Bekijk originele versie : Hoeveel geld voor je huwelijk?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Amira010
28-08-2002, 23:57
:D Ik vraag me af wat de gemiddelde marokkan nou aan hun bruiloft wil uit geven. Dus iedereen kan lekker reageren ook mensen die al getrouwd zijn. Ik wil het in geld weten dus niet zeggen veel of niet zoveel. Nee gewoon kei harde Euro wil ik horen.
Alvast bedankt. :D
hey amira,
geloof het of niet mijn nicht en haar man hebben aan hun trouwfeest 12 500 euro uitgegeven...
het is inderdaad veel geld hoor(maar met alles inbegrepen hoor)
ik wilde nog iets toevoegen:
het gaat ni om hoeveel geld je ook uitgeeft...je trouwt 1keer in je leven en je doet het goed(duur of niet het is voor 1keer) en je doet het voor je eigen..
Amira010
30-08-2002, 19:30
Ja je hebt echt wel gelijk. Het is maar voor een keer.
Ik wil inshallah volgend jaar trouwen en alleen catering en zaal komt bij ons al op 9000 euro. Voor 350 mensen en dan heb ik het over een gewone catering dus niet zo'n dure.
Daarom wilde ik weten hoeveel andere eraan kwijt waren.
Bedankt voor jouw reactie.
Amira010
31-08-2002, 00:23
He wat voor catering nemen jullie dan als er onder de 6000 euro aan het huwelijk wordt uitgegeven. Of doen jullie helemaal geen catering.
Huren jullie dan wel een zaal.
2500 Euro inclusief bruidschat en ascesoires
Origineel gepost door elmarocani
uit welke markt teaser???
het lijkt mij echt goedkoop!!!! :D
gewoon bij mbo scholen rondhangen, psssssssst psssssssst ah zin djelie, haar naar mcdonalds meenemen. Koop je voor haar een fishburgermenu. herhaal dit twee keer en ze is verliefd en accepteert alles.
Origineel gepost door angel20
zo weinig!!!!! geef je zo weing uit aan je bruiloft :eek: :eek:
ik vind het een behoorlijke investering voor een dag. Ik geef een hele leuke bruiloft voor max 2000 Euro.
Amira010
31-08-2002, 19:28
Haha 2000 euro.
Was dat maar waar dan hoefde ik niet zo te sparen.
En Eh die verblijfsvergunning die je wil gebruiken,
Ben je niet mans genoeg of zo. Je moet toch een vrouw zoeken die van jou houdt en niet van wat je hebt. Want als het niet meer nodig is is ze zo weg..
Amira010
02-09-2002, 19:16
Maar mensen er zitten toch wel getrouwde stelletjes dit te lezen.
Vertel eens hoe jullie dat allemaal geregeld hebben.
valenteijn
05-09-2002, 23:00
wij geven niet echt veel uit aan onze bruiloft
we houden van elkaar dat is onbetaalbaar
we geven een kleinfeestje thuis
we gaan een huis kopen
en stel voor we waren van plan om 10 euro uit te geven voor een feest
gaan we er nu meubels voor kopen
dat is wat blijft
en als we insha allah naar marokko gaan doen we nog een klein feestje daar
zo ziet ons plannetje er uit
Amira010
06-09-2002, 23:07
He Ghizlane,
Ik had me vergist, want alleen de catering en de zaalversiering was 9000 euro en mijn man had een man Achmed ofzo die hij kende geregeld dus daarom dacht ik dat de zaalhuur er ook bij zat ik ga inshallah in maart trouwen maar in Amsterdam. En jij woont in Utrecht. Ik weet het nummer niet van die man ik kan het wel na vragen als je wilt.
Trouwens wanneer wil jij trouwen of ben je gewoon nieuwsgierig naar de prijzen.
Tasebhant
04-10-2002, 18:27
Ga je hier trouwen of in Marokko???
Het is goedkoper in Marokko
Amira010
04-10-2002, 22:46
In nederland want marokko is te veel hoofdpijn
ibtissam555
06-10-2002, 23:07
beste mensen ik kan niet begrijpen dat de versiering en catering bij elkaar 9000 euro kost dan kan je toch beter in een hotel een feest geven krijg je nog een nacht kado om in de bruidsuite te mogen overnachten wil je meer weten kan ik je helpen ibtissam_555@hotmail.com misschien kan ik je ook helpen met andere dingen voor je voorbereiding
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.