Bekijk originele versie : »»..Wenkbrauwen...?!..««
dag damess ...
ik wil graag me wenkbrauwen doen verfen en epileren..!
Weet iemand waar ik dat kan doen,, omg. Amsterdam. en de koste..?
:sjans: thQ
Gwn bij een kapper of schoonheids salon.
kan iemand een adres geven ..:o
SweetCheeks
19-12-2007, 23:10
Beautysalon Aliya
Tel: 020-7726445.
Ze zit in A'dam-west, vlakbij plein 40-45.
...:sjans: dank je ..
weet iemand de koste ??
SweetCheeks
20-12-2007, 15:27
...:sjans: dank je ..
weet iemand de koste ??
8 euro. Ze doet het goed, ben zelf ook tevreden.
haatsmurf
20-12-2007, 17:31
dag damess ...
ik wil graag me wenkbrauwen doen verfen en epileren..!
Weet iemand waar ik dat kan doen,, omg. Amsterdam. en de koste..?
:sjans: thQ
koop verf bij de gamma.. en ga lekker knutselen met je wenkbrauwen
He Doen!
Leuk je ontmoet te hbeben trouwens net!
Wenkbrauwen moet je bij BIANCO doen opde rozengracht, 5 euro epileren, kleuren weet ik niet. Maar hij doet het super en goedkoop!
Of check deze topic, dit is lekker aan huis.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1711833
ingelijks meid :sjans:
sexy jurk is het trouwens :hihi:
Bedankt voor alles :sjans:
koop verf bij de gamma.. en ga lekker knutselen met je wenkbrauwen :haha:
Manal_18
20-12-2007, 18:08
Nee man die kapsalon Bianco is kapotslegt! me wenkbrauwen waren volgegroeid toen k ging, k wilde een mooie vorm en k kreeg faking dunne wenkbrauwen!! vreselijk!
Ik heb trouwens ook Aliya bezocht, ze is 3euro duurder maar wel veel beter, ze maakt ze echt mooi en je krijgt een prachtige vorm je ogen spreken meteen! Ik raad je Aliya aan meid!!
Succes nog met je beslissing!(Y)
prinses007
20-12-2007, 18:12
ik wil ook mijn wenkbrauwen laten doen maar ik moet ze denk ik eerst laten groeien ik epileer ze namelijk. en wil ze is voller hebbe en lichter
maar doet ze dat met touw, hars of pincet??
xxNassiraxx
20-12-2007, 18:21
Wenkbrauwen EPILEREN is HARAM!!!! Taqqu ALLAH!!!!
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd is door Abdoullah(moge Allah's tevredenheid met hem zijn):"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeeren,vrouwen die tatoeages bij andere aanbrengen,vrouwen die wenkbrauwen epileren,vrouwen die wenkbrauwen bij andere laten epileren en daarmee Allah's schepping veranderen ..."(Moesliem 3966)
Manal_18
20-12-2007, 18:21
Aliya werkt met zowel touw als pincet, hars niet(is maar goed ook) vertrouw dat niet helemaal. Ze werkt heel precies zet eerst lijntjes voordat ze je zomaar gaat bewerken, dan begint ze te epileren en wanneer ze je vorm heeft gemaakt, maakt ze de omgeving van je wenkbrauwen schoon met touw, ik ga altijd blij weg daar:D k heb volgende week weer een afspraak:D:D:D
MaroccanDiamond
20-12-2007, 18:33
Ja inderdaad Aliya is heel goed ben vorige keer geweest en was er heel tevreden mee heb morgen weer een afspraak :goedzo:
-xxx-
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.