Bekijk originele versie : vrouwelijke fotograve
knufkusje
13-11-2003, 15:00
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke fotograve voor 20 december.
Graag reacties!!!!
Thanxx,
Knufkusje
knufkusje
13-11-2003, 15:09
Ilham heb ik al gebeld, maar die is op de 20e al bezet.
Thanxx anyway,
Knufkusje
Beni_Bouyachie17
13-11-2003, 18:28
Fatiha bousandrous fachaima@dolfijn.nl tel 06-50527799
badia 06-51108600
habiba 06-25278813
Veel suc6 en lahikemlek begair insha'allah..
Thalay,
Nadia,
P.s doe ze de groeten van mij, dj nadia uit utrecht.. (tnx)
hoi hoi
ik kan je badia echt aanbevelen had haar voor mijn bruiloft
het is een mooie videoband geworden en heb het diezelfde avond gekregen niet dat er nog van alles aan gedaan moet worden .
veel succes
groetjes Nissa
mientje007
16-11-2003, 09:38
vraagje: wat ben jou nou zo een beetje kwijt aan een fotograve?
foto en film is ongeveer 900 euro alllen foto is rond de 450... dure grap inderdaad
Beni_Bouyachie17
17-11-2003, 10:46
Badia is volgens mij goedkoper, ik geloof precies de helft ...
Maar zonder fotoalbum, en de filmbandje die demonteert ze als het ware ter plekke....
Maar als je een fotoalbum wilt, en een bewerkte videoband ofcourse ben je idd denk ik ook rond die prijs kwijt
Nadia,
Ikzelf heb het niet zo met die fotograven die alles thuis hebben.Ga liever naar een professioneel waar ik veel geld betaal, maar er uiteraard kwaliteit voor terugkrijg.Die fotos en opnames blijven immers voor de rest van je leven.
Ikzelf had een tip van mijn broer gekregen, iemand die een reclamebureau/drukkerij annex fotostudio heeft.Een marokkaan nog wel, ben naar hem toe gegaan, zag echte kwaliteit vooral de fotoalbums, de manier waarop de videos zijn gemonteerd, hij heeft ook hele mooie trouwkaarten.Je kan daar ook zoveel extras doen, zoals een DVD'tje .Reportage in Park enzo en hij heeft mij ook veel visitekaarten gegeven van negeffas, catering, DJ, Dakka en zoveel meer.Hij heeft ook van die scherm die ze in de zaal plaatsen, waarop iedereen duidelijk kan zien wat ze filmen (doen ze in Maroc vaak).Vind ik wel wat hebben.
En het mooiste is dat hij ook 2 meiden in dienst heeft die fotograveren en filmen.Lmouhien kwaliteit.Je bent wel zo rond de 1000 Euro kwijt, misschien iets meer maar dan weet je tenminste wat je ervoor terug krijgt.Heb al een contract met hem, dus dat is geregeld.
Hij zit Trouwens in Utrecht.
:zwaai:
knufkusje
17-11-2003, 16:24
Maar heb je ook een telefoonnummer van hem?
Beni_Bouyachie17
17-11-2003, 18:20
Origineel gepost door zinne79
Ikzelf heb het niet zo met die fotograven die alles thuis hebben.Ga liever naar een professioneel waar ik veel geld betaal, maar er uiteraard kwaliteit voor terugkrijg.Die fotos en opnames blijven immers voor de rest van je leven.
Ikzelf had een tip van mijn broer gekregen, iemand die een reclamebureau/drukkerij annex fotostudio heeft.Een marokkaan nog wel, ben naar hem toe gegaan, zag echte kwaliteit vooral de fotoalbums, de manier waarop de videos zijn gemonteerd, hij heeft ook hele mooie trouwkaarten.Je kan daar ook zoveel extras doen, zoals een DVD'tje .Reportage in Park enzo en hij heeft mij ook veel visitekaarten gegeven van negeffas, catering, DJ, Dakka en zoveel meer.Hij heeft ook van die scherm die ze in de zaal plaatsen, waarop iedereen duidelijk kan zien wat ze filmen (doen ze in Maroc vaak).Vind ik wel wat hebben.
En het mooiste is dat hij ook 2 meiden in dienst heeft die fotograveren en filmen.Lmouhien kwaliteit.Je bent wel zo rond de 1000 Euro kwijt, misschien iets meer maar dan weet je tenminste wat je ervoor terug krijgt.Heb al een contract met hem, dus dat is geregeld.
Hij zit Trouwens in Utrecht.
:zwaai:
Heb je net over abdellatif die in zuilen ???Oftwel dps ?
anoniemie
18-11-2003, 13:51
Mensen ik zoek nog een goede vrouwelijke fotograve en cameravrouw!!
Maar om eerlijk te zijn, ik heb een aantal (Marokkaanse) gezien. Die vond ik slecht!!Dus, als iemand een goeie kent.....Let me know
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.