Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebje het lef daarvoor?????

Pagina's : [1] 2 3

MISSNAJAT
13-11-2003, 12:08

ik had effe een vraagje voor alle meiden....... stel je vind een jongenheeel erug leuk hij heeft je ten huwelijk gevraagd bij je ouders maar je ouders vinden dat niet goed zouden jullie dan weglopen voor die jongen?????????? ben benieuwd :zwaai:

gekkie_tangawia
13-11-2003, 12:17
hahhaha, egt niet, is geen enkele jongen waard!!!! als mijn ouders het niet willen , zal hij wel niet goed voor mij zijn. want soms( eigenlijk altijd :( ) hebben mijn ouders gelijk, en willen ze het beste voor me

El_BouheliYA
13-11-2003, 12:22
Ik zou erop doorgaan en ervoor proberen te zorgen dat m'n ouders het wel willen. Ik zou doorgaan en bewijzen aan m'n ouders dat het een goeie man is, dat wil zeggen als dat ook zo is....is het niet zo, dan zou ik bij mezelf gaan nadenken of m'n ouders wel eens gelijk konden hebben....Maar je ouders horen je te laten trouwen met een moslimman, dat is de enige eis die ouders mogen stellen. Eisen ze wat anders...dan zitten de ouders echt verkeerd. Wel moet je luisteren naar je ouders en dan is weglopen geen oplossing... Elk nadeel heeft ze voordeel en zo ook andersom...Allah s.w.t doet dingen ook met een bepaalde reden...Oe allahoe3lem.

misstomaatje
13-11-2003, 12:23
Origineel gepost door MISSNAJAT ik had effe een vraagje voor alle meiden....... stel je vind een jongenheeel erug leuk hij heeft je ten huwelijk gevraagd bij je ouders maar je ouders vinden dat niet goed zouden jullie dan weglopen voor die jongen?????????? ben benieuwd :zwaai: never :o

MISSNAJAT
13-11-2003, 12:28

oke maar stel je vader had in het begin toegestemd maar hij hoort dat die jongen slecht is terwijl je weet dat het roddels zijn je kent hem echt heel goed en je weet dat hij alles voor je doet thuis ben je ook niet helemaal gelukkig....... dan nog niet??????????

El_BouheliYA
13-11-2003, 12:32
Nee, want je weet dat Allah dat niet wil....dan zou ik het in ieder geval absoluut niet doen , het doet heeeeeeeel veeeeeeel pijn....maar ik zou het mezelf nooit vergeven als mijn ouders wat overkomt lah ie hfed en ik heb ze zoiets geflikt...

zinnagirl
13-11-2003, 12:51
Nee, absoluut niet……!!!! Zo kom je alleen maar verder van huis. Is er echt geen ander manier om je ouders te overtuigen dat hij de ware voor je is??? Praat me je ouders! Onthoud dat zij degenen zijn die jou op deze wereld hebben gezet en niet hij…Na Weglopen komt Teruglopen…… En el_Bouheliya ik ben t helemaal met je eens!!!! Sterkte…….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BintElmagreb
13-11-2003, 13:28
Nee. Nooit. Ik vind dat je zoiets niet kunt maken t.o.v. je ouders. Je ouders willen altijd het beste voor je en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze iets slechts voor je willen. Doei.:zwaai:

BintElmagreb
13-11-2003, 13:30
Missnajat, zou jij het doen? Ben benieuwd:zwaai:

Atlas_Gebergte
13-11-2003, 13:40
Origineel gepost door MISSNAJAT ik had effe een vraagje voor alle meiden....... stel je vind een jongenheeel erug leuk hij heeft je ten huwelijk gevraagd bij je ouders maar je ouders vinden dat niet goed zouden jullie dan weglopen voor die jongen?????????? ben benieuwd :zwaai: Als me ouders het niet willen dan doe ik het ook niet, want ik ga niet weglopen voor een man, je ouders hebben je grootgebracht tot wie je nu bent, wees daar trots op. Ik vind de mening van me ouders altijd heel belangrijk, als je ouders hem weigeren, dan hebben ze daar ook een reden voor, ze willen toch ook alleen het beste voor hun dochter??????????? Dus loop a.ub. niet weg voor een jongen die het niet waard is. Wa Sallaam Alikoum :zwaai:

Genuine_M
13-11-2003, 13:57
voor elk reactie die ik hierboven lees heb ik geen toevoegingen .. ze hebben gelijk , maar ik vind wel dat ze moeten weten dat niet elk ouder op grond van de islam beslissingen maakt.. het kan net zo goed een beslissing zijn op grond van cultuur en dominantie van de vader... dat is dan best moeilijk om sterk in je schoenen te blijven staan.. ik heb daar begrip voor en wens je de allerbeste .. (niet dat het bij jou zo is)maar inderdaad weglopen is nooit de juiste oplossing

Atlas_Gebergte
13-11-2003, 14:58
Origineel gepost door Genuine_M voor elk reactie die ik hierboven lees heb ik geen toevoegingen .. ze hebben gelijk , maar ik vind wel dat ze moeten weten dat niet elk ouder op grond van de islam beslissingen maakt.. het kan net zo goed een beslissing zijn op grond van cultuur en dominantie van de vader... dat is dan best moeilijk om sterk in je schoenen te blijven staan.. ik heb daar begrip voor en wens je de allerbeste .. (niet dat het bij jou zo is)maar inderdaad weglopen is nooit de juiste oplossing Hamdoulillah ik ben al getrouwd met een lieve man, die mijn ook heel graag als schoonzoon zien. Bij mijn keuze heeft de mening van me ouders ook heel erg meegespeeld, en ik kan je zeggen, je ouders willen alleen beste voor je. Wa Sallaam Alikoum :zwaai:

Hanane
13-11-2003, 15:23
Ik zou nooit weglopen......Als mijn ouders hem niet accepteren, dan respecteer ik dat. Er zal dan wel een reden waarom ze hem weigeren. Zoals eerder gezegd, ouders willen alleen maar het beste voor hun kinderen.

ChOcOtOfFfF
13-11-2003, 22:22
omdat je een jongen leuk vind weglopen? nee Maar ik kies met wie ik trouw, hier is al eerder een topic over geweest. Ik moet met hem leven en mijn ouders niet. Ze mogen wel hun mening of bedenkingen geven maar ik kijk zelf wat ik er mee doe. weglopen zou ik nooit doen, beter komen we er uit samen. Als het mijn mekteb is dat ik mijn ware ben tegengekomen, dan ga ik er ook voor. Als mijn ouders echt van me houden dan laten ze me mijn eigen keuze maken.

sneakynawal
13-11-2003, 22:24

Origineel gepost door MISSNAJAT ik had effe een vraagje voor alle meiden....... stel je vind een jongenheeel erug leuk hij heeft je ten huwelijk gevraagd bij je ouders maar je ouders vinden dat niet goed zouden jullie dan weglopen voor die jongen?????????? ben benieuwd :zwaai: No Way.... dat zou ik mijn ouders echt nooit aan doen... Ik heb te veel respect voor hun!!!! Jongens komen en gaan.. maar mijn ouders, zijn forever!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3