11-2003, 13:35
inshalla komt hij uit komma dat hoop ik voor jullie en veel beterschap :(

Ghribe
17-11-2003, 13:55
Inshlah alles komt goed met hem. veel betershap. en alles wat van allah komt is welkom.