Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Retourtje Parijs ...

moeders
23-12-2007, 22:12

Salam Aleikom, Ik lees vaak topics hier dat de dames met hun mannetje uitstapjes maken , dus bedacht me dat jullie mij misschien kunnen helpen aan websites waar ik goedkope vliegtickets naar parijs kan vinden. :goedzo:

Tomb_Raider
23-12-2007, 22:13
Wij gaan zelf naar Parijs inshallah met oud en nieuw we hebben geboekt via vakantiediscounter.nl spotgoedkoop:goedzo: Succes..

moeders
23-12-2007, 22:16
Wij gaan zelf naar Parijs inshallah met oud en nieuw we hebben geboekt via vakantiediscounter.nl spotgoedkoop:goedzo: Succes.. Shoukran voor je snelle reactie Super! :goedzo: Oh wat gezellie he ik wens je echt heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga even gluren op de bovenstaande link....

Tomb_Raider
23-12-2007, 22:18
Shoukran voor je snelle reactie Super! :goedzo: Oh wat gezellie he ik wens je echt heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga even gluren op de bovenstaande link.... Graag gedaan.. :D Moet je zeker doen, ik vind het een super-site, staan leuke dingen op, en betaalbaar:)

Gypsymeid
23-12-2007, 23:49

cheaptickets.nl, trein ben je tegenwoordig ook voor 50 op en neer alleen duurt langer

aloebeauty
24-12-2007, 09:09
He doenja ik ga een weekendje naar brussel en miss weet jij leuke restaurant waar we kunnen eten dus ook wel halal en leuke plekken om heen te gaan dAAR AUB TIPS GRAAG:kus:

doenja_18
24-12-2007, 09:10
He doenja ik ga een weekendje naar brussel en miss weet jij leuke restaurant waar we kunnen eten dus ook wel halal en leuke plekken om heen te gaan dAAR AUB TIPS GRAAG:kus: Ik slaap werk en eet hier... en dat is het wel :hihi: Ik kan je echt bijna niets aanraden!!! Alleeen de egyptenaar op de anspachlaan... :likje: en of vistent aan Midi :likje:

aloebeauty
24-12-2007, 09:12
Ik slaap werk en eet hier... en dat is het wel :hihi: Ik kan je echt bijna niets aanraden!!! Alleeen de egyptenaar op de anspachlaan... :likje: en of vistent aan Midi :likje: KAN JE MIJ HET ADRES GEVEN, IK DAG DAT JE EEN BELG WAS HAHAHA SORRY;)

Gypsymeid
24-12-2007, 13:47
Ik slaap werk en eet hier... en dat is het wel :hihi: Ik kan je echt bijna niets aanraden!!! Alleeen de egyptenaar op de anspachlaan... :likje: en of vistent aan Midi :likje: Damn die visttent op midi zit ik elke week bijna haha, maar er zitten daar 2. Uhm damn nu ben ik allebei de namen kwijt en ligt op puntje van me tong... Eentje geloof ik Marina en de andere iets van Oceana ofzo, ze zitten schuin tegen over elkaar. Stalingrad heet die straat....

Gypsymeid
24-12-2007, 13:49
En 2 weken terug zatten we te eten bij een heel rustige tentje ze draaiden toen anasheed ofzo en die mannen kijken je ook niet aan, de pizza's daar zijn goooeeed maar mijn pasta viel tegen. Als ik weet welke straat zal ik het hier wel plaatsen. Oja en me man is gek op hun salades, terwijl ik er weer niks aan vind.