Bekijk originele versie : Bush versus Bin Laden
T-ManiaC
13-11-2003, 02:12
Wie is de werkelijke terrorist? Wie heeft de meeste moorden op zijn geweten? Bush/Amerika of Bin Laden/Al qaida?
En je vergeet ene meneer Satan Hoessein ook nog maar even in het rijtje te zetten. En Sharon en Arafat ook nog.
Onzinnige vergelijkingen allemaal. Iedere dode die er valt is er één teveel.
Het maakt niet uit in welk kamp die dode valt of wie de moord op zijn geweten heeft. Je kunt niet zeggen dat de ene moordenaar beter is dan de andere. Het zijn allemaal smerige honden.
hicham2004
13-11-2003, 09:21
Wacht maar toe een stevige meteoriet de aarde treft dan zul je zien dat de mens verleden tijd is en krijgen andere diersoorten de kans om de aarde over te nemen. Zijn we ook af van alle terroristen en terroristenbestrijders.
BintElmagreb
13-11-2003, 12:42
Het beste wat je kunt zeggen is: Allahoe A3lam.
Origineel gepost door Pistaa
Bin laden vecht niet..hij vermoord onschuldigen, ook moslims.
Heb je met hem samengewerkt???
hahahahaha....ik kon het niet laten, maar ik moest echt lachen.
Als je wat slimmer was dan wist je wat ik ermee bedoelde. Of nee jij bent zo'n persoon die alles gelooft wat er op de tv komt en wat er in de kranten staan en zelf niet er even bij stil staat of het allemaal wel kan kloppen???
Goh je zou bijna denken dat je een schaap bent...die loopt ook trouw de hele kudde achterna....maar dat geeft niet tijdens het offerfeest ben je van harte welkom bij me!
Trekt het je niet aan hoor Abudujanah!!! Pistaa moet even af en toe laten zien dat hij keihard is...maar ondertussen heeft hij een heel klein hartje.
Bidawi_Mazlot
13-11-2003, 18:04
Zie het zo, wanneer er geen hoogmoedig Amerika of Zionistich Israel bestond dan zouden er geen tegenstanders zijn....een voetbalwedstrijd heeft toch ook 2 partijen?, de ene kan niet zonder de ander.....ik ben namelijk voor Raja el bidaoui :D
Origineel gepost door Pistaa
Nou mot je niet liggen l.ullen he meid..
Niks keihard...das voor de macho's, en aan dat soort (man) heb ik wel een hekel.
Maar ik heb wel een klein hartje..dat nog in een stevig ritme kan pompen.. :D
Ik lig niet te l.ullen pistaa, misschien l.ul ik uit mijn nek maar dat is wat anders. Ik constateer bepaalde dingen en soms vind ik het makkelijk om er zelf een bepaald uitleg aan te geven. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.