Bekijk originele versie : Voltijds school en in de avond of de nacht werken....
Voltijds school en in de avond of de nacht werken....
Wie heeft dat ooit gedaan overdag naar school gaan en in de avond of de nacht gaan werken is dat haalbaar?Al is het maar af en toe in de nacht gaan werken om geld te verdienen.
Laat jullie mening horen
IK HEB DAT OOK GEDAAN OVERDAG NAAR SCHOOL EN AVOND OF AF EN TOE IN DE NACHT IK HEB DIT 2 JAAR LANG GEDAAN EN GING GOED
MARO
Origineel gepost door maro
IK HEB DAT OOK GEDAAN OVERDAG NAAR SCHOOL EN AVOND OF AF EN TOE IN DE NACHT IK HEB DIT 2 JAAR LANG GEDAAN EN GING GOED
MARO
Wanneer sliep je dan als ik vragen mag?
Hello,
Het ligt een beetje aan je rooster. Als je weinig lesuur hebt of een aantal ochtenden vrij dan is het te combineren. Maar de vraag is: waar vind je zo'n baantje tegenwoordig??????????
Origineel gepost door ARMANDO
Hello,
Het ligt een beetje aan je rooster. Als je weinig lesuur hebt of een aantal ochtenden vrij dan is het te combineren. Maar de vraag is: waar vind je zo'n baantje tegenwoordig??????????
Dat kan ik direkt vinden is voor mij geen enkele probleem ;) Stel dat ik school ga lopen dan heb ik woensdag vrij en vrijdag een halve dag les zoveel vrij heb ik niet en ja tijdens schoolvakanties heb ik dan ook vrij.
Origineel gepost door Najiha
Dat kan ik direkt vinden is voor mij geen enkele probleem ;) Stel dat ik school ga lopen dan heb ik woensdag vrij en vrijdag een halve dag les zoveel vrij heb ik niet en ja tijdens schoolvakanties heb ik dan ook vrij.
Als je woensdag vrij bent dan kun je dinsdagavond of -nacht toch werken? Daarnasst nog een keer op vrijdag of een andere dag in het weekend.
Ik ben ook op zoek naar een bijbaan, alleen ik kan niets vinden.......................... :(
Als je woensdag vrij bent dan kun je dinsdagavond of -nacht toch werken? Daarnasst nog een keer op vrijdag of een andere dag in het weekend.
Ik ben ook op zoek naar een bijbaan, alleen ik kan niets vinden.......................... :(
Zo makkelijk is dat niet als ik werk wil in de nacht moet ik een weekcontract tekenen dat willen de meeste werkgevers ze geven geen dagcontract
Je kunt het op zijn minst proberen. Zodra je merkt dat je gaapt tijdens de lessen of dat je te laat als je om 13.00 op school moet zijn, dan kun je overwegen of je door moet gaan met werken of niet. :)
Je kunt het op zijn minst proberen. Zodra je merkt dat je gaapt tijdens de lessen of dat je te laat als je om 13.00 op school moet zijn, dan kun je overwegen of je door moet gaan met werken of niet. :)
Maar als je altijd hebt gewerkt en tienhaschien hebt verdiend :D en ja gaat terug naar school is een hele aanpassing op financieel vlak maar ik zal zien wat ik ga doen kiezen tussen werk of school :D
je kan in de nacht werken via uitzantburo .
op schiphop en ook avond
gr maro
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.