Bekijk originele versie : Je beste vriend verloren ...
tatouzient
29-08-2002, 00:15
salaam iedereen
ben op 3/7 met een happy face naar maroc vertrokken, heb afscheid genomen van al mijn familieleden en vrienden en in het speciaal van mijn beste vriend. hij was 24j en we waren van kindsbeen heel goede vrienden maar deze laatste jaren zijn we echt hééél goede vrienden geworden. we waren altijd samen en konden wel uren praten.
ik heb me echt goed geamuseerd in maroc, je weet wel naar al hoceima gaan, strand, een terrasje doen, ect... tot om 10/8... dan heb ik te horen gekregen dat mijn beste vriend is gestorven... mijn wereld storte in. ik kon het ni geloven. de dag voordien hebben we nog gesmst en gezegd dat we elkaar miste en dat ik bijna naar huis kwam, maar Allah wou het anders, Hij wou hem bij Hem thuis hebben.
maar op dit ff te sluiten wil ik gewoon weten wie er ooit een vriend of vriendin heeft verloren en hoe jullie het verwerkt hadden??
alvast bedankt
bisous :zwaai:
Ik heb er geen woorden voor, gecondoleerd meid, ik heb een keer een vriend verloren, het deed ontzettend pijn omdat je veel met die persoon optrok. Opeens is hij weg, vooral ook omdat hij ook plotseling gewoon dood viel en niemand heeft een oorzaak
Tja, dit is heel triest. Op die leeftijd. Ik heb het zelf nooit meegemaakt en weet ook echt niet wat ik zeggen kan om je te troosten. Ik kan je alleen heel veel sterkte toewensen de komende tijd.
Erg triest word ik hiervan.Ik begrijp exact wat je nu doormaakt.Een paar jaren geleden ben ik ook mijn geliefde kwijtgeraakt.Door een STOM ongelukje!Hij was nog zo jong in debloei van zijn leven....Ach life is not fair.
Sterkte meid.
SaraZena
29-08-2002, 01:37
ik heb een brok in mijn keel gekregen van je bericht.
Ik wens je veel sterkte!!
groetjes sabrin.
En jou sheraz, wens ik ook heel veel sterkte toe.
:(
en skairie, jij ook veel sterkte.
Thanks Sabrinat!
You are sweet.
Salaam ...
Allahjar7moe voor een ieder die iemand heeft verloren ... ik zelf heb mijn broer verloren ... ik was 12 hij was 32 ...
Wat kan ik je zeggen meid ... met de tijd zul je verder gaan maar je zal degene nooit kunnen vergeten de pijn blijft alleen niet voortdurend ... je wordt sterker .... moge Allah ons allen sbar geven ....
Allahumma laa sahla illaa maa dja'altahuu sahla wa anta tadj'alul hazna idhaa shi-ta sahla. (o Allah, er is niets gemakkelijk behalve wat U gemakkelijk heeft gemaakt, en U maakt het moeilijke gemakkelijk als U dat wilt) ( voor de leken )
Inna lillaahi maa agadha walahu maa-a'taa. Wakkullu shay-in indahu bi adjalim musammaa faltasbir waltahtasib. (Het is van Allah wat Hij weggenomen heeft en van Hem is wat Hij gegeven heeft. Bij Hem heeft alles een afgepast termijn, wees dus geduldig en zoek een beloning bij Hem.)
M3a salama ....
Miss_Banana
29-08-2002, 04:40
Origineel gepost door tatouzient
salaam iedereen
ben op 3/7 met een happy face naar maroc vertrokken, heb afscheid genomen van al mijn familieleden en vrienden en in het speciaal van mijn beste vriend. hij was 24j en we waren van kindsbeen heel goede vrienden maar deze laatste jaren zijn we echt hééél goede vrienden geworden. we waren altijd samen en konden wel uren praten.
ik heb me echt goed geamuseerd in maroc, je weet wel naar al hoceima gaan, strand, een terrasje doen, ect... tot om 10/8... dan heb ik te horen gekregen dat mijn beste vriend is gestorven... mijn wereld storte in. ik kon het ni geloven. de dag voordien hebben we nog gesmst en gezegd dat we elkaar miste en dat ik bijna naar huis kwam, maar Allah wou het anders, Hij wou hem bij Hem thuis hebben.
maar op dit ff te sluiten wil ik gewoon weten wie er ooit een vriend of vriendin heeft verloren en hoe jullie het verwerkt hadden??
alvast bedankt
Damn, nou en of ik weet wat je bedoelt. Ik ben 2 jaar geleden mijn beste vriendin verloren. Ik kende haar al mijn hele leven. Vanaf dat we allebei zaadjes waren. We zijn samen opgegroeid. En toen ze na een hele moeilijke tijd weer thuis kwam wonen waren we onafscheidelijk.
Totdat ze met haar ouders op vakantie ging. Toen ze daar een weekje was besloot ze met haar zusje een waterscooter te huren. Op het strand van Marina Smir is het haar fataal geworden, allah ie r7amha. Haar zusje leeft nog, maar Haki... is er niet meer.
En ik weet precies hoe je je voelt. Alle momenten met haar weet ik nog en alle woorden weet ik nog... Je voelt je gewoon LEEG!
Origineel gepost door tatouzient
Hoe IK dit verwerkt heb? Het hele ongeluk is op zichzelf zo'n verhaal appart geweest... ik verwerk dit niet snel. Er zijn nu 2 jaren voorbij... en ik heb nog helemaal niets verwerkt. Zit nog steeds met dezelfde gevoelens als de dag dat ik hoorde dat ze was overleden.
Dus meid, ik ga je een tip geven: PRAAT EROVER, want ik doe dat niet! Ik denk dat als je het in je blijft houden, dat je er kapot aan gaat! Ik weet waar ik het over heb!
Sorry dat ik te langdradig ben geworden, maar het moest er even uit!
Banaantje
Allah jarhmoe. Moge Allah jou sbar schenken.
Zie, mensen kunnen op hun 24ste sterven. Denk niet dat het onmogelijk is. Dus alsjeblieft mensen besteedt vanaf vandaag meer aandacht aan de islam. Zeg niet dat je dat zult doen als je gaat trouwen. Morgen kan jij, ik, hij of zij zomaar komen te overlijden.
sweetyfeyrouz
29-08-2002, 10:24
Allereerst gecondoleerd en sbar meid,
Ik heb zelf een goede vriend verloren 8 jaar geleden, ik was kapot. Hij had een dochtertje die hij op dat moment niet mocht zien en ik was zwanger van mijn jongste. Ik beloofde hem dat als ik een meisje kreeg dat ik het naar zijn dochtertje zou noemen zodat hij toch nog een beetje een dochtertje had, dat vond hij zo lief.
Een week later was hij er niet meer, verdronken. Niemand wilde het mij vertellen in eerste instantie omdat ik zwanger was maar gelukkig heb ik het toen toch gehoord van een neefje. Hij was als mijn broer en ik was meer voor hem dan zijn eigen zussen. (zijn zus vertelde me dat) en dat hij heel veel van me hield (als een zusje) Ik was kind aan huis bij hun en nog steeds.
Het verdriet slijt maar vergeten doen we hem nooit, we praten nog steeds over hem en elke dag doe ik doua voor hem. Mijn dochtertje heb ik naar zijn dochtertje genoemd (Ik had het hem beloofd) en ook de kinderen van zijn zussen heten naar hem. Terug krijgen doen we hem er niet mee maar het is een soort stille troost als herinnering aan een heel lief iemand.
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
SweetRose
29-08-2002, 11:17
Ik ben hier te emotioneel voor...ik krijg hier tranen in mijn ogen....veel sterkte allemaal..hou de moed erin...
xxx
Hindaatje
29-08-2002, 11:21
allemaal veel sterkte,en sbar!
liefs hinda
Lady_moi
29-08-2002, 11:22
tatouzient die beste vriend van jou heb ik gekend lahyarahmou ik was er kapot van toen ik dat hoorde hij was altijd lief enzo en vriendelijk ik mis hem ik ween nog dagelijks voor hem weet je als da hoorde was het alsof iemand mij een mes in mijn hart stak maar nu zit hij in een betere wereld en later gaan we daar mekaar allemaal tegen komen inchallah ik voel me zo leeg het is het ergste wat ik ooit verloren was de ene dag praat je ermee enzo en de volgende dag is er nix elmohim ik wens u veel sterkte toe hij was een goede jongen en is nu in goede handen iwa beslema xxx
tatouzient
29-08-2002, 13:09
ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de reacties. het is inderdaad moeilijk om iemand dierbaar te verliezen, maar hoe moeilijk het ook is, wij moeten verder....
lady_moi, wie ben je als ik vragen mag? en van waar ken je mij en mijn vriend??
Ik wens alle mensen dit dit meegemaakt hebben veel sterkte...Allah (swt) heeft het zo gewild, daar kun je niets aan veranderen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.