Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : fulltime moeders

Oheba24
12-11-2003, 12:14

hoi meisjes, wie heeft er 1 of meerdere kinderen en werkt fulltime? ik heb zelf een zoontje en ben van plan om fulltime te gaan werken, hoe zijn jullie ervaringen hiermee en hoe doen jullie dat met de huishouding? hoe oud zijn jullie kinderen en wie past er op ze??? beslama :zwaai:

maro
12-11-2003, 12:34
IK HEB OOK EEN DOCHTERJE VAN 1 JAAR EN IK WERK FULLTIME ALS IK OVERDAG MOET WERKEN DAN PAST MIJN MOEDER OF DE SCHOONMOEDER OP SALMA EN MET HUISHOUDIG WIE ERDER THUIS KOMT MAAKT HET ETEN KLAAR GR MARO

eldjabaar
12-11-2003, 12:45
Ik ben een fulltime werkende moeder en heb een dochtervan bijna 2 jaar. Mijn moeder past op mijn dochter en het huishouden doe ik zowat allemaal in het weekend. En doordeweeks globaal, de ene dag afstoffen en stofzuigen terwijl ik de andere dag weer ga dweilene en de was ga strijken en vouwen enz. en gemdoeliallah heb ik een vaatwasser aangeschaft dat helpt toch wel. vooral als je full time werkt en nu in de ramadan je hebt zoveel afwas.

HoneyBee
12-11-2003, 13:03
Hoi Oheba, Ik ben ook moeder van een dochter van 17 maanden en ben zwanger van mijn tweede. Ik werk momenteel fulltime, maar na de bevalling ga ik nog maar 3 dagen per week werken. Mijn man werkt 3 en een halve dag per week, dus hoeven onze kindjes maar anderhalve dag naar de oppas. Dus wat dat betreft is het wel goed geregeld. Het huishouden doen we met z'n tween, en dat gaat heel erg goed. Ik ben wel benieuwd of ik er straks aan toe kom met 2 kinderen. Maar met Allah's wil komt het allemaal goed incha allah. Groetjes Rotterdamse

krimmie
12-11-2003, 15:02

Waarom moeten jullie nog werken als je kinderen hebt??? Blijf thuis voor je kinderen zou ik zeggen en Allah heeft gezegd blijft thuis om kinderen op te voeden en het is beter dat je volledige aandacht aan hun schenkt !!! :rolleyes:

oumkaltoum
12-11-2003, 16:37