Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Syrie heeft de grotste arsenaal chemische oorlogkoppen in De MO

Pagina's : [1] 2

Ezzedine
12-11-2003, 20:51

SYRIA COMPLETES CW WARHEADS DAMASCUS [MENL] -- Syria has completed chemical warheads for its arsenal of Scud-based missiles. U.S. officials said Syria, with help from North Korea, has succeeded in designing and installing CW warheads for the Scud B, Scud C and Scud D missiles. This provides Syria with warheads that can reach distances from 250 to nearly 700 kilometers. The chemical agent deployed in the CW warheads is sarin, regarded as the most toxic of material. Syria has also been developing more toxic agents such as VX. "Since the 1970s, Syria has pursued what is now one of the most advanced Arab state chemical weapons capabilities," Undersecretary of State John Bolton said on Oct. 30. "It has a stockpile of the nerve agent sarin that can be delivered by aircraft or ballistic missiles, and has engaged in the research and development of more toxic and persistent nerve agents such as VX." --------------------------------------------------------------------------------

Ezzedine
12-11-2003, 21:05
Dat noemt men informeren. Ook interssant voor jou Defender mischien krijgt jou avater een No Dong gevuld met Sarin richting zijn post of nederzetting

Ezzedine
12-11-2003, 21:16
Nee martelaarschap is geen schande vooral voor een volk van 200 miljoen mensen die mensen kunnen we vervangen. Kon Ariel Sharon dat maar zeggen zullen we effe paar miljoen mensen vervangen. Walid Jumblat zei als je weet wie dat is dat wanneer je een zionist ombrengt het is alsof je een hele regiment afslacht.

Peej
12-11-2003, 23:02
Hmmm, dan was het vermoeden waarschijnlijk dus toch waar, dat de Syriƫrs zolang gelet hebben op het chemische arsenaal van Satan Hoessein. :p

AlSawt
13-11-2003, 00:56

Origineel gepost door Defender wat klinkt dat dapper he, 200 miljoen mensen op het spel zetten....pfft, niks voor een mohammedan, we maken er wel weer een paar bij...de iraanse mijnopriumingsdienst met kinderen...hoe jonger hoe beter, hoef je er minder in te investeren. Defender, geloof je echt dat Israel met een nucleaire wapen zal terugslaan of het uberhaupt zal gaan gebruiken tegen een van de naburige landen? Tja, en het is niet alleen de nucleaire fall-out die Israel zal tegen houden om haar nucleaire arsenaal te gaan gebruiken. Maar aan de andere kant, kan ik gerust stellen dat jullie geschift zijn om een 2e masada te gaan creeeren. Voorts, is de Israelische nucleaire arsenaal heus geen bedreiging voor ons. Alle Israelische basisen liggen alleen al binnen de bereik van houwitzers. Laat staan van strategische wapens. Hiermee kunnen we jullie nucleaire kracht uit schakelen, voordat jullie het gemerkt hebben. En die onderzeeers, die moeten wel heel dicht langs de vijandelijke kustgebied gaan varen, om hun kruisraketten met een bereik van 150km af te schieten. Aangezien we praten over door diesel aangedreven boten, is hun levensduur onder water beperkt en daardoor makkelijk om ze op te sporen. Ik heb altijd gezegd, dat Israel onder nucleaire paraplu van VS onaantastbaarder is dan met een eigen WMD arsenaal. Trouwens, bescherming tegen chemische wapens is een gasmasker alleen al niet afdoende. Aangezien vandaag de dag, chemische stoffen ook door andere kanalen(de huid) de lichaam binnen kunnen dringen. Daarnaast, moeten jullie ook nog eens rekening houden met biologische wapens, die duizenden jaren kunnen gedijen. Al met al, is de creatie van een veilige thuishaven alles behalve een succes.

DonAgewan
13-11-2003, 12:37
wat een onzin om een oorglog goed te praten tegen syrie of om een vijand te creren. Syrie had tot voor kort niks en Irak was toch de gemene schurk. Iran heeft de VS en Israel buitenspel gezet met de IAE en nu moet Syrie het ontgelden als buur van Israel. Als er een land is in het MO die chemische en biologische en nucleaire wapens bezit en dit ook bevestigd is door voormalige medewerkers is het Israel zelf.

Peej
13-11-2003, 13:35
Origineel gepost door DonAgewan wat een onzin om een oorglog goed te praten tegen syrie of om een vijand te creren. Syrie had tot voor kort niks en Irak was toch de gemene schurk. Iran heeft de VS en Israel buitenspel gezet met de IAE en nu moet Syrie het ontgelden als buur van Israel. Als er een land is in het MO die chemische en biologische en nucleaire wapens bezit en dit ook bevestigd is door voormalige medewerkers is het Israel zelf. Ik ben bang dat je het helemaal bij het rechte eind hebt DonAgewan.

babyvanbelisma
13-11-2003, 13:43
Ik geloof ook niet dat Israel onvoorbereid de strijd in zou gaan. Het schijnt dat de Mossad de grootse, invloedrijkste en alwetendste geheime dienst ter wereld is. Ze zitten overal. Nou die mensen hebben echt niet de afgelopen 40 jaar uit hun neus zitten peuteren hoor! (misschien uit die van Sharon want die is groot zat)..

Ezzedine
13-11-2003, 15:40
SYRIA OBTAINS SA-18 MISSILES LONDON [MENL] -- Syria has acquired delivery of an advanced shoulder-fired surface-to-air missile. Western intelligence sources said Syria has obtained hundreds of SA-18 anti-aircraft missiles and launchers from Belarus. The sources said Damascus received the systems in three separate deliveries in a deal estimated at more than $100 million. This was the first procurement by Syria of the SA-18, a modernized version of the Soviet-origin SA-7. The Syrian Air Force has the SA-7, SA-14 and SA-16 shoulder-launched surface-to-air missiles. The sources said the first shipment of SA-18 systems arrived on the eve of the U.S.-led war in Iraq in late March. The next shipment arrived in early summer and the last one in August. The systems were said to have been deployed at the Syrian military supply center at Zabadani near the border with Lebanon. --------------------------------------------------------------------------------

AlSawt
13-11-2003, 18:06
Origineel gepost door Defender Natuurlijk joh. Als jij zegt dat je onder andermans paraplu het veiligst ben, geloof ik dat direct. Vooral omdat jij het zegt. Naast alle blunders die in je verhaaltje staan licht ik alleen deze eruit, omdat die niets zegt over de Israelische defensie, maar meer over het soort oorlog die jullie aan het voeren zijn: Met andere woorden, het gaat om de vernietiging van Israel, en de Palestijnen kunnen barsten, want die hebben in dat geval ook niets meer aan het land, nietwaar. Je laat je wel in de kaart kijken zeg. Lekkere bevrijders zijn jullie. Defender, als mijn verhaal veel blunders bevat, dan daag ik je uit om die blunders aan te wijzen. Voorts, de inzet van chemische en biologische wapens zal pas gebeuren als Israel haar nucleaire wapens inzet.

Scottie
13-11-2003, 18:52
Nou, ik kan het niet laten: en op die koppen staat de foto van Ezzedine ... "? Hollands pesterijtje. Nederland bezit ook kernafval en chemische troep. Het lijkt mij uitstekend en begrijpelijk dat Israel wat atoombommen heeft, biodingen en een chemokar. Met de buren die dat land heeft is het goed een flinke bus vlooienspray op voorraad te hebben. Het is te hopen dat Israel niet geprovoceerd wordt die rotzooi te gebruiken. Als dat toch het geval is, en iemand zei het hier al, is het goed als ze die rotbommen een eind weg kunnen schieten. Want als de wind tegenzit dan zitten die arme joden weer in een gaswolk, maar dan van hun eigen bom die ze op Syrie gegooid hebben. Ik krijg hier soms het gevoel dat sommige mensen niet kunnen wachten op een escalatie. Al smullend bij de gedachte aan bijzonder grote en zeer giftige kraters, nooit een foto van Hirosjima en Nagasaki bekeken, hopen ze op een winnaar en rekenen ze op zekere verliezers. In Japan sterven nog steeds mensen aan kanker dat zich in hun lichaam ontwikkelde nadat ze in de straling van die rotbom hebben gestaan. In Amerika ook, want daar werden soldaten zonder een loodvest gewoon blootgesteld aan straling na proeven op de grond. Die flinke generaal wist het wel, maar mocht er niets over zeggen. Scottie, voor evenwicht.

Daelan
13-11-2003, 21:22
Origineel gepost door babyvanbelisma Ik geloof ook niet dat Israel onvoorbereid de strijd in zou gaan. Het schijnt dat de Mossad de grootse, invloedrijkste en alwetendste geheime dienst ter wereld is. Ze zitten overal. Nou die mensen hebben echt niet de afgelopen 40 jaar uit hun neus zitten peuteren hoor! (misschien uit die van Sharon want die is groot zat).. Nou in elk geval hun praatjes die ze in de wereld sturen. De wereld doen denken dat ze alom aanwezig zijn. Desinformatie, noemen wij dat.

ithran
14-11-2003, 02:57
Origineel gepost door Scottie Nou, ik kan het niet laten: en op die koppen staat de foto van Ezzedine ... "? Hollands pesterijtje. Nederland bezit ook kernafval en chemische troep. Het lijkt mij uitstekend en begrijpelijk dat Israel wat atoombommen heeft, biodingen en een chemokar. Met de buren die dat land heeft is het goed een flinke bus vlooienspray op voorraad te hebben. Het is te hopen dat Israel niet geprovoceerd wordt die rotzooi te gebruiken. Als dat toch het geval is, en iemand zei het hier al, is het goed als ze die rotbommen een eind weg kunnen schieten. Want als de wind tegenzit dan zitten die arme joden weer in een gaswolk, maar dan van hun eigen bom die ze op Syrie gegooid hebben. Ik krijg hier soms het gevoel dat sommige mensen niet kunnen wachten op een escalatie. Al smullend bij de gedachte aan bijzonder grote en zeer giftige kraters, nooit een foto van Hirosjima en Nagasaki bekeken, hopen ze op een winnaar en rekenen ze op zekere verliezers. In Japan sterven nog steeds mensen aan kanker dat zich in hun lichaam ontwikkelde nadat ze in de straling van die rotbom hebben gestaan. In Amerika ook, want daar werden soldaten zonder een loodvest gewoon blootgesteld aan straling na proeven op de grond. Die flinke generaal wist het wel, maar mocht er niets over zeggen. Scottie, voor evenwicht. Dat komt omdat ze het zelf niet hebben meegemaakt, ze hebben geen familieleden gezien die doodgingen door die troep. Ook nu in Marokko gaan er mensen dood door kanker, en deze deze gifgassen zijn door spanje en frankrijk in 1925 over Marokko gestrooid.

Ezzedine
14-11-2003, 14:08
Origineel gepost door ithran Dat komt omdat ze het zelf niet hebben meegemaakt, ze hebben geen familieleden gezien die doodgingen door die troep. Ook nu in Marokko gaan er mensen dood door kanker, en deze deze gifgassen zijn door spanje en frankrijk in 1925 over Marokko gestrooid. Kneus mijn vader komt zelf uit een dorp die bestookt is met mosterd gas.Alleen ar rif is bestookt met gifgas vooral centraal rif dus de stammen die zich onder Al-Hoceima bevinden Wat betreft die dorp iedereen is kerngezond,omdat chemie en bio wapens geen impact hebben op de toekomst radioactieve straling wel dat weet elke tonto.

Scottie
14-11-2003, 19:25

Nou, "in het land der blinden is Eenoog koning". Radio-actieve straling, die vrijkomt bij een atoombomontploffing, heeft op heel lange termijn gevolgen door de gezondheid: kanker. Hirosjima, Tsjernobiel, Nagasaki, des oldaten in de woestijn van Arizona, VS en zo maar door. Gifgassen maken mensen in korte tijd dood door verlamming van het centrale zenuwstelsel door bijvoorbeeld inademing. Men stikt. Chemische wapen kunnen op langere duur gevolgen hebben omdat het de celstructuur van het menselijk lichaam ( sorry, als ik het niet goed zeg, ik ben geen biochemicus) verandert. Denk aan miskramen, misvormde babies, saimese tweelingen. Ook voedsel/gewassen kunnen zo schadelijk worden, door chemische stoffen/wapens, voor mensen. Daarom het debat over gemanupileerd voedsel. Of het gebruik van chemische wapen indertijd leidt tot kanker nu bij mensen in Marokko is moeilijk aan te tonen. Waarmee ik niet af wil doen aan de tragiek. Je kunt bijvoorbeeld wel een zelfde soort kanker proberen aan te tonen bij mensen afkomstig uit hetzelfde gebied. Wel is het zo dat kanker overal voorkomt in verschilllende vormen onder verschillende omstandigheden. Dus, helaas, ook in Marokko. Overigens, het AMC heeft een uitwisselingsproject met Marokkaanse artsen voor de behandeling van kanker bij kinderen in Marokko. Wat ik in mijn posting vooral wilde benadrukken dat het schermen met wapens wel erg stoer en romantische staat, maar wie kijkt naar de slachtoffers, recent de Koerden in Irak, of eerder de napalmslachtoffer in Vietnam en daarvoor de Chinezen gebruikt voor experimenten door de Japanners in China en tijdens de 1-e WO over miljoenen soldaten in de loopgraven uitgestoord gifgas hoort gewoon misselijk te worden en nooit meer gewoon naar zijn potje mosterd te kijken.. Ik hoop dat met namen jongeren zich goed bewust zijn van de risico's van dergelijke wapens. Het is een ramp als je als natie denkt een atoombom nodig te hebben, het is een nog grotere ramp als ze overweegt deze te gooien, om van de ramp die het gooien oplevert maar te zwijgen. Mij valt vaak op dat landen waar de grootste armoe heerst, hongersnoden vaker voorkomen dan bij ons regen in de herfst wel een bom hebben, maar geen fatsoenlijke sociale wetgeving. Nu lijkt Iran een bom te ontwikkelen. Wat moet dat land nou met zo'n wapen? Afgooien? Op wie, waarom? De aarde is nu weer niet zo groot dat je leuk een fijne atoombom op Denemarken afschiet en dan denken dat de gevolgen, net zoals een boomerang terugkeert bij de werper ervan, niet over jouw land, mensen en gewassen zal trekken. Toen Tsjernobiel ontplofte heeft er dagenlang een hele enge wolk boven Zweden en Nederland gehangen. Scottie, molecuul.

Pagina's : [1] 2