Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spw 3 stagevergoeding???

kaoutarlove
23-12-2007, 15:40

haloee ik had dus ene vraag ik heb gehoord dat een stage vergoeding na januari 2008 verplicht is is dat zo zo jah wie heeft bewijs want ik word niet uitbetaald op mijn stage plekk duss:o :D

Peertje22
23-12-2007, 21:49
haloee ik had dus ene vraag ik heb gehoord dat een stage vergoeding na januari 2008 verplicht is is dat zo zo jah wie heeft bewijs want ik word niet uitbetaald op mijn stage plekk duss:o :D De kinderopvang geeft nu 150 euro stage vergoeding per maand... Als je een heel jaar werkt... waar loop jij stage dan?

kaoutarlove
24-12-2007, 13:03
De kinderopvang geeft nu 150 euro stage vergoeding per maand... Als je een heel jaar werkt... waar loop jij stage dan? ik loop ook gwn stage op ene kindredagverblijf en nu al 2 maandne of meer moeheim de baas van die kindredagverblijf die zij nog zo van ik wil jullie wel uitebatlen maar dan moet je iets bewijs ofzo ophalen van school ach jah we zien wel maarb ik ga het echt zeggen vanaf januari moet ik worden uitbetaald duss :D:lekkerpuh

kaoutarlove
24-12-2007, 13:03
en jah ik blijf daar een jaar lang stage lopen duss

Nidaa
24-12-2007, 18:39

Jij loopt dan zeker 4 dagen in de week stage? Ik loop ook stage in het onderwijs, maar in die 3 jaar heb ik geen cent gezien. Ben daar gewoon fie sabillilah mijn rug aan het breken. :maf:

kaoutarlove
24-12-2007, 20:30
Jij loopt dan zeker 4 dagen in de week stage? Ik loop ook stage in het onderwijs, maar in die 3 jaar heb ik geen cent gezien. Ben daar gewoon fie sabillilah mijn rug aan het breken. :maf: uhh nee loop twee dagen per week stage :D maar het is verplicht dus ik zou der maar achter aan gaan vanaf januari 2008 is het verplicht 150 per maand doesss :D

rabatiaa
25-12-2007, 00:45
ik bij detacheringsbureau kreeg 1ste maand 500 met bonus erbij, daarna gewoon normaal 340 per maand moest 20 weken stage lopen

Nidaa
25-12-2007, 11:28
As Salaam Aleikoem, Zusters. Ik loop ook stage nu vanaf september al. Ik krijg vanaf september al 100 euro per maand en in Januarie wordt dat 150 euro per maand, ze zijn het je verplciht te betalen omdat dat per mei 2007 veranderd is in het CAO van het kinderopvang. Dus jij hebt het recht op stagevergoeding, ik zou als ik jullie was school ondervragen hierover. Welke Zuster zit in den haag op school voor de opleiding SPW 3 Geldt dit alleen voor SPW'ers dan? Voor Pabo'ers niet namelijk. Vind ik wel gemeen. Veel Pabo'er werken het laatste half jaar van hun opleiding 3 dagen in de week (volledig zelfstandig voor de klas staan) en heel weinig krijgen hiervoor betaald. Dan vind ik het wel heel bizar. Maar 150 euro per maand is wel heerlijk!! Bofkonten! :D

kaoutarlove
07-01-2008, 12:20
uppppp en stel ze wilt me niet uitbetalen nou jah ze had eigenlijkw el gezegd van jah is goed maar dan moet je wel bewijs halen van school?// weet nog steeds niet wat voor bewijsss????/ majah ik moet donderadg weer stage lopen en ik ga gwn persoonlijk naar der toe en ga gwnz gegen dat het verplicht is om me uit te betalen maar wat ik niet begrijp is ze moet toch wel; weten dat het verplicht is om een stagiere uit te betalen vind het maar vreemd ze doet gwn alsof ze het niet weet wij bleven stil dus d8 ze jah ik zeg maar ook nietsss :S maar nuuuuuuuuu ik ga dervermoorden hahaha

kaoutarlove
07-01-2008, 12:21
uppppppppppppppppppppppppppppp