Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het leeftijdsverschil is gewoon te groot

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2003, 12:37

Ik leerde hem kennen en was op slag verliefd, niks mis mee zou je zeggen in eerste instantie. Toch wel er is van alles mis, hij is 19 en ik, ik ben 25 jaar oud. Dit zal nooit worden geaccepteerd, dit kan toch niet. En wat we gemeen hebben iets universeels iets wat we allemaal bezitten. Ik vraag me alleen of dit iets gaat worden. Ben bang van niet..

BintElmagreb
13-11-2003, 13:08
Salaam, Als ik je bericht zo lees, dan ben ik bang dat et niks kan worden. Wat ik je aanraad is dat je iemand anders 'zoekt' die ouder is dan jij. Je hebt het gevoel al dat het niks kan worden en ik versterk dat gevoel. Misschien is het nu niet van belang, maar later wel. Ben bang van niet. Doei. :zwaai: :zwaai:

bailagirl
13-11-2003, 13:13
Liefde kent geen leeftheid meid, Leeftheid is maar een getal. Volg je hart... Beslama,

Aardbeitje
13-11-2003, 13:16
De profeet mohamed (swas) was ook 15 jaar jonger dan zijn vrouw. En zij hadden een perfect huwelijk samen.

BintElmagreb
13-11-2003, 13:20

Origineel gepost door aardbeitje De profeet mohamed (swas) was ook 15 jaar jonger dan zijn vrouw. En zij hadden een perfect huwelijk samen. Dat was in de tijden van de profeet vzmh. Toen waren de mensen nog anders qua gedachten en normen & waarden. Dan kan ik ook zeggen dat de profeet vzmh toen in zijn tijd met Aicha ra verloofd was toen zij 9 jaar en haar huwde toen zij 11 . Nu kan je dat niet meer maken, want dan word je als man voor pedo uitgemaakt. Doei. :zwaai:

Aardbeitje
13-11-2003, 13:42
Dat vind ik ook jammer. Tegenwoordig kan je niets meer doen zonder dat mensen hun mond op trekken.

Genuine_M
13-11-2003, 14:41
hey meid kijk goed naar wat hij jou kan aanbieden en vergelijk het met alles dat je lief is je zegt dat het iets universeels is nou maar er werk van en zorg dat het werkt .. tenminste als je erzelf ook voor de volle honder procent achter staat... mischien liegt ie je wel voor kijk naar de total picture en ga dan voor je zelf na of je met hem verder wilt het accepteren komt vanzelf wel zorg gewoon dat je altijd aan het juiste eind trekt... concreet; kijk kritisch naar hem en maak geen overhaaste beslissingen, weeg ze goed af en de rest komt vanzelf als ie er dan nog is , is het goed.. en is ie er niet , dan is het ook goed Grtz Genuine_m ;) :) :P

Erwin
13-11-2003, 16:23
Ik heb een maat van 22. Sinds een jaar heeft hij een relatie met een dame uit Wales. Zij is 30 en als hij afgestudeerd is komt ze naar Nederland. Importhuwelijk :D edit: schrijffoutje

turkgirl
13-11-2003, 16:28
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor! Maar ik denk dat ik die leeftijdsverschil zelf ook een groot probleem zou maken :(

Miss_Honey
13-11-2003, 18:26
Origineel gepost door bailagirl Liefde kent geen leeftheid meid, Leeftheid is maar een getal. Volg je hart... Beslama, Leeftijd...:rolleyes: Enne ofziets2me...age aint nothing but a number! Tenzij hij zich zwaar naar zijn leeftijd gedraagt (of juist jongen)...dan heeft het echt geen kans denk ik... Veel succes in ieder geval...weet dat Allah (swt) zorgt dat je de goeie keuze maakt :zwaai:

Lady_moi
13-11-2003, 18:49
age is nothing more then a number :rolleyes:..

maro
13-11-2003, 19:34
IK VIND JONGEN VAN 19 JAAR WEL JONG NIET DAT JIJ OUD BEN OFZO HELEMAAL NIET MAAR ONS MAROKKAANS DENKEN HEEL ANDERS OVER ALS VROUW OUDER IS DAN MAN . GR MARO

naadje83
13-11-2003, 19:36
Age aint nothing but a number.........zei ik altijd.....heb ik geleerd......maar dat is niet altijd soooo!!!!

Arabier_X
13-11-2003, 19:38
Leeftijd speelt weldegelijk een rol.... tenminste bij mij wel... Ik vind dat een man ouder moet zijn dan een vrouw.... Een vrouw is eerder volwassen dan een man en als je man jonger is neem ik aan dat hij zijn wilde haren nog niet kwijt is..... Zodra je de pijp uit bent....denkt hij bij zichzelf NEXT! Arabiertje :cool:

chicamaroquia
13-11-2003, 19:41

Een vriend van mij is 19 (wordt 20 in januari) en heeft een relatie met een 23-jarige. Hij heeft haar niet vanaf het begin verteld dat hij zo jong was, pas nadat ze een tijdje samen waren. Ze kenden elkaar toen al goed en wisten dat ze toen niet meer zonder elkaar konden. Toen pas wisten ze echt dat leeftijd niets uitmaakt. Als hij het haar eerder had verteld was het misschien niet goedgekomen...

Pagina's : [1] 2