Bekijk originele versie : Spits!!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
the_destiny
13-11-2003, 10:36
Spits van gisteren (woensdag 12 nov.)
Ik zag een of ander foto van twee bakkers ergens in Indonesie
De kop van het stukje:
DE KORAN VAN CHOCOLADE DOET WATERTANDEN....
Ze hebben een grote taart gemaakt met daarop soera elba9ara geschreven met chocolade...
ik vind dit gewoon belachelijk...geen respect voor je geloof..
Nu is me vraag??? Heb ik het mis of is het hun fout???
the_destiny
13-11-2003, 10:52
juistem...het is zeker niet correct. je speelt als het ware met de koran...
hicham2004
13-11-2003, 11:22
Origineel gepost door achmad
juust, en met vuur :D
Volgens mij heeft Allah heel wat meer humor dan onze moslims hier. Hij kan best tegen een stootje. Het lijkt er wel op dat ze denken dat alleen de grootste slijmballen een plekje krijgen in het paradijs.
the_destiny
13-11-2003, 12:02
Ongelooflijk wat ik hier nu allemaal zit te lezen.. Ik zie dat een paar mensen het leven en de koran als een grap zien.
Yoosie 19 het kan ook op een andere manier... en niet doordat je van de koran een taart maakt en nog wel met de belangrijkste soera er op zet. het probleem is dat jij alles van de pozitiev kant wil zien. Maar meissie dat kan niet altijd.. en vooral tegenwoordig niet...
_DiViD3D
13-11-2003, 12:05
Mensen jullie hoeven niet gelijk lomp te reageren op deze topic ( degenen die ik bedoel weten wie ze zijn) Zelf vind ik het ook niet kunnen om een koran van chocola te maken, het is een belediging voor de islam. De koran is niet na te maken of die nou van chocola of van hout gemaakt wordt.
En die domme opmerkingen over dat we opeens geen chocola mogen eten...waar slaat dat op je had zeker niks te zeggen dus kom je hier even wijs doen.
Eerst goed lezen voordat je zulke opmerkingen plaatst...
_DiViD3D
13-11-2003, 12:07
Origineel gepost door hicham2004
Volgens mij heeft Allah heel wat meer humor dan onze moslims hier. Hij kan best tegen een stootje. Het lijkt er wel op dat ze denken dat alleen de grootste slijmballen een plekje krijgen in het paradijs.
voordat ik hier op in ga wil ik eerst even weten wat je hier eigenlijk mee bedoelt het is namelijk een beetje...eeehhh...vaag...
the_destiny
13-11-2003, 12:08
Origineel gepost door Pistaa
Is het eten van chocolade ook al verboden.... :D
Triestig leven he...
wie is er hier nu triest... ik denk JIJ!!!! zo kan je maar weer lezen wie er uit een ei komt... Zeg ik dat het eten van chocolade verboden is?? NEE
Ik zeg het maken van een koran van chocolade niet kan...
hicham2004
13-11-2003, 12:10
Origineel gepost door _DiViD3D
voordat ik hier op in ga wil ik eerst even weten wat je hier eigenlijk mee bedoelt het is namelijk een beetje...eeehhh...vaag...
Ik bedoel dat Allah best zelf voor zichzelf kan opkomen en geen hulp nodig heeft. Als iemand op een leuk idee komt, moet ie het vooral uitvoeren. Misschien vindt Allah het wel prachtig. Zo niet dan zal de betreffende persoon hiervoor wel gestraft worden.
_DiViD3D
13-11-2003, 12:12
Ik bedoel dat Allah best zelf voor zichzelf kan opkomen en geen hulp nodig heeft. Als iemand op een leuk idee komt, moet ie het vooral uitvoeren. Misschien vindt Allah het wel prachtig. Zo niet dan zal de betreffende persoon hiervoor wel gestraft worden.
je spreekt over ALLAH alsof je over een mens spreekt...
Salama_4ever
13-11-2003, 12:12
Origineel gepost door Yoosie19
niet te geloven...mensen waar hebben jullie het over..???Om eerlijk te zijn dacht k toen k dat zag in de spits..he?Kan dit wel...maare Allah oe a3lem!maare laten we even het positieve ervan bekijken....Was het niet mooi om te zien...stel nou he..dat alle mensen de koran zo gaan zien..Als iets lekkers..denk dat meerdere moslims de koran zouden openen....Of niet??
Wat brabbel je nou......? Mag ik uit jouw verhaal concludereren dat we de koran een soort van product is dat het niet meer goed doet op de markt en dat we het dan op zo een manier promoten? Ik denk dat wanneer je de koran meer gaat lezen naar aanleiding van zo een krantenstukje dat je met een hele verkeerde intentie de Gods woord leest, en ik herhaal met een hele verkeerde intentie!.
Koran= Gods woord. Waar halen wij het recht vandaan om daar op zo een manier mee om te gaan. HEEFT DE KORAN DAN ZO WEINIG WAARDE?
Jij mag nog even je reactie nalezen en heeeel goed nalezen.
Ma3a salama
the_destiny
13-11-2003, 12:16
Het is juist ons doel (wij moslims) om de islam niet te zien als een of ander grap of dat het belachelijk kan worden gemaakt. dit is serieus en geen spelletje...
Salama_4ever
13-11-2003, 12:16
Leuk idee en uitvoeren....??? Wees eens wat concreter
Salama_4ever
13-11-2003, 12:18
Origineel gepost door buddy
en het is een koe?
volgens mij heb je te lang naar jezelf in de spiegel gekeken............
the_destiny
13-11-2003, 12:19
en het is een koe?
Hier ga ik niet eens op in.. het enige wat ik kan zeggen tegen JOU: layfoefel3wan
_DiViD3D
13-11-2003, 12:20
en het is een koe?
oke en wat is er met jou aan de hand?
probeer je hier grappig te doen ofzo..ewa je bent NIET grappig.
Ze3ma wil je hiermee zeggen dat Allah wel degelijk een mens is..?
Jij bent gewoon triest wallah laykoefel3awan.
Het verbaast me dat er steeds meer mensen zijn die gewoon niks over de islam weten, ze weten zo weinig dat ze geen eens respect kunnen tonen aan Allah.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.