Al_Modjadalaah
23-12-2007, 14:36
Assalaamoe alaikoem,
Ik kan niks meer vinden over bruine henna.. Ik vroeg me namelijk af of dat ook in je haar kan? Zoja, hoe lang? En wat zit er eigenlijk in bruine henna... ? Is dat geen chemische troep, want t ruikt ook helemaal niet naar henna, zoals de roodgekleurde dan..
Alvast bedanktt..!
Assalaamoe alaikoem,
Ik kan niks meer vinden over bruine henna.. Ik vroeg me namelijk af of dat ook in je haar kan? Zoja, hoe lang? En wat zit er eigenlijk in bruine henna... ? Is dat geen chemische troep, want t ruikt ook helemaal niet naar henna, zoals de roodgekleurde dan..
Alvast bedanktt..!
Lieve meid,
Alles wat geen echte poeder henna is die we overigens kennen van vroeger die onze oma's en overgrootmoeders gebruikten is gewoonweg TROEP! Henna=Henna dus dé poeder die gemaakt is van de henna bladeren; de rest is chemisch net als verf wat je in de winkel koopt.
Ik heb het vaak gebruikt; (de zwarte en bruine;) je hebt ook blond zag ik :confused: Ik kreeg droog haar en haaruitval; het beschadigde me haar erger dan een pot verf met ammoniak :maf2:
Niet doen meissie; zonde van je haar ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.