Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beschrijf hier je.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

IslamiaWoman
21-12-2007, 10:11

Uiterlijk en kledingstyle!:D Dus bijvoorbeeld: Wat voor kleur ogen en haren heb je? Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) Hoelang ben je? Wat voor huidtype heb je? Ben je getint of een bleekscheet?:hihi: Draag je hijaab en sinds wanneer? Elmouhime zulke dingen mag je hier vermelden en misschien kunnen we elkaar wel tips geven! Ohja ook je kledingstyle vermelden:hadj: Wa salam dames:zwaai:

IslamiaWoman
21-12-2007, 10:16
Wat voor kleur ogen en haren heb je? Donker bruine ogen en kastanje\donkerbruin met zwarte vloed haar. Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) Golvend\krullen. Hoelang ben je? 1.58(Een kleine dwergje:moe:) Wat voor huidtype heb je? Normale huid hmdl,ik heb geen last van acne of mee eters,en ik draag ook nooit foundation omdat ik al van me zelf een egale huidje heb:o Iedereen vind mn wangentjes schatig omdat ik van nature blosjes heb:o Ben je getint of een bleekscheet?:hihi: Licht getint..... Draag je hijaab en sinds wanneer? Elhamdoelilah ik draag een hijaab sinds 23-7-07,dus al bijna 5 maanden.... Soms draag ik ook weleens ghimaars,wat ik in de toekomst inshaAllah altijd wil dragen. NEXT!:D

IslamiaWoman
21-12-2007, 10:31
Kledingstyle: Nette kleding,zoals tuniekjes,lange jurkjes tot mn knieen die ik combineer met een nette pantalon of broek,lange rokken met een leuke blousjes,truitjes en shirts met mouwen die wijd uitlopen... Als ik rokken aan doe,dan combineer ik die altijd met laarzen.....broeken en pantalons combineer ik met pumps of balerina's. Ben helemaal gek op sieraden:love:,meestal heb ik altijd ringen,armband en horloge om mn handen en pols staan. Vooral wit goud,damn dat vind ik zo mooi:love: Thuis kleed ik me altijd sportief en gewoontjes,trainingspakken,huispakjes,marokkaanse kaftans\gandoura's(meestal als ik bezoek krijg:hihi:). Make-up,draag ik nauwelijks....meestal heb ik khol en een beetje lipgloss pf vaseline op....that's it:D En ik ben gek op marokkaanse mode,heb wel tog jurken in mn kast staan:love: Maar ik doe ze nauwelijks aan....alleen als er feesten zijn en die heb ik soms niet:moe:

IslamiaWoman
21-12-2007, 10:32
Ewa up dames of liggen jullie allemaal nog te snurken in jullie bedjes:gniffel:

_Tsjoepitaa_
21-12-2007, 10:43

die van mij deed raar man

_Tsjoepitaa_
21-12-2007, 10:50
Wat voor kleur ogen en haren heb je? ogen: licht donkere ogen. in het licht zijn ze licht bruin.. haren: donkerbruin/zwart.. :D Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) hihi steil en golvend door elkaar :D Hoelang ben je? ben klein klein oeff.. 1.56 alleen het valt bij mij niet op.. Wat voor huidtype heb je? een normale huid.. alleen heb last van droge handen in de winter.. Ben je getint of een bleekscheet? hahah getint..in de zomer layhfad ben ik echt een somalie niet normaal.. terwijlik niet eens in de zon lig of zo.. Een tijdje had ik een gele huid.. omddat ik een tekort had aan ijzer.. heb ik nu al 2 jaar last van bloedarmoede alleen k heb mijn kleurtje terug gekrege.. slik pille ervoor ( pff ye djunk) Draag je hijaab en sinds wanneer? k draag ook hamdoelillah hijaab. al 9 jaar.. vanaf mijn 9de.. k draag het naar voren over mijn boezems.. of doe het goed of doe het niet zeg ikaltijd tegen mezelf naah nu ff de andere vragen beantwoorde

_Tsjoepitaa_
21-12-2007, 10:53
Wat voor kleur ogen en haren heb je? Donker bruine ogen en kastanje\donkerbruin met zwarte vloed haar. Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) Golvend\krullen. Hoelang ben je? 1.58(Een kleine dwergje:moe:) Wat voor huidtype heb je? Normale huid hmdl,ik heb geen last van acne of mee eters,en ik draag ook nooit foundation omdat ik al van me zelf een egale huidje heb:o Iedereen vind mn wangentjes schatig omdat ik van nature blosjes heb:o Ben je getint of een bleekscheet?:hihi: Licht getint..... Draag je hijaab en sinds wanneer? Elhamdoelilah ik draag een hijaab sinds 23-7-07,dus al bijna 5 maanden.... Soms draag ik ook weleens ghimaars,wat ik in de toekomst inshaAllah altijd wil dragen. NEXT!:D mashallah wel goed van je.. ik werk in zon winkel waar ze dat verkopen en had het een keer voor de gein opgedaan.. maar het is lastig die ghimaars tot de knieen.:nijn:

_Tsjoepitaa_
21-12-2007, 11:01
Kledingstyle: Hmm mijn kledingstyle.. Meestal een jurkje tot de knieen of ietjes verder naar onder, gecombineerd met een nette broek en truitje eronder.. het meot niet al te strak zitte.. draag meestal als ik er zin in gouden armbanden en ringen.. kettingen en oorbellen soms als ik mijn hoofddoek bij familie naar achteren draag. k draag ook gwoon vaak rokken met een leuk blousje of truitje het moet niet te kort zijn. ik hou er niet van om van die korte rokken te dragen die net over de knie zijn en dan laarze eronder ( mag ik ok niet van mijn moeder) en tjsah n hoofddoekje erop en pumps, Ik droeg altijd van die pumps met hoge hakken omdat ik 1.56 ben maar de laatste tijd draag ik gwoon van die platte schoene en meestal hoge hakken. Had ergens gelezen dat het haram zou zijn. als ik ergens naartoe ga draag ik meestal jabadors.. ik ben altijd bedekt. op feesten draag ik ook van die marokaanse jurken.. maar soms ook gwoon een jabador licht eraan wat voor een feest het is.

IslamiaWoman
21-12-2007, 12:55
Up en thanks voor het reageren:banana:

Halfbloed_Chick
21-12-2007, 12:58
Wat voor kleur ogen en haren heb je? - zwarte haar bruine ogen. Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) - Krullen. Hoelang ben je? 1.65 ( ben 13 :hihi: ) Wat voor huidtype heb je? - Normale huid :confused: Ben je getint of een bleekscheet? - Niet getint, maar ook geen bleekscheet ! Draag je hijaab en sinds wanneer? - Geen hijaab Kledingstyloo? - meestal skinny, ( nooit rokken) meestal laarzen / sneakers, love accesoires ;) draag je makeup? - meestal alleen mascara & concealer. en vaseline

saantje99
21-12-2007, 13:50
Wat voor kleur ogen en haren heb je? bruine ogen met zwart randje/bruinhaar mer een rode gloed(komt door de henna)Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) stijl/golvend(met een slag zegmaar) Hoelang ben je? ongeveer 1.73 Wat voor huidtype heb je? gemengde huid Ben je getint of een bleekscheet? licht getint Draag je hijaab en sinds wanneer? nee..nog niet Ohja ook je kledingstyle vermelden spijkbroeken en rokken onder de knie met laarzen en gewoon truitjes ,verder niet bloot ofso uhm.. jurkjes daar onder een broek..ligt eraan wat voor jurkje er boven gaat maar meestal spijkerbroeken en hou neit echt van sieraden ik heb altijd horloge om en een ring heel soms oorbellen...schoenen;laarzen balarina's en sneakers

IslamiaWoman
21-12-2007, 14:13
Oep:banana:

sanae1986
21-12-2007, 14:15
Wat voor kleur ogen en haren heb je? Ik heb bruine ogen en Donkerbruin haar. Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) Ik heb stijl haar, soms heel irritant stijl. Dat elke keer het elastiekje eraf glijd. Hoelang ben je? Ik ben 1.68 Wat voor huidtype heb je? Ik heb een normale huid, kan alles aan. Niet gevoelig dus:hihi: Ben je getint of een bleekscheet?:hihi: Ben licht getint tot getint.( Er tussen in) Draag je hijaab en sinds wanneer? Ik draag Elhemdolilah mij hijaab zo een 2 jaar. Ohja ook je kledingstyle vermelden:hadj: Mij kleding is verschillend van netjes tot aan casual. Wel lang en bedekt. Dus boven een broek een tuniekje of een rokje. En met rokken een leuke blouse of truitje.

IslamiaWoman
21-12-2007, 14:15
mashallah wel goed van je.. ik werk in zon winkel waar ze dat verkopen en had het een keer voor de gein opgedaan.. maar het is lastig die ghimaars tot de knieen.:nijn: Dankjewel meid:sjans: Ik draag het heel soms(in het weekend weleens),en ik heb van die ghimaars tot mn knieeen,dus dat is niet zo lang voor mij:hihi:

IslamiaWoman
21-12-2007, 14:17

Wat voor kleur ogen en haren heb je? ogen: licht donkere ogen. in het licht zijn ze licht bruin.. haren: donkerbruin/zwart.. :D Wat voor soort haar?(steil,golvend,krullen) hihi steil en golvend door elkaar :D Hoelang ben je? ben klein klein oeff.. 1.56 alleen het valt bij mij niet op.. Wat voor huidtype heb je? een normale huid.. alleen heb last van droge handen in de winter.. Ben je getint of een bleekscheet? hahah getint..in de zomer layhfad ben ik echt een somalie niet normaal.. terwijlik niet eens in de zon lig of zo.. Een tijdje had ik een gele huid.. omddat ik een tekort had aan ijzer.. heb ik nu al 2 jaar last van bloedarmoede alleen k heb mijn kleurtje terug gekrege.. slik pille ervoor ( pff ye djunk) Draag je hijaab en sinds wanneer? k draag ook hamdoelillah hijaab. al 9 jaar.. vanaf mijn 9de.. k draag het naar voren over mijn boezems.. of doe het goed of doe het niet zeg ikaltijd tegen mezelf naah nu ff de andere vragen beantwoorde Welkom in de club!,ik ben ook een kleintje:hihi: MashaAllah dat je op jonge leeftijd een hijaab ging dragen:love: Zat je op een islamitische school?

Pagina's : [1] 2 3 4 5