Bekijk originele versie : HELP MIJ!! E: Externe Harde Schijf
Hallo allemaal,
Ik heb gistere mijn windows xp proffesional opnieuw laten installeren.
Nadat ik klaar was ging ik opzoek naar mijn externe hardeschijf E: maar hij stond er niet bij bij deze computer??
Via een andere forum via google heb ik hem tog gevonden, Ik moets mijn harde schijf een letter geven ik heb dit ingetypt bij uitvoeren: diskmgmt.msc.
Maar als ik nu op mijn E: harde schijf klik dan kijk ik te zien dat ik hem moet formatteren!!!
Maar er staat nog data op die harde schijf en die heb ik nog heel erg hard nodig!!
wie kan mij helpen??
Alvast bedankt
als je nog een andere pc/laptop hebt, zet eerst je data dat je nodig hebt daarop.. (als die netjes je hardeschijf ziet en herkend uiteraard) en daarna sluit je die aan op je eigen pc en formateer je die. ( en daarna moet je maar kijken of het probleem nog blijft). je belangrijke bestanden heb je in iedergeval. het kan ook zijn dat je losse hardeschijf inderdaad een probleem heeft..tja dat gaat dan wat moeilijker.
Dat lukt ook niet als ik hem aansluit op een laptop met xp komt er ook een melding van formatteren.
Heb je nog een andere plan?:P
Dat lukt ook niet als ik hem aansluit op een laptop met xp komt er ook een melding van formatteren.
Heb je nog een andere plan?:P
dus probleem ligt aan je externe HDschijf. wat ook wel voorkomt bij een diskette of usb-stick.. eerlijk gezegd..meestal heb ik dan geen andere optie dan die te formatteren. (misschien dat iemand hier anders nog een idee heeft).
ik weet niet of het helpt, misschien dat je met een virusprogramma even die losse HDschijf kunt scannen..als dat lukt? misschien dat je dan in iedergeval bij je bestanden kan..gewoon proberen.
maar denk dat je vanuit moet gaan dat het niet lukt, gewoon proberen en dan anders wachten of iemand anders een tip heeft.
Bedankt maar ik heb dat al gedaan met een virusscanner.
heeft iemand anders nog ideeen??
Misschien die externa harde schijf op master zetten
en de internet harde schijf of slave zetten...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.