Bekijk originele versie : mijn vriend
mensen ik zit in een probleem en weet niet wat er mee moet.
ik heb al een jaar met een jongen maar heeft een tijdje vast gezeten
nu wilt hij mijn hand komen vragen ik vindt het niet erg maar ben bang dat hij het nog eens doet.
wat moet ik dan doen en kan hem niet uit mijn hoofd halen.
wat moet ik daar nou mee.
hel me a.u.b
:(
doukalia26
13-11-2003, 12:46
ten eerste merk ik al aan je dat je twijfelt!.dus dat betekent ook veel.
zet voor je zelf de plus als de min punten op papier, wat hij je allemaal te bieden heeft. en buiten dat als je bidt dan doe je salat elistigara.
mocht je niet weten wat dit is, dan kan iedere moslim( anders bel je gewoon naar de dichtbij zijnde moskee), en kunnen ze je het ook wel geven. na salat elhisaá bid je twee rekhat en dan zeg je het gebed.
als je dit niet durft( het vragen), dan mail je mar weer terug en dan krijg je het wel van mij.
want er is niets beter dan je handen tot Allah (swt) op te houden.
alleen Hij kan je aangeven of je gair of niet in hem hebt! sterkte.
Origineel gepost door soumeia
nu wilt hij mijn hand komen vragen ik vindt het niet erg maar ben bang dat hij het nog eens doet.
hel me a.u.b
Mee overvallen plegen is dat geen optie?
Je wordt niet zomaar veroordeelt tot gevangenisstraf.
Je kent hem nu een jaar. Afhankelijk van hoe intensief je met hem om bent gegaan afgelopen tijd zou je toch in moeten kunnen schatten of de kansen aanwezig zijn dat hij in herhaling valt. Als er duidelijke redenen waren die nu zijn weggenomen (financieel: hij handelde in drugs, maar heeft nu een goede baan) kun je het er op wagen.
Veel geluk en wijsheid toegewenst bij het nemen van je beslissing!
hel me a.u.b
Salaam Zuster, Het is misschien geen antwoordt op je vraag, maar maak een eind aan je Haram-relatie nu het nog kan.
Wa Salamoe 3eleykoem
ik zou maar uitkijken meid, ik heb ook zo iemand een kans gegeven en je wil niet weten wat een rommel hij in mijn leven heeft veroorzaaakt.
Als het met drugs te maken heeft raad ik je aan om hem niet 100% te vertrouwen wannt het is aantrekkelijk om zo vweer te beginnen...
succes ermee meid
Origineel gepost door crybaby
ik zou maar uitkijken meid, ik heb ook zo iemand een kans gegeven en je wil niet weten wat een rommel hij in mijn leven heeft veroorzaaakt.
Als het met drugs te maken heeft raad ik je aan om hem niet 100% te vertrouwen wannt het is aantrekkelijk om zo vweer te beginnen...
succes ermee meid
Salaam,
Dat krijg je he.Als je relatie voor het huwelijk neemt.Wees vestandig en als iemand echt een goede intentie heeft en serieus met je verder wil dan weet hij wel wat hem te doen staat.
Wa Salamoe 3eleykoem
Lady2love
17-11-2003, 21:05
Ik weet niet wat jou en zijn verleden is maar volg je hart. en bid als je met hem verder wil. Ik weet niet of dit huwelijk je goed zal doen, ik weet dat als je een relatie hebt voor je huwelijk het vaak niet zal duren voor jullie uit elkaar groeien.
ik raad je aan om je hart te volgen en de juiste beslissing te nemen. maar denk goed voor je iets doet. moge allah je helpen bij je keuze
hel me a.u.b
Ik vind dat je met hem moet trouwen, want als alle meiden zo gaan denken. Dan trouwt geen 1 jongen meer, het grootste gedeelte van de Marokkanen jongens heeft vast gezeten,. :D
Salaam, Toon eerst berouw voor je daden.En trouwt dan volgens de Koran en Sunnah.
Wa Salaam
nasssira
18-11-2003, 10:26
Meid je moet hem gewoon een kans geven........tenzij hij nog steeds aan rommelt en de kans heeft om vast te komen zitten dan zou ik er een einde aan maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.