Bekijk originele versie : Marokko bezorgd om racisme in Spanje
Ezzedine
13-11-2003, 15:26
Marokko bezorgd om racisme in Spanje
- Bron: Map.co.ma
Marokko is ongerust over de recente toename van racistische en xenofobe aanvallen tegen Marokkanen die in Spanje leven. In een communiqué, dat deze week door het Marokkaanse ministerie van buitenlandse zaken werd vrijgegeven, spreekt de regering haar verontrusting uit. Marokko roept daarin de Spaanse overheid op om maatregelen te treffen die een eind maken aan de golf van vreemdelingenhaat.
Afgelopen week nog werd een Marokkaanse Spanjaard in het zuiden van het land met ijzeren staven bewerkt en in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen. Drie mensen tussen 18 en 22 jaar zijn door de politie daarvoor aangehouden. De aanvallen tegen Marokkanen, die meestal werkzaam zijn in de landbouw, vinden gewoonlijk aan het begin de dag plaats dichtbij plekken waar de Marokkanen werken.
Nou, het is wel heel erg om mensen in elkaar te slaan en ik ben daar tegen. Ik ben "blij" dat de daders zijn opgepakt/
Twee vragen:
a: wat heeft het met rascisme te maken?
b: waar staat dat de slachtoffers niet aan een misdrijf schuldig zijn
c: kan het niet zijn dat Spanjaarden in de landbouw bang zijn hun baan kwijt te raken, danwel geen werk te zullen vinden?
d: waarom is er in Marokko geen werk.
Niet dat dat geweld legitimeert, maar het zou wel een begrijpelijker verklaring zijn dan het uitgekouwde "rascisme".
Scottie, ook met een "c".
Antileech
13-11-2003, 18:53
Origineel gepost door buddy
Ik vind het een heel ongeloofwaardig verhaal ...
werkende Marokanen ik geloof er niet van. :p
:giechel: hahahahhaha
Buddy is echt grappig :)
Antileech
Antileech
13-11-2003, 18:58
Origineel gepost door Godfather
Buddy heeft klappen nodig. :D
Ach man, gun het hem een keertje..
Hij heeft gevoel voor humor, naar eigen zeggen
Antileech
Godfather is right !!!
die treinkaper is erg irritant bezig.. wanna be molukertje..
Antileech
13-11-2003, 19:08
Molukkers zijn landverraders dat zijn kontelikkers van de Nederlanders ( net NSB-ers).
Is buddy een molukertje :giechel: :giechel: :giechel:
Nou snap ik zijn gevoel voor humor :p
Wat een "ventje" :D
Antileech
Molukkers zijn landverraders dat zijn kontelikkers van de Nederlanders ( net NSB-ers).
kijk die is wel grappig..
hehehe
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Antileech
13-11-2003, 19:14
Hij heeft traumas snap je hun zijn bijna uitgeroeid op de eilanden.
Alleen hier kunnen zich nog met vlaggetjes lopen op hun bomberjasje.
En een beetje op auto's springen een keer in het jaar. :D
Molukertjes dat zijn toch de teroristen die een keertje hier in ONS land een aanslag op een trein hebben gepleegd.
Buddy kan je dat even uitleggen. :D
Antileech
Antileech
13-11-2003, 19:23
Buddy en hoe zit het met die aanslag op een trein
Antileech
Antileech
13-11-2003, 19:28
Origineel gepost door buddy
het was een kaping en is off topic
Dus het was een kaping en een aanslag :melig:
:jammer:
Antileech
Nou, Buddy, jij bent pas erg ...
En ik wil wel graag wat allochtone antwoorden. In het Nederlands, pas op, want ik spreek Spaans en Sinterklaas komt straks, ik geef jullie gewoon mee, bij Gibraltar, Sint, ******* ? f.l.ik.k.e.r. je zo gewoon in zee ...
Vooruit, zwemmen ....
Scottie. Uw zwemles.
Origineel gepost door Scottie
Nou, Buddy, jij bent pas erg ...
En ik wil wel graag wat allochtone antwoorden. In het Nederlands, pas op, want ik spreek Spaans en Sinterklaas komt straks, ik geef jullie gewoon mee, bij Gibraltar, Sint, ******* ? f.l.ik.k.e.r. je zo gewoon in zee ...
Vooruit, zwemmen ....
Scottie. Uw zwemles.
Scottie,
Die misplaatste humor van je staat je niet. "You are wearing it like a cheap suit." Totaal smakeloos kom je over. Hou jij je maar bezig met uitgebraakte feitjes te herkauwen. Daar ben je goed in.
Origineel gepost door Daelan
Scottie,
Die misplaatste humor van je staat je niet. "You are wearing it like a cheap suit." Totaal smakeloos kom je over. Hou jij je maar bezig met uitgebraakte feitjes te herkauwen. Daar ben je goed in.
Nou, en wie is u dan?
Uw nederige dienaar.
Scottie, uitgekauwd.
IFRIQUIA
13-11-2003, 23:21
SCOTTIE JE HAAT GAAT JE SUIKERZIEKTE GEVEN HAHAHAHHA
IFRIQUIA
13-11-2003, 23:22
SCOTTIE JE HAAT GAAT JE SUIKERZIEKTE GEVEN HAHAHAHHA IK WENS JOU VEEL WIJSHEID EN GEDULD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.