Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou JIJ doen....

Pagina's : [1] 2 3

Alive
12-11-2003, 19:09

... als je met iemand (wettelijk) bent getrouwd, dus gewoon op papier (waar je zelf nooit voor 100% achter stond) :( maar achteraf heb je dr zooo'n spijt van, oa na die persoon beter te kennen en wil je eigelijk niets liever dan van die persoon af!!! :kwaad: maar t grote probleem is: je durft er niet voor op uit te komen :( Ik ben wanhopig! :( en heb echt jullie advies nodig, wie zou mij kunnen helpen hiermee :confused: ik zou je echt heel dankbaar zijn! ik hoop dat jullie de moeite nemen om me te helpen! liefs, jullie zuster in de Islam.

Aichake
16-11-2003, 22:33
salaam probeer het wie weet kom t het inshallah met allahs hulp nog allemaal prima

laydeeh2die4
16-11-2003, 22:45
Jah gewoon niet trouwen he of wil je je eigen leven gaan verpesten het is nu nog niet telaat straks wel hoelanger je wacht hoe mmoeilijker het word dus meid veel succes

AdamX
17-11-2003, 07:28
je kan nog steeds de relatie verbreken, maar denk wel eerst goed overna waarom je die relatie niet meer wilt, praat met je man en met je ouders

XLa_i_dY_anX
17-11-2003, 09:43

Origineel gepost door AdamX je kan nog steeds de relatie verbreken, maar denk wel eerst goed overna waarom je die relatie niet meer wilt, praat met je man en met je ouders AdamX heeft gelijk.. Denk er goed over na, en insallah kom je er wel uit..

Alive
17-11-2003, 09:47
Origineel gepost door XLa_i_dY_anX AdamX heeft gelijk.. Denk er goed over na, en insallah kom je er wel uit.. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lieve meid.... Mijn leven is nu Upsite Down :( Maar ik laat me leiden door Allah (Swt) meer kan ik niet doen.

XLa_i_dY_anX
17-11-2003, 09:48
Origineel gepost door Alive Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lieve meid.... Mijn leven is nu Upsite Down :( Maar ik laat me leiden door Allah (Swt) meer kan ik niet doen. Wat vind je dan moeilijk? Hou je nog van hem?

Alive
17-11-2003, 10:05
Origineel gepost door XLa_i_dY_anX Wat vind je dan moeilijk? Hou je nog van hem? ik heb NOOIT van hem gehouden!!! ik deed t voor mn ouders, voornamelijk mn vader (om zn teleurstelling te besparen) :( en ja, nu ga je natuurlijk zeggen: wat is belangrijker, je toekomst of de trots van je vader?" nou.... t antwoord is heeeel moeilijk... omdat de situatie moeilijk is!

Aichake
17-11-2003, 10:11
salaam je leert nog van hem houden ,daar ben ik zeker van

Alive
17-11-2003, 10:14
Origineel gepost door Aichake salaam je leert nog van hem houden ,daar ben ik zeker van DAT IS T LAAAAATSTE WAT IK OP DIT MOMENT WIL HOREN :traan1: ik zou mezelf alleen voor de gek houden.... en hem! dus dat kan ik m niet aandoen!

XLa_i_dY_anX
17-11-2003, 10:16
Origineel gepost door Alive ik heb NOOIT van hem gehouden!!! ik deed t voor mn ouders, voornamelijk mn vader (om zn teleurstelling te besparen) :( en ja, nu ga je natuurlijk zeggen: wat is belangrijker, je toekomst of de trots van je vader?" nou.... t antwoord is heeeel moeilijk... omdat de situatie moeilijk is! Sorry, hier wordt ik nou moe van.. Jij deelt je leven met een jongen niet je vader!!! En Aichke dat is niet waar.sorry jou reactie vind ik nergens op slaan. Meskina alive ik vind het echt erg voor je..:( Misschien kan je hulp vragen bij de maatschappelijk werkster

XLa_i_dY_anX
17-11-2003, 10:17
Origineel gepost door Alive DAT IS T LAAAAATSTE WAT IK OP DIT MOMENT WIL HOREN :traan1: ik zou mezelf alleen voor de gek houden.... en hem! dus dat kan ik m niet aandoen! niet doen meid...:jammer: Zoek hulp!

Alive
17-11-2003, 10:20
Origineel gepost door XLa_i_dY_anX Sorry, hier wordt ik nou moe van.. Jij deelt je leven met een jongen niet je vader!!! En Aichke dat is niet waar.sorry jou reactie vind ik nergens op slaan. Meskina alive ik vind het echt erg voor je..:( Misschien kan je hulp vragen bij de maatschappelijk werkster Dank je voor je begrip, ik word er ook DOODMOE van, en misselijk en woedend en ziek.. en.. en.. en.. maar niemand KAN me helpen.. niemand kan een einde aan deze HEL maken.... behalve 2 personen: me vader of die "zogenaamde man" en..... Allah (Swt)

XLa_i_dY_anX
17-11-2003, 10:21
Origineel gepost door Alive Dank je voor je begrip, ik word er ook DOODMOE van, en misselijk en woedend en ziek.. en.. en.. en.. maar niemand KAN me helpen.. niemand kan een einde aan deze HEL maken.... behalve 2 personen: me vader of die "zogenaamde man" en..... Allah (Swt) Heb je een maatschappelijke werker? Geef je msn eens..dan is het makkelijker praten.. Ik wil je helpen insallah

ilhamB22
17-11-2003, 16:17

ja hé dan moest je geen je antwooed geven maar als je het ni ga laten ga je toch met je leven spelen alé ik kom er ni tussen of zo maar laat het zo inchallah komt het wel goed amine

Pagina's : [1] 2 3