Donnneer
22-12-2007, 17:25
Stichting Al-Amal organiseert een lagerhuis debat over geloofbeleving 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Beste zusters, Stichting Al-Amal organiseert een lagerhuis debat over geloofbeleving 2008. Hierbij wil ik alle meiden uitnodigen tussen de 14 en 30 jaar. Of je nou marokkaans, Nederlands, Turks, bent je bent van harte welkom om je mening te laten horen. DUS MELD JE SNEL AAN BIJ MIJ!!! Voor vragen, aanmeldingen: STUUR ME EEN PM of mail mij naar: Asma_al-amal@live.nl Stuur dit door naar alle meiden die je kent en insallah tot 30 december 2007 Groet, Al-Amal Waar: Hart van Noord, Trumanlaan 60 C(Kanaleneiland) Waanneer: Zondag 30 december 2007 Hoe laat: 12:30 uur tot 16:30 uur Voor wie: Alleen voor meiden en vrouwen in de leeftijd tussen de14 en 30 jaar Programma: ♥ Inleiding thema ♥ Toneelstuk ´´eigen ik´´ ♥ Publiektest ♥ Debat met gehele publiek ♥ Samenvatting publieksdebat en lezing door zuster Oem Zakaria ♥ Informeel na praten met Uitgebreidt eten en drinken •Er zal een gast aanwezig zijn: 1 VAN DE MEIDEN VAN HALAL... Entree: 1 euro, gaat naar een goede doel