Bekijk originele versie : Hij was TE gelovig en daarom wilde ze hem niet.....
Er zit een meisje bij me op school die een jongen afwees omdat hij volgens haar TE gelovig was.
Wat vinden jullie hier van?.
"TE" gelovig? Voor welk geloof?
Al3afriet
Origineel gepost door Larachiya
Te gelovig in haar ogen althans... hij hield zich aan de regels van de islam
Aha ic...Da meissie..koela...Drab rasek m3a el 7ait...
Wat moestie dan doen....iedere dag een baco in zijn handen...en in plaats van afslag moskee...afslag coffeeshop nemen...My God
*Astagfirullah*
Al3afriet
Guadaloupe
29-08-2002, 12:39
ja erg he het is ook nooit goed zou je haast zeggen
layhdiena
wat wil die meid nou? dat die gozer z'n geloof links laat liggen voor haar don't think so ze is het niet niet waard :rolleyes:
DieselGirly
29-08-2002, 13:48
moeilijk hoor.....hij is dan toch ook niet van de Taliban?.....dat is pas ernstig hoor.....al die afgaanse vrouwtjes...zo wil ik ook niet leven hoor!
Muslimah
29-08-2002, 16:31
Origineel gepost door Larachiya
Er zit een meisje bij me op school die een jongen afwees omdat hij volgens haar TE gelovig was.
Wat vinden jullie hier van?
omdat hij te gelovig is??????!!!! dat heb ik nog nooit gehoord dat meisjes, jongens afwijzen omdat ze te gelovig zijn. wat is daar nou mis aan??? Wou ze misschien een jongen die drinkt, rookt, uitgaat,....
allezins ze doet wat ze wil.
wa salaam
mimi_tangaouia
29-08-2002, 16:38
dat is haar keus als zij zich er gelukkig bij voelt moet ze zeker zo doorgaan
maar ik zelf persoonlijk vind het nergens op slaan
domme zet
Sardientje
29-08-2002, 16:40
Assalaamoe 3alaikoem wr wb wm,
Ik denk dat ze bang is voor het feit, dat hij veel verder is dan zij. Zij is bang om haar zogenaamde 'vrijheid' in te leveren. Ik denk dat ze bijvoorbeeld bang is dat hij tegen haar zal zeggen, dat ze Hijaab moet gaan dragen of dat ze niet mag werken. Ik zeg maar wat....
Soeb7an Allah, het is juist goed om te trouwen met iemand die qua geloof sterk in zijn/haar schoenen staat. Je leert zo wat van hem/haar. Als je partner iemand is die van zijn geloof houdt, zul je zien dat je zelf ook steeds meer gaat doen. Ik raad echt de zusters aan om met een broeder te trouwen die bidt en kennis op doet over de islam. Iemand die volgens kitaab en soennah leeft. Alleen zo zal je insha Allah gelukkig leven naar het voorbeeld van de Rasoel saws.
Je liefde moet gebaseerd zijn op de liefde voor Allah SWT. Deze liefde is puur en zuiver en zal insha Allah nooit weggaan. Het is niet zoals de wereldse liefde, de oppervlakkige liefde die gebaseerd is op uiterlijk, geld, etc.
Moge alle moslimbroeders en zusters een goede eega vinden insha Allah...
Wassalaam,
Sardientje
Of misschien is het wel een hele lelijkerd. Wilde ze niet zeggen: "nee,ga weg engerd".
Muslimah
29-08-2002, 16:57
Origineel gepost door JunkieXL
Of misschien is het wel een hele lelijkerd. Wilde ze niet zeggen: "nee,ga weg engerd".
nou ja dan zou ze geschreven hebben dat ze hem heeft afgewezen omdat hij te gelovig was en lelijk................. :D
saaaaaaang wierie zoiets kan toch niet, dat is nou echt zielig. Ik zelf wil liever een smatje die mij alles kan leren van de islam, zodat ik tegen haar op kan zien. zo heb ik ook meer Rizpact voor haar weetjeng, Maar een smatje die gewoon die bieries met mij nakt is wel relaxed voor die doggystyle weetje, maar ik ga niet met haar trouwen als je begrijpt.
Een chicie moet gewoon relaxed zijn, mij nemen hoe ik ben en niet wat ik doe, als ik die bieries nak en die jonkos rook en haar goed behandel en haar geod verzorg dan moet er toch geen probleem zijn. Als ze me dan na een tijdje vraagt om te stoppen dan zou ik dat wel voor haar doen. no spang. ik wil geen skairy for life blijven, maar je weet toch op dit moment heb ik gewoon niks te doen. misabbie toch,
beetje rondhangen ensjo tot ik mijn meisie vind.
Ze heeft gelijk, wat moet ze met een terrorist? Beter gaat ze met een skayrie. Die zal haar goed behandelen haar het fijne kneepjes leren van het vrij zijn. hehehehehehehheheheh
Question: Tell me what you think about me
I buy my own diamonds and I buy my own rings
Only ring your cell-y when I'm feeling lonely
When it's all over please get up and leave
Question:Tell me how you feel about this
Try to control me boy you get dismissed
Pay my own fun, oh and I pay my own bills
Always 50/50 in relationships
Origineel gepost door FarD
Nu in het Nederlands skairi?
:D
Ik ben het eens met Schorpioentje, misschien vond ze het 'eng' omdat ze dacht veel te zullen moeten opgeven. Terwijl ik juist denk, hoe geloviger hoe beter.
En Momi, waarom die chimaar Talibaan hoofddoeken noemen? Dat is de eigenlijke kledij die ons opgedragen is door Allah (swt) en onze Profeet (vzmh) en niet door de Taliban.
tzzzzzzzzzz 3lik, wat weet jij nou van nederlands, het is nog altijd De Nederlands en ze vond HEM eng!!! en het is nog altijd Hoe geloviger Hoe gekker.
goudblondje01
29-08-2002, 17:42
heyss
hmmm vraag me af of je vriendin dat meisje is dat met me neef zou trouwen?? neef is ook afgewezen omdat hij TE gelovig is dat is ie ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.