Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joods donorbloed, accepteer je dat of niet?

Pagina's : [1] 2

LZN
29-08-2002, 09:10

Jodenhaat is enorm onder ons Marokkanen... Jood/ Lihoudi is zelfs een scheldwoord, kun je nagaan... ik had gisteren een discussie met iemand over donorbloed van een Jood. Stel je eens voor dat je ooit in een situatie terechtkomt waardoor je bloed nodig hebt... Bijv. ongeluk, bevalling of wat dan ook... het enige aanwezige donorbloed is van een Joodse man... wat doe je? Accepteer je het bloed of sterf je liever?.

DePaRaBier
29-08-2002, 09:12
Ik denk dat je geen keus heb, maar meeste marokkanen hebben niet eens door dat het meer Zionistenhaat is dan Jodenhaat, ze kenne het verschil nie eens........

Junkie
29-08-2002, 09:53
Als je het bloed va een jood zou weigeren en daardoor het ongeluk of de bevalling niet overleeft, heb je gekozen voor zelfmoord. Dat is pas haram.

Schorpioentje
29-08-2002, 10:00
Neem maar een voorbeeld van de palestijn die een bloeddoner was voor een jood. Hun hart is groot. En niet alle joden zijn slecht hoor.

tonk
29-08-2002, 10:02

Wat een ontzettend rare vraag. Waarom niet??????? En bovendien denk ik niet dat er uberhaupt bijgehouden wordt of bloed van joodse afkomst is.

Obiwan_kenobi
29-08-2002, 11:20
Als je een goede racist bent dan accepteer je het niet en bloed je lekker dood :p. Zonder gein: Veel Marokkanen haten Joden in het algemeen terwijl dat eigenlijk fout is. Er zijn zat joden die tegen de bezetting zijn.. en warrempel van die amsterdamse lowlife schoffies op die vredes demonstratie moesten notabene een jood die voor de palestijnse zaak opkwam effe laten zien hoe dom ze waren... voor degene die dit waren.. tfoe 3la kemertkoem. Ow en dankjewel voor de leuke verschijningen in alle landelijke bladen en internationale bladen. Ik zelf heb geen hekel aan Joden wel aan zionisten dat zijn gewoon neo's net als die extremisten die wij aan onze kant hebben.. gewoon racisten eerste klas.

_crazy2000
29-08-2002, 11:27
NIET!!!! ik ben niet bang voor de dood!! als je je aan de regels houdt hoef je niet bang te zijn.

tha_lady
29-08-2002, 11:58
Origineel gepost door _crazy2000 NIET!!!! ik ben niet bang voor de dood!! als je je aan de regels houdt hoef je niet bang te zijn. dat was niet de vraag de vraag was joods donorbloed accepteer je dat, en niet ben je bang voor de dood!! laterZ :blauwkus:

Obiwan_kenobi
29-08-2002, 12:01
Origineel gepost door tha_lady dat was niet de vraag de vraag was joods donorbloed accepteer je dat, en niet ben je bang voor de dood!! laterZ :blauwkus: Volgens mij bedoelt hij ook van.. Ik bloed liever dood.

Hindaatje
29-08-2002, 12:02
waarom zou ik dat niet accepteren? sorry hoor maar ik haat joden niet..ik zou ook niet weten waarom..we zijn allemaal mensen,er zijn slechte joden,maar er zijn ook slechte marokkanen ;) liefs hinda

jay
29-08-2002, 12:58
Origineel gepost door JunkieXL Als je het bloed va een jood zou weigeren en daardoor het ongeluk of de bevalling niet overleeft, heb je gekozen voor zelfmoord. Dat is pas haram. yep u'r right about that

Ali_Z
29-08-2002, 12:58
Jah tuurlijk jullie accepteren het allemaal want je wil natuurlijk vrolijk verder leven. Mocht het net een ex-soldaat zijn die honderden van je moslim-broeders/zusters van het leven heeft beroofd. Nou lekker dan: Loop je vrolijk rond met je joodse bloed!! Ali Z.

mocro207
29-08-2002, 13:03
Ik vind je moet voor elkaar over hebben voor de mensheid en niet denken hij is van een ander cultuur want uit eindelijk hebben we de zelfde organen. Nemen is ook geven

mocro207
29-08-2002, 13:04
wat staat er eigenlijk in de Koran over Haat.

_crazy2000
29-08-2002, 15:02

Origineel gepost door Obiwan_kenobi Volgens mij bedoelt hij ook van.. Ik bloed liever dood. Dank je wel, maar dat is niet om het feit dat het een jood is bij een hindoe net zo. als allah mij het leven wil ontnemen die hij mji gegeven heeft dan ben ik daar bereid voor.

Pagina's : [1] 2