Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een meid die is misbruikt door een player.

Pagina's : [1] 2

Najiha
12-11-2003, 21:46

Een jonge meid loopt nietsvermoedend op Hoog Catherijne en ineens komt er een mooie Marokkaanse jongen naar haar toe en geeft haar een flyer. Hij glimlacht vriendelijk en zegt: " Het wordt heel gezellig en ik ben er ook. Kom jij ook?" Het meisje bekijkt de flyer nieuwsgierig. Het is een uitnodiging voor buiten Utrecht en wordt gehouden op een vrijdagmiddag. Het meisje glimlacht en denkt: " Mijn vader zal wel naar de moskee gaan, dus daar heb ik geen last van. Ik ga wel spijbelen, ik zeg gewoon dat ik ziek ben. Mijn ouders controleren het toch niet en mijn broer moet gaan werken. De Rai-party is toch buiten Utrecht en niemand kent mij daar. En wat maakt het uit, wie weet ontmoet ik de jongen van mijn dromen wel". Ze besluit om te gaan en neemt een vriendin met haar mee. Ze weet alleen nog niet wat ze aan gaat trekken. Het meisje komt vervolgens aan bij de Rai-party waar ze verwelkomt wordt door twee portiers. Ze loopt naar binnen en hoort het ritme van de Rai-muziek die volop aan de gang is. Ze ziet meisjes en jongens dansen met elkaar. Ze ziet ze alcohol drinken en sigaretten roken. "Wat een vrijheid", denkt het meisje. Het meisje kijkt nieuwsgierig rond en haar blik blijft hangen bij een knappe wat oudere Marokkaan. Hij kijkt naar mij zegt het meisje lachend tegen haar vriendin. De jongen komt op haar af en biedt haar een drankje aan. Hij zegt alsmaar lieve woorden en maakt alsmaar complimenten over haar uiterlijk. Voordat het meisje weggaat, zegt de jongen dat hij haar graag nog eens wil zien. Ze spreken met elkaar af dat hij haar vlakbij school, waar het afgelegen is, op komt halen. Ze gaan elkaar steeds vaker zien. De jongen geeft haar dure cadeau's en neemt haar overal mee in zijn dure, mooie, vette wagen. Het meisje kan op een gegeven moment niet meer zonder hem. Ze begint letterlijk en figuurlijk van hem te houden. Zij denkt ook dat hij van haar houdt, omdat hij haar beloofd heeft om met haar te gaan trouwen. Elke keer als het erop aan komt om daadwerkelijk naar haar ouders te gaan, heeft hij altijd een reden om het uit te stellen. Het meisje houdt het niet meer uit thuis. Haar ouders begrijpen haar niet en maken voortdurend ruzie, omdat ze vaak niet thuis is. De kloof tussen het meisje en haar ouders wordt steeds groter. Het meisje denkt dat haar ouders niet meer van haar houden en hierdoor wordt ze gevoelsmatiger nog meer afhankelijk van haar vriend. Haar vriend geeft haar tenminste echte liefde, want zij mag tenslotte veel dingen van hem doen. De jongen praat op haar in om van huis weg te lopen, zodat ze voor eeuwig bij elkaar kunnen blijven zonder gezeur van hun ouders. Het meisje besluit van huis weg te lopen. Eindelijk, denkt het meisje; Ik heb mijn prins op het witte paard ontmoet, ik heb mijn vrijheid. Volgens het meisje is haar droom uitgekomen waar ze jarenlang over heeft gefantaseerd. Het meisje verliest na een tijdje haar maagdelijkheid. De jongen wordt steeds agressiever. Hij begint haar te slaan en zegt dat hij geld nodig heeft. Ze moet voor hem werken in de prostitutie. Het meisje denkt dat ze niet meer terug kan. Haar zogenaamde ware liefde heeft haar letterlijk en figuurlijk in zijn macht. Ze is niet haar droom ingestapt, maar haar nachtmerrie die ze haar hele leven lang zal blijven achtervolgen. Ze heeft geen contact meer met haar ouders en familie. Ze heeft niets meer. Zelfs haar respect, haar lichaam heeft ze verloren. Het enige wat ze nog heeft is haar schijndroomprins waar ze voor moet prostitueren. Dit verhaal over een meisje die verleidt wordt om naar een Rai-party te gaan en daar zogenaamd haar ware liefde te ontmoeten...overkomt jammergenoeg veel meisjes. Veel meisjes hebben hierdoor hun leven vernietigd doordat ze verliefd worden op een verkeerde jongen die ze toevallig in een rai-party hebben ontmoet of ergens anders. Veel ouders (onze vaders en moeders) zijn hier kapot aan gegaan. Dit verhaal kan iedereen overkomen. Onze zussen, nichten, vriendinnetjes en buurmeisjes!!!

Miss_Honey
12-11-2003, 21:50
Ja dit gebeurd zoooooooo vaak...echt zonde :jammer:

Najiha
12-11-2003, 21:51
Nu zul je horen ja is de schuld van de meid :rolleyes:

AbaHoeCh
12-11-2003, 21:51
Moeten ze maar thuis blijven en niet naar die party's gaan. Eigen schuld, dikke bult!

Kaatje
12-11-2003, 21:53

Boh heftig verhaal!!!

Najiha
12-11-2003, 21:53
Origineel gepost door AbaHoeCh Moeten ze maar thuis blijven en niet naar die party's gaan. Eigen schuld, dikke bult! Allah heeft het zo gewild alles gebeurt met een reden en kom niet af met eigen schuld wat een onzin zehma dat gebeurt alleen bij ray party gebeurt overal en op elke plek bijna

Najib26
12-11-2003, 21:58
Allah heeft de mens een vrije wil gegeven. Er zijn slechts drie dingen voorbestemd: je geboorte, je huwelijk en je dood.

AbaHoeCh
12-11-2003, 21:59
Origineel gepost door Najiha Allah heeft het zo gewild alles gebeurt met een reden en kom niet af met eigen schuld wat een onzin zehma dat gebeurt alleen bij ray party gebeurt overal en op elke plek bijna Had Allah ook gewild dat ze ging spijbelen en dat ze ging liegen tegen haar ouders en broer en dat ze ging weglopen?? Als ze die dingen nou niet deed en netjes thuis bleef dan was er helemaal niets gebeurt. Ik geef alleen maar mijn mening...

Najiha
12-11-2003, 22:00
Origineel gepost door Najib26 Allah heeft de mens een vrije wil gegeven. Er zijn slechts drie dingen voorbestemd: je geboorte, je huwelijk en je dood. Als Allah het niet had gewild dat zoeits gebeurde dan was dat ook niet gebeurd wie weet was dat een test voor haar om te zien wat ze gaat doen.

Najiha
12-11-2003, 22:01
Origineel gepost door AbaHoeCh Had Allah ook gewild dat ze ging spijbelen en dat ze ging liegen tegen haar ouders en broer en dat ze ging weglopen?? Als ze die dingen nou niet deed en netjes thuis bleef dan was er helemaal niets gebeurt. Ik geef alleen maar mijn mening... Misschien was dat een test voot haar alles gebeurt met een reden.

AbaHoeCh
12-11-2003, 22:07
Origineel gepost door Najiha Misschien was dat een test voot haar alles gebeurt met een reden. En helaas had ze die test niet doorstaan. Moge Allah ons allen op het rechte pad leiden inchallah. Amien.

Miss_Honey
12-11-2003, 22:41
Origineel gepost door AbaHoeCh En helaas had ze die test niet doorstaan. Moge Allah ons allen op het rechte pad leiden inchallah. Amien. Amien...

caremelsoeki
12-11-2003, 23:27
echt erg dat sommige meide naif zijn. ik vind het echt erg en ik zou nooit zeggen eigen schuld dikke buld. ik zeg altijd lah jester. en zulke jongens mogen van mij de dood straf krijgen en marteling..

Solid
12-11-2003, 23:32
wie niet aan Allah denkt, zal Allah hem/haat straffen... Moge Allah ze naar het rechte pad leiden

Miss_wild
13-11-2003, 14:12

HET IS JAMMER................. IK KRIJG ALTIJD KIPPEVEL OVER ZULKE VERHAALTJES, DAN BEGINT HET VERTROUWEN VAN MIJ IN DE MAROKKAANSE GEMEENSCHAP TE DALEN..........

Pagina's : [1] 2