Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zoek een trolley!

SweetCheeks
19-12-2007, 09:52

Dag dames, Ik moet op korte termijn een goede trolley hebben, die ook als handbagage mee kan! Iemand suggesties welke goed zijn en hoeven voor mij niet niet superduur te zijn, wel kwalitatief goed svp.... Tenkja!:goedzo: P.s. Mabrouk Eleid allemaal!:D

sweetourzazatia
19-12-2007, 11:16
voor de zomer zag ik hele leuke bij kijkshop..dus daar zou je een kijkje kunnen nemen. op de markt heb je ze ook vaak. je hebt ze eigenlijk overal een beetje;)

SweetCheeks
19-12-2007, 13:56
voor de zomer zag ik hele leuke bij kijkshop..dus daar zou je een kijkje kunnen nemen. op de markt heb je ze ook vaak. je hebt ze eigenlijk overal een beetje;) Wat voor merk en klein genoeg voor handbagage?

sweetourzazatia
20-12-2007, 14:24
Wat voor merk en klein genoeg voor handbagage? Merk weet ik niet,maar ze zijn wel geschikt als handbagage ja. Ik had afgelopen zomer gewoon eentje gehaald bij de action voor 10 euro:hihi: ..was lekker klein en kon zo mee t vliegtuig in:goedzo:

SweetCheeks
21-12-2007, 10:00

Ik ben van gedachte veranderd. Ik moet een trolley hebben dat ik niet hoef in te checken, ik heb gisteren in de Bijenkorf gekeken...die dingen zijn freakishly klein! Daar kan ik geen kleding meenemen voor 4 dagen. Ik zoek dus een trolley dat niet al te groot is maar ook niet te klein...iwa fhem!:maf:

IslamiaWoman
21-12-2007, 10:08
Bij verzijl(Ik weet niet precies hoe je het schrijft),daar kun je troly's kopen,heb ik daar 2 jaar geleden gekocht:goedzo:

SweetCheeks
21-12-2007, 10:09
Bij verzijl(Ik weet niet precies hoe je het schrijft),daar kun je troly's kopen,heb ik daar 2 jaar geleden gekocht:goedzo: Hoe, wat, waar?:)