Bekijk originele versie : komt dit bekend voor? droom over spinnen?
power_flower
13-11-2003, 09:19
Hallo allemaal.
heb ff een vraagje ik heb gisteren een enge droom gehad en het blijft nog steeds door mij hoofd malen omdat ik denk dat er een betekenis achter zit..
Ik had gedroomd over spinnen van die enge grote en erwaren ook kleintjes tussen maar overal zaten ze ( in een soort van zwembad) ze hadden geen aanraking met water maar zaten op de hoofden van mij en andere mensen die daar ook waren, maar het gekke was dat ik ze niet van mij hoofd afschudde wat de andere wel en sommige weer niet deden..
nou dit was het ongeveer ik hoop dat iemand weet wat ik heb gedroomd.. :confused:
beslema
Soumayah
13-11-2003, 09:59
ik weet alleen betekenis over slangen maar mijn oma weet het wel ik
denk ik zal het vragen voor jou!!!!!
Salaam
De betekenis hiervan is:
Een spin staat symbool voor een vroom persoon die al zijn tijd voor aanbidding gebruikt.
Hij is ook een kluizenaar die op zijn tijd let en altijd berouw aan Allah toont.
Deze uitleg komt uit het boek
"De uitleg van dromen"
Ibn Sirin
uitgeverij Noer
Groetjes
power_flower
13-11-2003, 11:22
okey ik begrijp nu wel wat het symbool spin betekent maar wat voor verband heeft het mijn verhaal in mijn doom?? dat kan ik namelijk niet plaatsen
Shoukran :)
Je droomde toch over jezelf met anderen dus zal het over jou en die anderen personen gaan. Dus combineer de uitleg met je droom. De omschrijving gaat om jou.
Groetjes
Aardbeitje
13-11-2003, 14:00
Meid, ik wil je een tip geven.
Heb je over iets gedroomd en je wil weten wat de betekenis ervan is vraag het niet zomaar aan iedereen. Maar vraag het aan iemand die er echt van af weet zoals een islam geleerde, of imaam. Ooit heb ik een islam geleerde horen zeggen dat je niet zomaar je dromen mag vertellen aan iedereen. Sommige denken dat ze het weten en gaan het verkeerd voorspellen en blijkt opeens dat die verkeerde voorspelling echt uit komt. Het klinkt raar maar toch is het zo. Daarom worden mensen gewaarschuwd om niet zomaar dromen te gaan vertellen.
Groetjes,
Origineel gepost door Soumayah
ik weet alleen betekenis over slangen maar mijn oma weet het wel ik
denk ik zal het vragen voor jou!!!!!
Ik droom de laatste tijd veel over slangen....
Ik heb gehoord dat dat iets slechts betekent...
Weet jij hier meer van? Of iemand anders misschien?
Ik zou het erg waarderen......
Groetjes el moro
Sammy333
13-11-2003, 20:39
Ik heb ook een keer gedroomt..Dat de huiskamer vol met grote enge vieze lelijke grote spinnen zat en dat ik weg wou rennen maar dat lukte niet en dan zet ik het op kruipen en dat lukte dan ook niet
heb het 2 keertjes gehad ofso... meestal vergeet ik wat ik droom maar dit niet....
kiss:blauwkus:
power_flower
14-11-2003, 13:55
Origineel gepost door sammy333
Ik heb ook een keer gedroomt..Dat de huiskamer vol met grote enge vieze lelijke grote spinnen zat en dat ik weg wou rennen maar dat lukte niet en dan zet ik het op kruipen en dat lukte dan ook niet
heb het 2 keertjes gehad ofso... meestal vergeet ik wat ik droom maar dit niet....
kiss:blauwkus:
Dat heb ik dus ook meestal vergeet je gewoon bijna alle dromen maar sommigen zijn echt eng niet alleen snachts maar ook overdag als je eraan denkt.. gek he?
Sammy333
14-11-2003, 14:17
Jah skr
DOUKALIA18
18-11-2003, 23:20
IK HEB OOK EEN WEEK GELEDEN OFZO GEDROOMD DAT IK IN ME VOET WAS GEBETEN DOOR EEN SPIN HIJ WAS ZOOOOO GROOT VOLGENS IJ IS DAT NIET GOED HOOR LAH OE A3LEM
power_flower
19-11-2003, 18:32
maar ik heb wel begrepen zoals je leest dat het wel iets goeds betekent.. maar ja zoals je zegt Allahoe 3alam
Lady_moi
19-11-2003, 19:52
jullie moeten jullie dromen niet zomaar gaan vertellen vooral als het nachtmerries zijn..das nie goed :zwaai:
dat hebben ze me toch ook gezegd :rolleyes:
:zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door maroksfrend
Als je droomt over een slang en hij raakt je aan, betekend het dat je moet bidden of dat je nog dagen hebt die je nog moet inhalen van de ramadan, zoiets weet het niet zeker!!!!!!
Ik moet nog wel dagen inhalen van de ramadan maare ik bid gewoon 5 keer per dag...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.